Mazda Premacy

Alles met betrekking tot Mazda navigatie
Mark
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 nov 2003 14:35

Bericht door Mark »

Hi,

Zal de eerste steen maar werpen:

Ik rij in een Mazda Premacy. Daar is net m'n eerste gps ingebouwd. (Becker Traffic Pro High Speed.) als je de standaard radio eruit haalt moet je even een 1Din adaptor bestellen. Kost hier in FR ongeveer 30 Euro. Kun je makkelijk zelf ombouwen. In het adaptor deel is -in mijn geval- een klein digitaal klokje. De stekker daarvoor hangt er al naast, aan de rechterkant. Daar mijn model van juli 2000 is, moest ik een adaptorkabel van Panasonic OEM naar ISO kopen. Kost +/- 15 euro.
Het tachosignal op deze uitvoering is een groen/rood draadje dat bij de stecker 3O ligt. Voor andere modellen /bouwjaar moet je maar even op http://www.petri.de kijken. Daar staat nogal wat info beschikbaar. Mijn GPS antenne is aan de rechterzij ruit monteerd. Daar heb ik ongeveer in doorsnee ontvangst van 6/9 sat. Ruim voldoende dus. Mijn garage had oorspronkelijk op mijn verzoek getracht dat onder het dashboard te plaatsen, maar de ontvangstkwaliteit was te slecht.

Verdere ervaringen zal ik t.z.t. wel posten.


Groet,

Mark
My wife always says: "Turn there", so I decided to buy a navi.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Mark,

Welkom op dit forum, ik kende je al vanuit het duitse, plezierig dat je de weg hier naartoe gevonden hebt.
En hopelijk word je hier net zo actief als je daar in korte tijd geworden bent.

Kijk ook eens op de hoofdpagina van dit forum, dus de "echte" Navigatie Help Site. Daar vind je veel meer rubrieken, o.a. links waar ook die naar Petri bijstaat.
En een heleboel meer, dat alsmaar verder uitgebreid zal worden.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • navigatie inbouwen mazda 6
    door HUMA » 08 mar 2018 15:42 » in Mazda
    Reacties: 0
    Weergaves: 764
  • TomTom NR1 Inbouw MAZDA
    door Beckermanneke » 18 sep 2014 21:30 » in TomTom
    Reacties: 9
    Weergaves: 4622
  • Mazda Denso Navigation DVD's
    door Huye » 18 nov 2015 01:35 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 2
    Weergaves: 1190

Terug naar “Mazda”