OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Breaven
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2012 14:39

OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Breaven »

Betreft : OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

ik zou graag een oproep plaatsen voor alle Kenwood DNX7210BT gebruikers of met een soort gelijk audio/dvd/navigartie systeem.

Ik heb sinds 2 weken een Kenwood DNX7210BT, maar krijg er steeds meer problemen mee.

Grootste probleem is : Garmin navigatie systeem in de Kenwood DNX7210BT
foute in routes:
- uitkomend op doodlopende straten en fietspaden en verkeerde kant van de éénrichtingswegen.
Route berekenings
Niet de snelste route pakken
Als ik 58 km de weg moet volgen, wil garmin de afslag af en de complete route binnen door rijden.
Ook als ik afslag 41 moet hebben, neemt garmin één of meerdere afslagen eerder, en wil binnen door naar de lokatie rijden.
Als ik van heusden naar uithoorn wil rijden, gaat het tot de helt goed, daar na neemt garmin de binnen door route en volgd een toeriste route (erg mooi, niet de wenselijk als je haast hebt)
Rotondes die er al 3 jaar zijn, staan niet op de kaart...
Problemen met POI inlezen en uitlezen

Zo heb ik nu al buikpijn van mijn gloed nieuwe aanwist...

* alle opies (my trendy en travic enz) staan uitgeschakeld en er zijn geen vermijden routes in gegeven.
* er staat geen files, waar door deze een binnen doorroute zou moeten nemen.
* route berekening staat op snelste route

IK RIJ MOMENTEEL MET EEN TOMTOM 930 MET VERKEERSINFO SYSTEEM, DIE IK AL 6 JAAR ECHT VERTROUW MET 4X PERJAAR EEN NIEUWE KAART..... GARMIN BEREKEND DE GEKSTE ROUTES, WAAR IK SOMS 10 A 20 MINUTEN LATER AAN KOM.

Mijn oproep: wie herkend deze problemen met de Kenwood DNX7210BT
Alleen als we gezamelijk klachten in diennen, zal kenwood luisteren...

Ik wil alleen dat de problemen opgelost worden en ik ben overtuigd dat kenwood een mooie product heeft, maar dat er nog heel veel foute in zitten....

Help alle problemen te verzamelen.

Hoe meer mensen klagen, hoe snellen kenwood het probleem aan kan pakken.

Vriendelijke groeten
Breaven Lions (Heusden)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
darksens
Junior Member
Junior Member
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 mei 2010 22:21

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door darksens »

Hallo,

Sinds enkele dagen nu een 7210 in mijn nieuwe auto. Op dit moment nog geen problemen ondervonden. Wel wat onbegrijpelijkheden, maar denk dat dat ligt aan het kennisniveau van mij op dit moment. Ik zal het in de gaten houden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Breaven
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2012 14:39

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Breaven »

Ik hoop dat jij niet die problemen hebt die ik heb. de meeste problemen heb ik met Garmin.
Die berekend de route niet goed en zeker niet de snelsten weg...
ook stuurd die mijn meer door de binnen wegen... ik heb al heel veel berekeningsfoute gevonden.
Ook heb ik het idee, dat het een oude kaart is. rotondes staan er niet allemaal op en ook veel eenrichtingswegen en wegenplan veranderingen van meer dan een jaar geleden zitten er ook nog niet in...

Ik zou het fijn vinden als je zo af en toe jou mening en ervaringen hier wil delen.
Mocht jij ook die foute hebben, dan kunnen we de krachten bundelen..

Succes en bedankt
Breaven

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dosssie
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2012 13:27

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Dosssie »

Hoi Breaven,

Ik heb de zelfde problemen als jij, vind het een erg mooi systeem.
maar het Garmin gedeelte is niet om over naar huis te schrijven.

ik las net in jou andere topic over de update, ik ga deze nu proberen.
ik schrijf zo even m'n bevindingen hier op.

Je kan mij sowieso meenemen als beklager naar Kenwood/Garmin!

Gr Dosssie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dannn
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jun 2012 09:11

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Dannn »

Hey Breaven,

Ik heb echt exact dezelfde issues als jij met dit systeem. Daarom mag je ook zeker mijn beklacht hierin meenemen.
Gezien iemand zo attent was mijn Audi-navigatiesysteem ongevraagd uit mijn auto te halen (waar ik helemaal verliefd op was, een PERFECT navisysteem erop, maar van de leasemaatschappij mocht ik die niet meer) ben ik erg gefrustereerd van het huidige systeem.

Voorbeeld (1 van de zovele)
Als ik over de A28 richting Zwolle rijdt. dan wil hij mij net voor Zwolle de A50 ophebben en als ik de afslag neem, mag ik direct de A28 op. Nu ken ik dit punt goed en reed ik rechtdoor. Maar dit voorbeeld komt bij enorm veel afslagen voor. Ook waar ik het niet ken en dus maar zo lief als ik ben de afslag volg en dan begint de navi opnieuw te rekenen en dit kan soms minuten duren en ik alweer te ver de andere weg op ben en weer terug moet! Erg frustrerend.

Overigens de weg berekenen naar een plaatsje net onder Parijs vanuit Zwolle kan zo 5minuten duren. Dus Fingers Crossed dat hij onderweg niet vaak hoefde te herberekenen. Heenweg heeft door verkeerd navigeren 1uur meer gekost dan nodig was!

[email]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
darksens
Junior Member
Junior Member
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 mei 2010 22:21

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door darksens »

Nu na een tijdje rondgereden te hebben met het systeem, valt mij ook op dat er wat rariteiten inzitten mbt navigatie. Zo liet hij mij op een route die voor ruim 95% uit snelweg bestaat, plotseling een afslag nemen zodat ik 30% van de route opeens binnendoor moest. Valt me op dat hij vaker de snelweg afwil en binnendoor weggetjes wil nemen, terwijl het sneller is om een aantal afslagen door te rijden. We houden het in de gaten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
darksens
Junior Member
Junior Member
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 mei 2010 22:21

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door darksens »

Dosssie schreef:ik las net in jou andere topic over de update, ik ga deze nu proberen.
ik schrijf zo even m'n bevindingen hier op.
Voor de 7210 is dit een waardeloze update. Het enige wat verbeterd is, is iets met de voertuig informatie en dat is ook nog eens voertuig afhankelijk.

Wachten op een "echte" update.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dosssie
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2012 13:27

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Dosssie »

Ik zie dat een andere post van mij niet is gelukt :(
ik heb geen updates voor mijn systeem, ik heb de laatste versie al geeft de site van garmin/kenwood aan.

Dus inderdaad wachten tot een grote update, hoop alleen niet dat het lang gaat duren.
De vakanties zitten er aan te komen.

Gr Dosssie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
J.Sparrow
Average Member
Average Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:47

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door J.Sparrow »

Misschien overbodige vraag maar hebben jullie al het verschil geprobeerd tussen "kortere route" of "snellere route" bij de instellingen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Breaven
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2012 14:39

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Breaven »

Afgelopen woensdag is er een nieuwe update uit gekomen voor de DNX7210BT
niet alle problemen zijn hier mee opgelost weet kenwood mij te vertellen.
Afgelopen week zijn er op hogere hand meetingen geweest over de problemen met de DNX7210BT.
er zijn meerdere problemen gemeld en hier is met mee bezig.

en ja..hihihi is inderdaad voor mij een overbodige vraag.
ook de tussen "kortere route" of "snellere route" instellinge geprobeerd.

zelf de medewerkers van kendood bevestigen mij, dat mij istellingen goed staan.
toch blijft de DNX7210BT de gekste routes verzinnen, touriste routes nemen.
en ook zeker niet de snelste route nemen...
nog steeds problemen met mijn thuis lokatie.
als ik in groningen staa op mijn bestemming adres en ik wil na huis, dan rijd de DNX7210BT me binnen 5 minuten terug naar de bestemmingsadres en niet naar de huis lokatie... pas als ik 10 a 25 km van de bestemming weg ben, en dan de thuislokatie in geef, dan berekend die de route naar huis... dit is ook steeds anders dan voorgaande route.

Ik stond afgelopen week in waalwijk ineens op een éénrichting straat, die er al zeker 5 jaar daar is.
ook vind de DNX7210BT routes, die ik via een weiland moet rijden... en zelf een fiets pad..

Meld je problemen bij kenwood...
er zijn twee mensen op deze helpdesk, die je te woord staan...

Mocht ik meer nieuws hebben, dan laat ik het weten..

wel is mijn voorstel om samen met hun de routes te gaan rijden aan genomen en mogelijk dat er met een aantal mensen de routes gereden gaan worden...

groeten en fijne avond alle..
Breaven

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tiamootje
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2012 21:53

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door tiamootje »

Goedenavond allen,

Ik ben ook in het bezit van de 7210 sinds een maand. Veel problemen met de navi inderdaad; bij ieder knooppunt wordt ik naar de uitvoegstrook gestuurd waarna ik vervolgens voorbij het knooppunt weer in mag voegen om gewoon de weg te volgen.. Erg verwarrend!
De snelheid van berekenen laat inderdaad te wensen over.
Tevens vraag ik mij af waarom ik niet buiten het centrum omkan als ik dit wil. Een ringweg om Rotterdam of Amsterdam mag ik nooit op....Altijd dwars erdoor!

We houden contact.
Gr. Tiamootje

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vigatie
Normal Member
Normal Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 09 aug 2010 15:21

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door vigatie »

tiamootje schreef: Tevens vraag ik mij af waarom ik niet buiten het centrum omkan als ik dit wil. Een ringweg om Rotterdam of Amsterdam mag ik nooit op....Altijd dwars erdoor!
Dit probleem had ik ook met de oude kaarten, sinds ik de nieuwste kaart heb is mij opgevallen dat als je plaatsen als tussenpunt invoegt hij dan netjes over de snelweg langs die plaats gaat en niet zoals vroeger dwars door het centrum.

Ik weet niet of dit nu aan de Garmin software of aan de kaart ligt, ik heb ze beide geupdate namelijk.

Dus ga eens even na of je 7210 up to date is.

Ik heb een DNX7260bt.

Groetjes
Laatst gewijzigd door wmp op 21 jun 2012 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote tag ] was vergeten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rayzman
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2012 21:42

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Rayzman »

Ik heb dit systeem sinds begin maart in m'n auto zitten, nadat m'n vorige kenwood/garmin gestolen was. Er ligt al een flinke mailing van mij bij Kenwood maar dat helpt tot nu toe niets.
Ondertussen heb ik ook versie 1.5.0 op mijn systeem staan en hij stuurt me nog steeds over ventweggetjes en 30km zones terwijl er een provinciale weg of autoweg ligt en ben het helemaal zat.
Tevens heb ik al een paar keer gehad dat tijdens de navigatie ineens het systeem geen satellieten meer ziet en je pas wanneer je het systeem weer opnieuw opstart (auto uit en weer aan) de satellieten weer terug krijgt.

Met m'n oude systeem had ik nooit dat ik over dit soort weggetjes gestuurd werd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Breaven
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2012 14:39

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Breaven »

Hoi allemaal
Ik ben erg blij dat er meer mensen zijn, die de problemen van de Kenwood DNX7210BT herkennen. vele problemen komen overeen met elkaar en dat zou betekenen dat er echt een systeem fout is in het type Kenwood DNX7210BT zit.

Helaas heb ik sinds gisteren nog een fout erbij.
Garmin gedeelte stopte helemaal en kwam net een foutmelding op het scherm.
Wat er exact stond weet ik niet, want de foto die ik van de melding had gemaakt, is helaas niet leesbaar.
Maar ik moest alles opnieuw opstarten.
Weet iemand iets van deze fout af?

Blijf jullie fouten over de Kenwood DNX7210BT hier melden.
MAAR meld ze ook bij kenwood, bij de technische afdeling.


Omtrent de vergadering die vorige week is geweest bij kenwood over deze problemen, heb ik nog niets gehoord.
Ik geef ze deze week nog en daarna ga ik mijn contact persoon terug bellen.
Ik zal vragen of ze lid willen worden van dit forum, zodat ze ook hier mee kunnen kijken wat er speelt.

Iedereen bedankt voor jullie inbreng en samen kunnen sterk zijn
Om kenwood overtuigen dat er werkelijk iets fout zit.
En dan mogen ze na denken hoe hun dit gaan oplossen…

Fijn weekend allemaal
Breaven Loins

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NielsUdo
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 mar 2012 15:49

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door NielsUdo »

Hallo Breaven,

Kun je aangeven op welk emailadres en bij welke contactpersonen ik moet zijn om hier ook bij aan te sluiten?
Ik krijg donderdag mijn nieuwe auto met 7210, heb er nu al spijt van als ik dit allemaal lees...

Grt,
Niels

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Breaven
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2012 14:39

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Breaven »

e-mail adres voor alle klachten is: service@kenwood.be
Je kan de klachten sturen aan [edit: namen op verzoek verwijderd]
ik heb zelf momenteel contact met hun baas, echter heb ik het verzoek om dat e-mail adres niet af tegeven.

Kleine update.
Vorige week is er een vergadering geweest, waar veel problemen bekend zijn geworden.
Meeste fouten hebben betrekking op het garmin systeem.
men is bezig met alle foute in kaart te brengen en van hogere hand is men een oplossing aan het zoeken.

In de laatste update zit ook een fout.
soms komt hierdoor een foutmelding in beeld en worden de favorieten en recente bestemmingen en thuis lokatie gewist.
er zijn meer fouten bekend, dan ik zelf ken.

Meld alle klachten, ze zijn er mee bezig.
Althans, ik heb wel de indruk dan met echt hier mee bezig is.


Niels: vind het jammer, dat jij net als in en sommige ander dit moeten mee maken.
Klein positief puntje: alleen de garmin is klote, voor de rest (audio/dvd) werk het echt erg mooi...

Ik rij momenteel met een losse tomtom, ipv de garmin te gebruiken.
maar speel wel met de garmin en meld alle foute. dus ook alle berekenings fouten, maar ook foute routes, verkeerde wegen, punten die niet op de kaard staan enz enz...meld alles...
ik meld momenteel ook nog wekelijks mijn problemen.

Nies, blijf genieten van je set, maar meld jou klachten als je die krijgt.
ik denk dat iedereen ook graarg hoord, want jou beviningen zijn...

Succes en bedankt voor je reactie
Breaven Loins


Blijf jullie fouten over de Kenwood DNX7210BT hier melden.
MAAR meld ze ook bij kenwood, bij de technische afdeling.
e-mail adres voor alle klachten is: service@kenwood.be

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NielsUdo
Starting Member
Starting Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 mar 2012 15:49

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door NielsUdo »

Dat zal ik zeker doen .Dank je wel.

Wat zijn op dit moment de meest optimale instellingen van de navigatie instellingen? Dus waar je de minste crap mee hebt?
Weet iemand dat?
Bijvoorbeeld zuinigste route / snelste route en nog meer van dat soort verfijnde instellingen?
Hoi Hoi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Breaven
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2012 14:39

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Breaven »

Ik heb in de garmin, alles aan staan, behalve Mytrends.
ik heb ook de ander uit gehad, maar dat scheeld niets. mytrends onthoudt jou zelf gerede routes, hij leert jou rijgedrach ( volgens kenwood) hun advies is ook om die uit te zetten. (werdt tegen mij verteld)

Groeten Breaven

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
darksens
Junior Member
Junior Member
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 mei 2010 22:21

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door darksens »

De update heeft ook bij mij niets opgeleverd. Hoewel, nu ben ik dus opeens alle favorieten kwijt. Weg alle 89 zakelijke adressen die ik keurig netjes ingevoerd had. Ook de thuis instelling was helemaal weg. Ben maar weer opnieuw begonnen, maar daarna nog een keer gehad. Gelukkig stonden er nu niet zoveel adressen in maar blijft vervelend. Ga dit zeker doormelden naar Kenwood. Bedankt voor het mailadres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Breaven
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2012 14:39

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Breaven »

Ik ben mijn favo en recente gegevens al een paar keer kwijt gekraakt.
wat ik heb begrepen is dat dit een fout in de laatste update is (weet het niet zeker)
Ook de fout melding in het popup scherm van garmin, zou hier iets mee te maken kunnen hebben.

Wat mijn opvalt is dat alle problemen die ik heb met de Kenwood DNX7210BT heb, allemaal met het Garmin gedeelte heeft te maken.

Tot op hede werkt de rest wel goed. heel goed zelfs.
kan alleen geen sms berichten versturen van uit de DNX7210BT, maar dat kan liggen aan mijn telefoon (nokia e7)

Ik zou zeker een e-mail sturen naar kenwood.
Doe ik ook als ik nieuwe foute of problemen tegen kom.
En ik kom er heel veel tegen op het gebied van foute wegen, routes, 1richtingswegen, wegen die niet in de kaart staan. gek berekeningen zoals afrit en gelijk weer de oprit op. niet vinden van de thuis lokatie.
Liefs zou ik het garmin gedeelte verwijderen en er een tomtom systeem erin zetten :P (heb ik ook tegen kenwood gezegt)

Ik hou me hart vast, als ik op vakantie ga... :D :? :dance:

Groeten
Breaven

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
darksens
Junior Member
Junior Member
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 mei 2010 22:21

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door darksens »

Ook ik heb inmiddels mijn ongenoegen geuit bij Kenwood via mail. Ging bij mij voornamelijk om de rariteiten mbt navigeren en het spontaan wissen van de favorieten lijst. Volgende antwood kreeg ik terug van medewerker [edit: naam op verzoek verwijderd]:

Beste,

We hebben uw klacht goed ontvangen.

Ivm het wissen van de favorieten en thuislocatie.
Dit werd reeds gerapporteerd aan garmin. We zullen hiervoor een software update krijgen. Zodra deze beschikbaar is zal ik u hierover inlichtten.


Ivm de niet logische routes;
Belangrijk is dat de traffic trends functie uitstaat.
Als deze actief is kan u inderdaad een vreemde route begeleiding worden voorgesteld.

Ik hoop u zo snel mogelijk te kunnen berichten over een nieuwe update.


Nu maar afwachten.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
VinceWheeler
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 jul 2012 22:27

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door VinceWheeler »

Nou afwachten dan maar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vigatie
Normal Member
Normal Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 09 aug 2010 15:21

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door vigatie »

darksens schreef:
Belangrijk is dat de traffic trends functie uitstaat.
Als deze actief is kan u inderdaad een vreemde route begeleiding worden voorgesteld.
Deze optie is dus totaal nutteloos op het systeem, tenzij je voor de lol rare routes wilt gaan rijden :?

Weer zo'n Kenwood rariteit :Gun:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Breaven
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2012 14:39

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door Breaven »

Deze optie is dus totaal nutteloos op het systeem, tenzij je voor de lol rare routes wilt gaan rijden
klopt is ook nergens voor nodig..

heb kenwood gebeld:
wordt gezegd dat er een aantal meldingen meer zijn binnen gekomen.
problemen worden nu op een rij gezet en in kaart gebracht
fouten zijn inmiddels wel bekend en er wordt aan gewerk.
er zal in de komende maand / maanden nieuwe updates komen.

we zijn er mee bezig, maar we hebben tijd nodig
dit zegt kenwood

inderdaad: afwachten

ik ga eerst op vakantie, met mijn tomtom..hihi

groeten
Breaven

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vigatie
Normal Member
Normal Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 09 aug 2010 15:21

Re: OPROEP Kenwood DNX7210BT gebruikers

Bericht door vigatie »

Breaven schreef:
Deze optie is dus totaal nutteloos op het systeem, tenzij je voor de lol rare routes wilt gaan rijden
klopt is ook nergens voor nodig..

heb kenwood gebeld:
wordt gezegd dat er een aantal meldingen meer zijn binnen gekomen.
problemen worden nu op een rij gezet en in kaart gebracht
fouten zijn inmiddels wel bekend en er wordt aan gewerk.
er zal in de komende maand / maanden nieuwe updates komen.

we zijn er mee bezig, maar we hebben tijd nodig
dit zegt kenwood

inderdaad: afwachten

ik ga eerst op vakantie, met mijn tomtom..hihi

groeten
Breaven
Ok, fijne vakantie en je komt met de TT zeker waar je wezen moet :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Complete VDO PC5700 + Kenwood DDX-7029 + Kenwood CAW-1000RV
    door gniewold » 05 apr 2015 23:04 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 738
  • Kenwood 7260BT
    door jensV » 09 jul 2014 11:06 » in Kenwood
    Reacties: 2
    Weergaves: 943
  • Kenwood DNX5160BTS
    door Priyesh » 26 aug 2017 09:41 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 475
  • Kenwood dnx7230dab mem gir low
    door Mnrtjemichael » 12 mei 2017 22:54 » in Kenwood
    Reacties: 1
    Weergaves: 742
  • Kenwood DNX 4230BT
    door maaikie666 » 17 okt 2015 17:47 » in Kenwood
    Reacties: 1
    Weergaves: 221
  • Kenwood DDX 6027
    door selfishdome » 25 okt 2014 18:53 » in Kenwood
    Reacties: 1
    Weergaves: 631
  • Kenwood DNN 9230DAB
    door mixtuur » 07 jan 2019 00:01 » in My Review
    Reacties: 1
    Weergaves: 845

Terug naar “Kenwood”