TMC melding op een KD-NX901

Copylex
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2007 15:59

TMC melding op een KD-NX901

Bericht door Copylex »

Ik heb sedert 1 1/2 jaar een JVC KD-NX901 navigatiesysteem. Op zich ben ik tevreden echter de laatste tijd hetberekent hij de route niet meer na een TMC medling. Hij berekent wel maar de route blijft precies hetzelfde als voor de melding. Ik heb hem al gereset maar zonder resultaat! Heeft een van jullie hier ervaring mee en beter nog de oplossing??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Kun je zien hoe lang de file was? Als die relatief kort is berekent 'ie geen nieuwe route omdat de omweg meer tijd kost :idea:
Bij mijn systeem komt er geen automatische berekening maar een voorstel voor een rerouting. Dat heb ik zó ingesteld, net als de horizon en filelengte waarbij ik een voorstel wil krijgen.
Kan dat bij jou ook?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Copylex
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2007 15:59

Bericht door Copylex »

Dat kan mijn systeem ook! Ik reed gisteren naar Utrecht vanuit Dordrecht (A15 A27) en daar stond zo'n 16 km file dus ik neem aan dat dit lang genoeg is om een alternatief te berekenen! Voorheen deed hij dit ook maar de laatste paar maanden niet meer. Ik heb JVC al gemaild maar dan krijg ik het antwoord bouw hem maar uit en stuur maar op of kom langs in Zeewolde...... niet echt in de buurt. Ook heb ik niet veel trek in een uitbouw!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Wat ik bedoel met mogelijkheden om dat in te stellen is zoals je het op dit plaatje ziet http://www.navigatiehosting.nl/images/PA100589.JPG
In mijn systeem kan ik dat dus aanpassen, en afhankelijk van die instellingen kiezen voor al-dan-niet een omleiding. Kan dat ook bij jouw systeem?

Voorts kan ik in mijn systeem kiezen voor automatische rerouting, dan wel handmatige. In het laatste geval komt er een voorstel, waarbij aangegeven wordt hoeveel langer de route wordt en hoeveel je er aan tijd mee bespaart. Daar kan ik met ja of nee op reageren.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Copylex
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2007 15:59

Bericht door Copylex »

Nee, dat kan mijn systeem niet. Ook ik kan handmatig of auto reroute instellen. Die instelling maakt overigens voor mijn probleem niet uit, hij geeft aan dat hij gaat herberekenen maar de route wijzigt zichzelf niet. Ik hoopte hier iemand met hetzelde probleem te vinden en uiteraard de oplossing!! Ik heb JVC gebeld en gevraagd om de installatie DVD van mijn systeem maar die geven ze niet. Het app. is voorzien van een harddisk waarop de software (firmware) is voorgeinstalleerd dus bij een systeem crash zou ik hem dus moeten opsturen of langsgaan in Zeewolde. Een belachelijk service van JVC m.i. voor een systeem van deze prijs!! Gelukkig betreft het bij mij alleen de TMC functie en functioneert het app. verder prima!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • geen file melding 2545
    door Johan.1 » 28 nov 2017 23:05 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 417
  • Lifetime Map melding, This card has been redeemd
    door yalaju » 31 jan 2016 11:02 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 455
  • inbouwen origineel kia navigatie geeft fout melding accu loopt leeg
    door reco63 » 28 okt 2018 09:20 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 1
    Weergaves: 1022

Terug naar “JVC”