DNX 9260 + HDD

MarcoLaar
Junior Member
Junior Member
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 aug 2010 20:33

Re: DNX 9260 + HDD

Bericht door MarcoLaar »

MarcoLaar schreef:Ik ben er uit :oops: Er stonden mappen in met meer dan 255 nummers, en dat mag ook niet..
Wel een aparte foutmelding, maar een goede leer.
Bedankt voor het meedenken.
Was het dus ook niet. Systeem slikt gewoon geen HDD. Ik heb er nu drie geprobeerd, maar geen één werkt. Blijft dus iPod en USB-stick; wat een tegenvaller!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: DNX 9260 + HDD

Bericht door JW »

Eerder schreef je
MarcoLaar schreef:320 Gb disk er aan gehangen; werkt als een speer. :) Ik merk alleen dat de sortering anders is dan ik had verwacht. Loopt af i.p.v. op. Maar ik zal de schijf er weer eens uithalen.
Rekening houdend met het aantal van 288 mappen, kan ik de top40 van 1965 t/m 2011 er op kwijt, de top 2000, nog 150 albums en 25 DIVX'n. Ik hoop dat de auto het zolang uithoudt... En dat voor € 45.
Daaruit maak ik op dat hij wél gewerkt heeft, maar dat er vervolgens wat misgegaan is.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
OutOffocus
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 jul 2009 10:56

Re: DNX 9260 + HDD

Bericht door OutOffocus »

MarcoLaar schreef:Ik ben er uit :oops: Er stonden mappen in met meer dan 255 nummers, en dat mag ook niet..
Wel een aparte foutmelding, maar een goede leer.
Bedankt voor het meedenken.
Klopt.
Dat staat ook in de specs van Kenwood : http://www.kenwood.com/cs/ce/audiofile/ ... lang=dutch
Theoretisch is het max. aantal bestanden 15.000 maar dit wordt ook nog beperkt door de lengte van de bestandsnamen en mapnamen en dat is het gevolg van het gebruik van FAT32.

En de playlist weergave (die met categorie, artiest, genre e.d.) werkt niet bij gebruik van een HDD.
Die doet het bij mij alleen met een USB stick.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MarcoLaar
Junior Member
Junior Member
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 aug 2010 20:33

Re: DNX 9260 + HDD

Bericht door MarcoLaar »

Het is even puzzelen, maar uiteindelijk werkt ie al weer een weekje goed. Inderdaad niet te volle mappen; hij ziet toch niet meer dan 250 bestanden. Dus de top 40 in vele mapjes opgedeeld, top 2000 Allertijden in 8 mappen etc.. Misschien maak ik wel een aparte disk met dvd's; lekker concerten luisteren met DTS.

Allen bedankt voor de adviezen. :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MarcoLaar
Junior Member
Junior Member
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 aug 2010 20:33

Re: DNX 9260 + HDD

Bericht door MarcoLaar »

Update:
Werkt nog steeds niet. Ook USB-stick weigert dienst. Ik snap er geet r**t meer van....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Kenwood”