wie helpt mij door het woud van navigatiesystemen?

Alles met betrekking tot Kia navigatie
Guus
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2004 23:48

wie helpt mij door het woud van navigatiesystemen?

Bericht door Guus »

Wie kan mij adviseren over een navigatiesysteem voor een Kia Sorento. dubbel din ruimte aanwezig.
Ik zou liefst een vast gemonteerd scherm hebben en ik zou tegelijk met het navigeren MP3's willen draaien of naar de radio kunnen luisteren.
Als de kinderen mee rijden is het misschien leuk om een dvd te kunnen draaien. Kan je dan als het ineens nodig is simpel overschakelen naar navigatie?
Het liefst ook een systeem dat beveiligd is zodat inbrekers hem er niet weer direct uit slopen.
Wie geeft mij een goede tip?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: wie helpt mij door het woud van navigatiesystemen?

Bericht door Fantom »

Guus schreef:Wie kan mij adviseren over een navigatiesysteem voor een Kia Sorento. dubbel din ruimte aanwezig.
Ik zou liefst een vast gemonteerd scherm hebben en ik zou tegelijk met het navigeren MP3's willen draaien of naar de radio kunnen luisteren.
Als de kinderen mee rijden is het misschien leuk om een dvd te kunnen draaien. Kan je dan als het ineens nodig is simpel overschakelen naar navigatie?
Het liefst ook een systeem dat beveiligd is zodat inbrekers hem er niet weer direct uit slopen.
Wie geeft mij een goede tip?
Guus,

Om bij het begin te beginnen.
Je zou kunnen kiezen voor een dubbeldin NAV. Kenwood levert op dit moment een mooi dubbeldin scherm. Nadeel is dat hij erg in het zicht zit. Als je iets zoekt wat minder in het zicht zit kan je kiezne voor bv. de Kenwood KVT929dvd of de KVT-M700 of de KVT-1000. Dit zijn klapschermen die als ze dichtgeklapt zijn alleen maar een zwart front tonen.
Een alarm installatie in je auto is zowiezo aan te bevelen als je zo'n dure set gaat monteren.
Er zijn systemen in de handel (Kenwood KVT920DVD) waar een DVD speler in de radio zelf zit en waar je dus een DVDtje op kan kijken. Let wel op dat het niet toegestaan is om tijdens het rijden een dvd te tonen op het scherm op/in je dashbord. Je zal dan echt een scherm achterin moeten monteren. Bij de genoemde systemen kan je zeer gemakkelijk overschakelen van NAV naar radio etc etc.

Het is maar net wat je zelf precies zoekt. zo zijn er ook oplossingen van bv pioneer. Het nadeel aan deze systemen vindt ik dat je altijd een deel van het scherm blijft zien als hij is dichtgeklapt.

Er zijn ook systemen van VW die dubbeldin zijn. Als je op bv marktplaats.nl kijkt dan zijn er altijd wel mensen die deze systemen aanbieden. Bij dubbeldin systemen zie je altijd het scherm zitten en klapt het niet weg.

Ik weet dat je misschien nog niet veel meer duidelijkheid hebt gekregen maar ik denk dat je eerst moet kijken wat je precies wilt voordat we je een gerichter antwoord kunnen geven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Carminat 8200299536 A-2003 1498.665 Wie helpt mij?
    door Dennis1982 » 08 okt 2014 16:29 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 929
  • navigatiesystemen Nissan Primera p12 2005
    door patkec » 16 feb 2015 13:36 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 1344
  • Storing navigatiesystemen Ford Mondeo 2002
    door Timmmetje » 11 aug 2015 14:09 » in Ford
    Reacties: 7
    Weergaves: 2103
  • RNS 510 C vervangen door RNS 510 R?
    door vaursechs » 09 sep 2014 11:32 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 1256
  • MCD vervangen door RNS2
    door Henkiepenkie » 21 jan 2017 12:21 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 654
  • RNS510 start niet door, diverse CD's al geprobeerd
    door Roberto82 » 11 sep 2017 17:02 » in V.A.G
    Reacties: 3
    Weergaves: 904
  • Navi 950 in Opel mokka vervangen door Android systeem
    door Niekdelfgou » 18 jun 2017 22:26 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 2115

Terug naar “Kia”