Kenwood D7532T vs Pioneer AVIC-X1

leo555
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2005 00:51

Kenwood D7532T vs Pioneer AVIC-X1

Bericht door leo555 »

Ik wil een nieuw navigatiesysteem aanschaffen.
Ik kijk momenteel naar de Pioneer AVIC-X1 en de Kenwood D7532T (bestaande uit KNA-DV3200 DVD naviagtie, DDX7025 monitor en KNA-TM320 TMC-ontvanger)

Over de Pioneer lees ik dat deze de 'European Navigation System of the Year' Award gewonnen heeft en veel meer functies heeft dan de set van Kenwood.
De bediening van dit apparaat schijnt erg goed te zijn en heb ik gehoord dat het mogelijk is om fitspalen in het navigatiesysteem op te slaan (ik neem aan vanuit een bestand met alle flitspalen in Nederland) zodat je onderweg gewaarschuwd wordt.
Ik lees echter (oa op dit forum) dat de navigatie niet altijd even goed is en dat is wel waarvoor ik dit apparaat voor wil gebruiken.


De Kenwood D7532T heeft echter mijn voorkeur omdat deze perfect in mijn 2-din inbouwplaats zou passen.
Ik heb echter op dit forum nog geen (goede of slechte) ervaringen met de navigatie gelezen.
Ook heb ik nergens gelezen of dat bv flitspalen in het navigatiesysteem opgeslagen kunnen worden.


Ik ben dus nog aan het orienteren maar over de Kenwood heb ik veel minder ervaringen gevonden op het internet.
Wie kan mij adviseren bij de keuze van een navigatiesysteem.

Alvast bedankt,
Leo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: Kenwood D7532T vs Pioneer AVIC-X1

Bericht door JW »

leo555 schreef:Ik wil een nieuw navigatiesysteem aanschaffen.
Ik kijk momenteel naar de Pioneer AVIC-X1 en de Kenwood D7532T (bestaande uit KNA-DV3200 DVD naviagtie, DDX7025 monitor en KNA-TM320 TMC-ontvanger)

Over de Pioneer lees ik dat deze de 'European Navigation System of the Year' Award gewonnen heeft en veel meer functies heeft dan de set van Kenwood.
De bediening van dit apparaat schijnt erg goed te zijn en heb ik gehoord dat het mogelijk is om fitspalen in het navigatiesysteem op te slaan (ik neem aan vanuit een bestand met alle flitspalen in Nederland) zodat je onderweg gewaarschuwd wordt.
Ik lees echter (oa op dit forum) dat de navigatie niet altijd even goed is en dat is wel waarvoor ik dit apparaat voor wil gebruiken.


De Kenwood D7532T heeft echter mijn voorkeur omdat deze perfect in mijn 2-din inbouwplaats zou passen.
Ik heb echter op dit forum nog geen (goede of slechte) ervaringen met de navigatie gelezen.
Ook heb ik nergens gelezen of dat bv flitspalen in het navigatiesysteem opgeslagen kunnen worden.


Ik ben dus nog aan het orienteren maar over de Kenwood heb ik veel minder ervaringen gevonden op het internet.
Wie kan mij adviseren bij de keuze van een navigatiesysteem.

Alvast bedankt,
Leo
Hallo Leo,

Waar heb je dat gehoord, en is dat op een of andere manier te documenteren?
Bij mijn weten kan dit alleen bij de 1-DIN uitvoering, die gebaseerd is op de Becker. Daar kan de Speedtraps CD in geladen worden.

Eem altermatief is de zeer fraaie headunit van Kenwood te combineren met de PC 5500 van VDO. Dan heb je de features en voordelen van beiden gecombineerd.
Op dit forum zijn er meer die dit zó gedaan hebben, met jalouzie kijk ik er naar :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo Leo

over de combinatie van de Kenwood kan Gentry je meer vertellen en ook de voor- en nadelen, hij heeft zelf die combinatie in zijn auto zitten.
zelf heb ik de kenwood ddx-7025 gecombineerd met de navigatiecomputer van vdo en de tmc van vdo, waar ik zeer tevreden mee ben :wink: ( je hebt dan wel de kenwood caw-1000rv nodig)
wat ik weet van de pioneer x1 dat je er niet flitspalen in kunt zetten, bij vdo kan je wel de flitsinfo vrijschakelen en daar maak ik ook gebruik van, zeer handig :wink:
als je ook gebruik wilt maken van de dvd functie dan kan je beter de kenwood nemen, bij pioneer zou je dan steeds de navigatie-dvd eruit moeten halen .
nadeel van de pioneer is dat hij een behoorlijk stuk uitsteekt uit het dashboard en de kenwood valt heel mooi weg in een dubbeldin opening, zie ook de foto's die staan bij kenwood ddx-7025 topic.

succes met je keuze, en je zal denk ik nog wel antwoord krijgen van Gentry, die trouwens in zijn andere auto met vdo rijd en je daardoor goede informatie kan verschaffen

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Tja, nu moet ik wel......

Maar goed, qua headunit wil ik niets anders meer dan de Kenwood DDX7025, naar mijn mening het mooiste wat er op de markt te koop is, hij ziet er mooi uit, speelt alles af (cd/mp3/wma en dvd sleuf achter het scherm) en helemaal in combinatie met de Music Keg (harde schijf met MP3's) is er geen completer systeem op de markt.
Ik rijd er nu ca 9 mnd meer rond in combinatie met de KNA-DV3200 en de KNA-MT320. Het mooie van deze combinatie is dat alles touch screen te bedienen is.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik qua navigatie kwalitatief toch de voorkeur geef aan de de VDO in mijn andere auto of de PC5510 zoals Topsport heeft.
Voordeel van VDO navigatie is dat ze op dit moment naar mijn mening het beste systeem hebben qua actualiteit van het kaartmateriaal, nl CIQ. Bij Kenwood is dit jammerlijk niet helemaal up to date, ik rijd nog steeds met de 2003 dvd, een nieuwere wordt al wel bij nieuwe systemen geleverd maar is nog niet los verkrijgbaar.

Toch is de Kenwood qua navigeren absoluut niet verkeerd, hij doet zijn werk naar behoren en de routes zijn doorgaans prima. Heb getwijfeld om alsnog dezelfde combinatie als Topsport te nemen maar ik wil toch de nieuwe dvd afwachten, ook omdat de Kenwood toch ook wel heel wat leuke functies heeft qua navigeren (3D view en grafisch nog meer dingen) en ik verwacht dat die nog meer verbeterd zullen zijn met de nieuwe versie.

Wat betreft de Pioneer: ik persoonljik vind het een foeilelijk toestel en vind ook dat er nogal wat nadelen aan het toestel kleven:
- hij steekt erg ver uit het dashboard (is optioneel te veranderen, maar dan moet je wel genoeg ruimte achterin de radioruimte hebben, kun je bij een VAG product bijvoorbeeld doorgaans al vergeten)
- je kunt dvd kijken op dat ding maar je moet dan wel de navigatie dvd eruit halen = kans op beschadigen (losse navi-dvd kost toch al gauw € 229)
- klapmechanisme, is kwetsbaar en niet ieder dashboard leent zich er voor (ook niet elk dashboard leent zich voor de Kenwood, maar dat wist je al)
- ook voor cd's moet je de navi dvd eruit halen of je moet een aparte wisselaar aanschaffen (een must mijn inziens)

Ik hoop dat je wat aan mijn epistel hebt, je kunt het systeem altijd komen bekijken, denk ook wel bij Topsport :roll:
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gentry schreef:Tja, nu moet ik wel......

Maar goed, qua headunit wil ik niets anders meer dan de Kenwood DDX7025, naar mijn mening het mooiste wat er op de markt te koop is, hij ziet er mooi uit, speelt alles af (cd/mp3/wma en dvd sleuf achter het scherm) en helemaal in combinatie met de Music Keg (harde schijf met MP3's) is er geen completer systeem op de markt.
Ik rijd er nu ca 9 mnd meer rond in combinatie met de KNA-DV3200 en de KNA-MT320. Het mooie van deze combinatie is dat alles touch screen te bedienen is. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik qua navigatie kwalitatief toch de voorkeur geef aan de de VDO in mijn andere auto of de PC5510 zoals Topsport heeft.
Voordeel van VDO navigatie is dat ze op dit moment naar mijn mening het beste systeem hebben qua actualiteit van het kaartmateriaal, nl CIQ. Bij Kenwood is dit jammerlijk niet helemaal up to date, ik rijd nog steeds met de 2003 dvd, een nieuwere wordt al wel bij nieuwe systemen geleverd maar is nog niet los verkrijgbaar.

Toch is de Kenwood qua navigeren absoluut niet verkeerd, hij doet zijn werk naar behoren en de routes zijn doorgaans prima. Heb getwijfeld om alsnog dezelfde combinatie als Topsport te nemen maar ik wil toch de nieuwe dvd afwachten, ook omdat de Kenwood toch ook wel heel wat leuke functies heeft qua navigeren (3D view en grafisch nog meer dingen) en ik verwacht dat die nog meer verbeterd zullen zijn met de nieuwe versie.

......
Hallo,

Persoonlijk zou ik GEEN touchscreen willen hebben om m'n navifuncties te bedienen.
Ik heb nu m'n A/B onder handbereik en kan de knoppen blindelings vinden en bedienen. Vervolgens weet ik precies waar in het menu een aantal zaken te vinden zijn, daarvoor hoef ik niet op het scherm te kijken. Bij touchscreen moet je elke handeling bewust op het scherm uitvoeren, dat leidt altijd meer af dan het bedienen via de A/B. Recentelijk las ik in AutoVisie een verslag van een rit in een Jaguar met de melding dat de berijder dit ook bepaald onhandig vond.

3D vind ik een aardige gag, meer om je medepassagiers te imponeren dan handig bij het rijden. Als ik al op de kaart kijk en dus niet alleen via de stembegeleiding navigeer dan is het om in een oogopslag te kunnen zien waar ik op de kaart zit.
Voor mij is dus 3D een "nice to have" maar ik zou voor geen goud de gewone kaart willen missen.

De mooiste combinatie zou voor mij de Kenwood Headunit met de PC 5500 zijn, het beste van twee werelden :)
Een schitterend scherm, met de mogelijkheden die C-IQ weet te bieden. Flexibele content, incl. flitsinto en het meest geavanceerde TMC systeem op de markt.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
leo555
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2005 00:51

Bericht door leo555 »

Bedankt voor de reacties.

De PC-5500 had ik nog niet bekeken maar klinkt ook erg goed.
Begrijp ik goed dat wanneer ik de DDX7025 combineer met de PC-5500 van VDO dat ik het navigatiesysteem niet meer met het touchscreen kan bedienen???

Bij het navigatiesysteem van Kenwood werd tevens de KDV-C929 (een 10 cd wisselaar) geadviseerd en een KNA-VC300 Spraakmodule waarbij het volledige navigatiesysteem te bedienen is met je eigen stem.
Heeft hier iemand ervaring mee?

Leo

PS
Op de site van Pioneer heb ik het volgende gevonden:
==============
Het navigatiesysteem heeft 32 MB geheugen om b.v. flitspalen te programmeren, klantenadressen op te slaan, of een specifieke afbeelding op het LCD schermpje te plaatsen.
==============
zie: http://www.pioneer.nl/nl/company_news_p ... XEisaAward

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo Leo,

als je de kenwood ddx-7025 combineerd met de vdo pc-5500 kan je het navigatiesysteen niet bedienen d.m.v. touchscreen , daarvoor moet je de kenwood kna-dv3200 gebruiken.
ervaring met de spraakmodule van kenwood heb ik helaas niet, maar pioneer had/heeft dat ook en dat werkte toen niet naar behoren ( dit heb ik gehoord van klanten die met het systeem reden)

over die flits info bij de x1 is nieuw voor mij, waarschijnlijk moet je dat zelf handmatig invoeren in je navigatiesysteem, wat volgens mij een behoorlijke klus zou zijn om alle vaste flitspalen in Nederland erin te zetten :cry:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

@Leo55

Ik zou niet de KDV-C929 wisselaar nemen maar de Music Keg, echt een aanrader, geen losse cd's meer in de auto, op en neer naar Frankrijk Music Keg op random en geen enkele keer hetzelfde liedje horen. Absoluut een uitkomst, en ook volledig touchscreen bedienbaar. hij heeft niet voor niets de EISA award gewonnen:

Mobile Electronics Innovation 2003-2004

Kenwood is proud to announce that the European Imaging and Sound Association EISA has awarded the Kenwood Music Keg as
Mobile Electronics Innovation 2003-2004.

Below text is the full citation of the EISA commitee:

Now we know what to expect from a 21st Century changer! Kenwood's HardDisk-based music storage system offers even more than its name suggests. It'll hold hundreds of hours of music in most existing formats: CD Audio, MP3, WMA, OGG and even FLAC (Free Lossless Audio Codec). "Music Keg" is compatible with all late-model Kenwood head units, and it's as easy to install and use as a conventional CD-changer. Plus, the removable disk drive - coupled with user-friendly, powerfull Music Manager software - lets car drivers enjoy their entire music collections in the car without a single CD ever needing to leave home


Ik moet toch JW even terugfluiten, ook als je blindelings je ab kunt bedienen, ik kan dat ook bij mijn VDO in mijn andere auto, moet je toch regelmatig op je scherm kijken. Met touchscreen werkt het uiteindelijk net als bij de ab, je weet waar de "knoppen" zitten en een heel korte blik is voldoende.
JW, ik vraag me dan ook af of je al eens langere tijd met een touchscreen systeem gereden hebt.........

Maar goed, de VDO ab, en dan met name de oude versie is onovertroffen qua bedieningsgemak.
En begrijp me niet verkeerd, de PC5510 is absoluut 1 van de betere op de markt en CIQ is een goed systeem.

De spraakmodule heb ik ook maar heeft voor mij geen toegevoegde waarde, te omslachtig.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gentry schreef: .....
Ik moet toch JW even terugfluiten, ook als je blindelings je ab kunt bedienen, ik kan dat ook bij mijn VDO in mijn andere auto, moet je toch regelmatig op je scherm kijken. Met touchscreen werkt het uiteindelijk net als bij de ab, je weet waar de "knoppen" zitten en een heel korte blik is voldoende.
JW, ik vraag me dan ook af of je al eens langere tijd met een touchscreen systeem gereden hebt.........

Maar goed, de VDO ab, en dan met name de oude versie is onovertroffen qua bedieningsgemak.
En begrijp me niet verkeerd, de PC5510 is absoluut 1 van de betere op de markt en CIQ is een goed systeem.

De spraakmodule heb ik ook maar heeft voor mij geen toegevoegde waarde, te omslachtig.
Bedankt voor de fluit, zeker gehoord
Mijn ervaringen met touchscreen zijn inderdaad niet in een auto. Ze komen van het gebruik van m'n HandHeld PC, de Jornada 720. Daarbij moet ik een aantal functies bedienen via het screen, en dat vind ik ronduit lastig. Ik doe dat dan ook waar het kan via het toetsenbord dat er gewoon aan zit, daar hoef ik dan niet echt naar te kijken.
Bij een Navi touchscreen is het toch ook zo dat je je vinger ergens op het scherm moet prikken om in het menu iets te kunnen oproepen? Dus even vooroverbuigen enz.?
Als je stilstaat is dat geen probleem, maar al rijdende... Of vergis ik me hier nou helemaal in?

Over die spraaksturing las ik dit weekend ook een verhaal, en dat was bepaald niet positief. Eerst moet het systeem je stem leren kennen, door een getallen reeks in te geven en dan moet je nog een aantal stappen door.
Vervolgens is het dan nog maar zeer de vraag of 'ie alle commando's herkent.
Destijds ben ik bezig geweest met de spraakherkenning van L&H voor de PC, maar ondanks verwoede pogingen heb ik het nooit goed geïmplementeerd gekregen. Ik ben toen toch maar gewoon gaan typen, in alle talen

Overigens, als jij nu je beide systemen naast elkaar zet, welke heeft dan jouw voorkeur qua navigatie? En wat zijn daarbij je overwegingen?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

JW,
Ben blij dat je mijn uitleg begrijpt, ik hoop ook dat je begrijpt dat je de touchscreen van een HP Jornada niet kunt vergelijken met de touchscreen van bijvoorbeeld de Kenwood, bij de Jornada is het scherm een stuk kleiner, zul je inderdaad voorover moeten buigen om uberhaupt wat te kunnen lezen etc.
Bij bijv. de Kenwood heb je grote "knoppen" en niet te veel op 1 pagina (behalve dieper in de menu's), dus het is duidelijk te zien en naar gelang de afstand tot het scherm, in een 307 onder handebereik) heel makkelijk te bedienen.
Je bent het ook met mij eens dat jij, ondanks dat je precies weet hoe je het een en ander via de ab moet oproepen, toch naar het scherm kijkt?

De spraakherkenning heb ik geprobeerd maar je moet zoveel commando's onthouden en het is zoals gezegd omslachtig, ik gebruik het niet, de touchscreen werkt prima en snel.

Qua navigeren vind ik de VDO nog steeds beter en vooral sneller, de Kenwood heeft nog teveel zwarte plekken in de kaart, ik hoop dat dat met de nieuwe dvd een stuk minder is, ik verwacht ook dat de software aangepast is.
Wat echt nog niet goed is bij de Kenwood is de TMC functie, die is veel te traag, bij de VDO heb ik vrijwel direct info als ik ga rijden, maar de Kenwood duurt dit een tijd.
Over het algemeen ben ik toch zeer tevreden over de Kenwood qua navigatie, accuraat, alleen het corrigerend vermogen is een stuk minder dan van de MS5500, maar niet onoverkomenlijk, ik bedoel, de MS5000 is qua snelheid ook achterhaald maar nog steeds een zeer goed systeem.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Gentry,

Ik laat me graag door je overtuigen dat jouw touchscreen goed werkt, elke dag leer ik weer bij en dat hou ik graag zo.
We moeten gewoon een afspraak maken voor een mini-meeting, tenslotte zitten we niet ver van elkaar, even via een PB'tje of zo?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

JW, lijkt me leuk, alleen ga ik aankomende week eerst op vakantie (met nieuwe dvd hoop ik.......).
Daarna zal ik je kontakten, wellicht dat er nog meer mensen geinteressseerd zijn in een mini meeting???
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Gentry,

Je kunt die DVD ook bij Siemens VDO Trading afhalen hoor... Ik heb ze toen gebeld (toen ik het nieuwe systeem kocht) en mocht gewoon die DVD's op komen halen. Ze zitten in Amsterdam en aangezien ik daar toch langs kwam... Ik had uiteraard wel ff van tevoren gebeld om te vragen of men ze klaar wou leggen.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Sorry Toho_NL, het is inderdaad een beetje verwarrend maar met de dvd bedoel ik de nieuwe Kenwood dvd, mijn VDO is slechts een MS5000....
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ok, dan heb ik niks gezegd :)... Ik dacht dat je een MS5500 had, maar ik zat er dus naast ;).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Ik heb een MS5500 gehad voordat ik de DV3200 kocht.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ach so, dan is het weer wat duidelijker :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
leo555
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2005 00:51

Bericht door leo555 »

Een Kenwood Music Keg klinkt ook goed en is wellicht een goed alternatief voor een CD wisselaar alleen is deze Music Keg van Kenwood slechts 10 Gb en is buiten de auto niet te gebruiken.

Een beter alternatief wordt volgens mij de iPod adapter CD-IB100 van Kenwood welke dit jaar wordt geïntroduceerd.
Wat ik begrijp kan de iPod dan met de receiver bediend worden en worden de titels op het scherm weergegeven.
Of dit dan ook werkelijk vergelijkbaar zal werken als met de Music Keg weet ik niet.

Leo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Je bedoelt de CD-IB100 van Pioneer neem ik aan? dat zal zeker niet zo mooi gaan werken als de Music Keg :lol:
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
leo555
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2005 00:51

Bericht door leo555 »

Correct de CD-IB100 is van Pioneer maar ook voor Kenwood is er een vergelijkbaar systeem

kijk maar naar de volgende link:

http://www.justkenwood.co.uk/stock01/ipod_cradle.asp

of

http://www.caraudioplus.co.uk/pp/Audio_ ... apter.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Voor diegenen die nog overwegen de X1 aan te schaffen is het wellicht toch raadzaam even naar het Duitse forum GEO.24 te gaan om te zien hoe Pioneer met de Duitse klanten omgaat als het de kaartsoftware gaat. Hier wordt de apparatuur in 2005 nog geleverd met 2002 kaartmateriaal!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Er schijnt ook een nieuwe, verbeterde versie van de X1 aan te komen over een paar maanden, dus om nu een X1 te kopen.........zou ik denk niet doen.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Pioneer avic-x1
    door Caddyman » 21 jun 2017 15:10 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 756
  • Pioneer AVIC F960 DAB
    door Rofab » 30 dec 2015 14:01 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 842
  • Pioneer AVIC F320BT
    door sunny.home » 14 jun 2016 15:53 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 1565
  • Pioneer AVIC-X1 kapot
    door KiaSorento » 12 jun 2014 12:23 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 943
  • Pioneer avic F80DAB
    door Berg » 30 jan 2017 12:02 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 432
  • Pioneer avic f80DAB
    door Verwijderde gebruiker 109044 » 07 okt 2017 13:47 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 480
  • pioneer avic 900bt
    door Dijkhuizen » 02 nov 2015 20:18 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 539

Terug naar “Kenwood”