Kenwood DNX 8220BT

Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Kenwood DNX 8220BT

Bericht door Mazurka »

Ik krijg volgende week een andere saab 9-3 estate , waar een Kenwood navigatie inzit. Nu heb ik geprobeerd mijn iPhone 5 werkend te krijgen, maar het is tot nog toe niet gelukt. De iPhone ziet de Kenwood wel, maar kan geen verbinding maken. Is de iPhone 5 soms niet combitable met de kenwood of doe ik iets verkeerd?
Hoe is dit toestel verder, ik lees op het forum veel over Kenwood, maar dat zijn veelal andere types.

Alle info is welkom.
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

Re: Kenwood DNX 8220BT

Bericht door Janloco »

@Mazurka

Je iphone is het nieuwste model als ik het goed heb. Het duurt soms even voor de leveranciers van bv nav systemen, hun software gereed hebben voor de nieuwste toestellen. Ik weet dat het bij Kenwood eerder het geval was, met vorige model en bv een nieuwe iphone.
Hoe het toestel verder is...........Der zijn vrienden van Kenwood en vijanden. Ik hoop dat jij veel geluk hebt met jouw systeem!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Kenwood DNX 8220BT

Bericht door Mazurka »

Janloco, bedankt voor je reactie. Ik las dat jij onder de " vijanden" behoort, maar dat was toch de 7260?
Is de 8220 ook zo , of zijn daar minder problemen mee, anders gaat hij gelijk de prullenbak in.

Het pairen met de iPhone moet ik mij daar dan nog in verdiepen, had niet zoveel tijd om er in te duiken.
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

Re: Kenwood DNX 8220BT

Bericht door Janloco »

Mazurka

Je hebt het bij het juiste eind. Het "wan"product dat ik van Kenwood kocht heeft mij tot een vijand hiervan gemaakt. Ik volg dit forum nog dagelijks. Ik ben bang te moeten constateren dat dit merk nog steeds niet probleemloos is. Mijn dealer is gestopt met het verkopen van dit merk, vanwege de vele problemen en voor dus ontevreden klanten.
Persoonlijk komt er bij mij nooit meer iets van Kenwood in mijn auto of woning. Ik heb teveel ellende ondervonden van dit merk.
Maar dat neemt niet weg, dat er ook mensen zijn die wel tevreden zijn met dit merk. Bij jou zit het systeem al in je auto, vandaar mijn wens aan jou voor meer geluk met jouw systeem dan dat ik, en velen met mij, hadden. Zou je mij advies vragen over de koop van dit merk, dan ken je denk ik mijn antwoord al.
Maar mbt je iphone, dat "probleem" komt niet alleen bij Kenwood voor en ook niet alleen met de Iphone. Hopen dat Kenwood weer snel een update van zijn blutooth versie vrijgeeft. Dan moet jouw Iphone en mogelijk andere nieuwe toestellen gewoon weer werken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Kenwood DNX 8220BT

Bericht door Mazurka »

Vandaag met Kenwood gebeld en mijn telefoon krijg ik niet aan de praat en ook komt er geen nieuwe sofware meer voor dit toestel, wat 4 à 5 jaar oud is. :oops: :oops:

Hij gaat dus uit de auto en er komt weer de originele radio en cd speler in. Heb ook nog een goede TT. :)
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hapee50
Normal Member
Normal Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 06 mei 2006 00:55

Re: Kenwood DNX 8220BT

Bericht door hapee50 »

Verstandig!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Piet22
Normal Member
Normal Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 12 jun 2008 14:26

Re: Kenwood DNX 8220BT

Bericht door Piet22 »

Heb je gecontroleerd of jouw 8220 wel voorzien is van de laatst door Kenwood uitgebrachte versie van de bluetooth software voor de 8220 (3.12)? Versie 3.12 is geschikt voor de Ipod 4S dus zou ook moeten werken met de 5G. Voor het afspelen van video's via de Ipod-kabel heb je alleen het probleem dat Apple een nieuwe connector heeft toegepast op de 5G dus moet je een adaptertje kopen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Kenwood DNX 8220BT

Bericht door Mazurka »

@Piet,

De laatste sw zit erop, heb Kenwood gebeld en die zeiden ook dat de iPhone 4s wel werkt, maar de 5 niet.
Heb de auto inmiddels, maar jongens wat een slecht toestel, het scherm is slecht zichtbaar, vooral als de zon schijnt en dan de stem van dat mens, eerst, bij elk bericht denk je, ik sta op een trein station, met die toon, misschien wel uit te schakelen, maar dat weet ik niet. Vervolgens lult ze je de oren van het hoofd. Ook was het niet mogelijk gelijktijdig navigatie en radio aan te hebben, maar dat zal wel onder instelling zitten, maar ik ga er geen energie in steken, want volgende week gaat hij er toch uit.
Kortom, niet mijn toestel.
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Complete VDO PC5700 + Kenwood DDX-7029 + Kenwood CAW-1000RV
    door gniewold » 05 apr 2015 23:04 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 738
  • Kenwood DDX 6027
    door selfishdome » 25 okt 2014 18:53 » in Kenwood
    Reacties: 1
    Weergaves: 631
  • Kenwood dnx7230dab mem gir low
    door Mnrtjemichael » 12 mei 2017 22:54 » in Kenwood
    Reacties: 1
    Weergaves: 742
  • Kenwood DNX 4230BT
    door maaikie666 » 17 okt 2015 17:47 » in Kenwood
    Reacties: 1
    Weergaves: 221
  • Kenwood DNN 9230DAB
    door mixtuur » 07 jan 2019 00:01 » in My Review
    Reacties: 1
    Weergaves: 845
  • Kenwood 7260BT
    door jensV » 09 jul 2014 11:06 » in Kenwood
    Reacties: 2
    Weergaves: 943
  • Kenwood DNX5160BTS
    door Priyesh » 26 aug 2017 09:41 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 475

Terug naar “Kenwood”