DDX-7025 / KNA-DV3200

A_beer
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 nov 2004 10:38

DDX-7025 / KNA-DV3200

Bericht door A_beer »

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op dit forum en ik ben ook nieuw op de navigatie markt. Daarom ben ik me aan het oriënteren voordat ik deze aanschaf wil gaan doen.

Ik wilde graag weten wat ongeveer de kosten zijn voor het laten inbouwen van dit dubbeldin systeem van Kenwood NV-DX7532T in mijn Seat Leon 20VT. Mijn Seat is nog helemaal standaard (dwz wel stoelverwarmingsknoppen en clima-control). Het schijnt namelijk dat het een probleem is om een dubbel-din dashboard te verkrijgen. Is dit zo? En hoeveel kost dit geintje me dan?

Ik wil ook graag weten of er inmiddels al meer bekend is over de updates van de wegenkaarten die te verkrijgen zijn voor dit systeem. Ik las namelijk dat deze 2 jaar achterlopen en dat is toch wel erg veel. Misschien dat iemand een alternatief heeft om dit probleem te voorkomen.

a_bier
Seat Leon 20VT -->220PK

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo A_beer

welkom op dit forum

een dubbeldin scherm in een seat leon is wel mogelijk, maar dan heb je een andere middenconsole nodig.(deze kan je gewoon bij je seat-dealer bestellen + voorfrontje)
dit kost compleet zo rond de 400 euro :cry: ik weet dit omdat ik zelf ook zit te denken aan een dubbeldin in mijn seat leon :wink:

kaartmateriaal van kenwood loopt gewoon erg achter :wink: , eerstvolgende update staat gepland voor begin 2005 en kost € 349 :cry:

:idea: wat ook mogelijk is om op zo'n kenwood ddx-7025 een VDO navigatiecomputer(PC5400/5500) aan te sluiten d.m.v. de Kenwood CAW-1000RV, voordeel is dat de kaartmateriaal up to date is (op dit monent 2004/02)

ps ik heb zelf ook die configuratie in mijn auto en dat bevalt zeer goed ( zie mijn onderschrift) en de uitbreidingsmogelijkheden van vdo zijn ook zeer handig :wink:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Topsports suggestie om de Kenwood Headunit te combineren met de VDO PC 5400 of de DVD computer PC 5500 zou ook mijn voorkeur hebben. Dan heb je het mooiste en beste van twee werelden.
Een fraaie headunit met alle features, en een perfect navigatie systeem met altijd up-to-date kaarten voor een zeer concurrerende prijs. Kijk ook maar eens op de C-IQ website voor nadere informatie, voor elk wat wils incl. flitsinfo :lol:

Enige "nadeel" als je dat zo wilt noemen is dat je geen touchscreen bediening hebt. Voor mij geen nadeel, integendeel, ik kan nu de navi blindelings bedienen met de A/B, bij touchscreen moet je altijd naar het scherm kijken als je je vinger ergens op moet drukken.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
A_beer
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 nov 2004 10:38

Kenwood

Bericht door A_beer »

Hallo Topsport & JW,

? CAW-1000RV ? Wat is dit precies? Ik kan dit product niet vinden op internet.

Dat je geen touchscreen hebt vind ik wel een groot nadeel. :cry: Het is natuurlijk een stuk minder stoer dan met je vingers op het schermpje te kunnen drukken.
Is het ook mogelijk om voor het Kenwood systeem de dvd te kopiëren? Ik weet het illegaal is :twisted: maar ik wil alleen weten of het mogelijk is en of de navigatie computer deze dan accepteerd. Of misschien is het mogelijk om andere software te gebruiken? Of is Kenwood van plan om deze achterstand weg te werken?

Het systeem KNA-TM320 Kenwood TMC box voor filevermijding, kan deze er dan nog gewoon op of moet ik dan die van VDO nemen?



A_bier
Seat Leon 20VT -->220PK

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

De Kenwood CAW-1000RV maakt het mogelijk om een VDO navigatiecomputer (PC5400/5500) aan te sluiten op een Kenwoodsysteem, deze CAW-1000RV staat inderdaad niet op de Kenwood site, maar bestaat wel en kost € 139.
het kastje heeft aan een kant de aansluiting naar de VDO-navigatiecomputer en aan de andere kant de aansluiting naar het Kenwood scherm.

als jij besluit om deze combinatie te nemen heb je wel de TMC-unit van VDO nodig (MT-5011), die van Kenwood past alleen op de Kenwood navigatiecomputer :wink:

navigatie bedienen via touchscreen is wel leuk, maar als je eenmaal gewend bent aan VDO (zoals ik :wink: ) wil je niets anders meer. en ook de kaartupdates van VDO zijn een stuk beter ( en goedkoper) dan die van Kenwood :lol:

alléén de navigatie dvd van Kenwood kan je gebruiken in de Kenwoodnavigatiecomputer :wink: , hierin zit ook een stukje software.

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
A_beer
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 nov 2004 10:38

Bericht door A_beer »

Dankjewel voor je antwoord, ik heb gelezen dat je een eigen winkel (showroom) hebt. Dus zal je er ook wel veel verstand van hebben.
Kun je mij vertellen wat de kosten zijn van de updates voor Kenwood en VDO Dayton en hoe ik aan die updates kom?
Seat Leon 20VT -->220PK

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

A_beer schreef:Dankjewel voor je antwoord, ik heb gelezen dat je een eigen winkel (showroom) hebt. Dus zal je er ook wel veel verstand van hebben.
Kun je mij vertellen wat de kosten zijn van de updates voor Kenwood en VDO Dayton en hoe ik aan die updates kom?
De kosten van update's van Kenwood kosten € 349 , maar ze lopen wel achter :cry: zie ook Dit Topic

De VDO-systemen werken met C-IQ, als je alleeen Benelux wilt kost dat € 89 per jaar en voor Europa kost het € 169 per jaar, voor dit bedrag krijg je wel de update's én systeemsoftware thuis gestuurd.

zie ook http://c-iq.vdodayton.com/consumer/aboutCIQ.do , je kan ook kiezen voor flitsinfo wat erg handig is :wink: , bekijk de link maar even wat allemaal mogelijk is

succes

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Ik hoop toch dat Kenwood zo verstandig is om de DVD update gelijk aan de Pioneer te prijzen.......op dit moment neig ik er na om de KNA-DV3200 te vervangen door een PC5510 van VDO, vooral vanwege de door Topsport genoemde voordelen en ook gezien mijn ervaringen totnutoe met de Kenwood nu en voorheen de VDO qua navigeren.

Verder moet ik zeggen dat de DDX-7025 icm de Music Keg mijn inziens het mooiste is op de markt, doe het voorlopig voor geen goud meer weg.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • KNA-DV3200 Updaten
    door Enumo » 07 jul 2014 11:30 » in Kenwood
    Reacties: 5
    Weergaves: 2721
  • Kenwood KVT 725 met de KNA-DV3200 updaten
    door dirknegen » 21 aug 2014 11:26 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 652
  • KNA-DV3200 laatste update
    door KawaHerry » 20 mei 2015 13:05 » in Kenwood
    Reacties: 4
    Weergaves: 1302
  • Kenwood DDX7025 en KNA-DV3200 2012 kaart van Denso
    door Rexto » 15 sep 2014 12:39 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 1
    Weergaves: 798

Terug naar “Kenwood”