KW-NT1

RHertel
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jan 2009 22:08

KW-NT1

Bericht door RHertel »

Weet iemand wanneer de KW-NT1 in Nederland beschikbaar komt?
En wat zijn de verschillen met de KW-NX7000, behalve dan het uiterlijk?
Loont het de moeite op de KW-NT1 te wachen of kan ik beter de NX7000 aanschaffen?

Groeten, Robert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Zo te lezen http://www.jvc.com/press/Vegas09/VEGASr ... ssKitID=16 is dit een "kleiner broertje" van de 7000.
Wellicht heb je ook dit verhaal http://www.shikake.nl/2009/03/30/jvc-kw ... ar-scherm/ gezien, maar wanneer 'ie komt is me nog niet duidelijk.
En in http://www.myvirtualpaper.com/doc/JNL/j ... 002/5.html zijn wat verschillen/overeenkomsten opgesomd.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Frank54
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 jul 2009 11:35

Bericht door Frank54 »

Ik ben van plan om de KW-NT1 te gaan aanschaffen.

Ik heb echter nog geen reviews gezien.

Is er al iemand, die hem heeft aangeschaft en zijn ervaringen met het apparaat wil vertellen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
garfield_online
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mei 2009 13:35

Bericht door garfield_online »

ben ik ook benieuwd naar op youtube is wel wat te vinden, maar niet echt iets diepgaands.
Zit nog te twijfelen tussen kw-nt1 en nieuwe model eclipse..... ben er nog steeds niet uit, maar gelukkig is de auto er toch nog niet dus we hebben nog ff

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mercedes vito 111cdi bj 0
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jul 2009 20:34

jvc kwnt-1

Bericht door mercedes vito 111cdi bj 0 »

hallo en heb je gekozen voor de jvc ?
en hoe bevalt ie ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wjterveld
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2009 16:13

Bericht door wjterveld »

Ik heb er helaas een !!

Ik kom van een Pioneer AVIC systeem. Deze is door een of ander !@#$%^ uit mijn auto gestolen. Toen moest ik van de Lease maatschapij een systeem nemen met een afneembaar front....

Keuze JVC of Pioneer!!
Aangezien Pioneer een heel klein frontje heeft heb ik TOT MIN SPIJT!! voor JVC gekozen!!

Wat een *** systeem! 1299 euro!! ongelovelijk dat ze dat durven te vragen!!
Ik wordt wegen op gestuurd die al meer dan 10 JAAR!! jawel!! dicht zijn!! Gewone kruispunten waar je al jaren !! links af mag worden vermeden omdat het systeem denk dat dit niet mag!!
En dan de stem van de begeleiding!! Werkelijk treurig!! Ik heb nog nooit zoiets gehoord... JVC heeft gekozen voor een soort voor lees systeem! En nu proberen ze dus alle straat namen op te lezen!! Je kunt nu dus je navigatie echt niet meer op Engels zetten.. Nederlands is al erg genoeg!!!

Oja 3D navigatie. (dat mijn oude iPAQ met IGO zelfs kan) daar hebben ze bij JVC nooit van gehoord!

Mijn advies!! Gooi je geld in het water geniet van het zicht dat het langzaam wegdrijft!! En je hebt meer genot van je geld!!

kort om *** *** ***!!
Ik hoop dat ik nog iets kan regelen, maar ik BAAL hier werkelijk van! JE denk toch iets meer voor 1299 euro te krijgen!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik kan me goed voorstellen dat je danig teleurgesteld bent maar twee dingen:
  • Je woordkeuze is misschien begrijpelijk maar weinig verheffend
  • De manier van voorlezen van de lieve dame heeft zelfs al invloed op jouw schrijfwijze :oops:

wat te denken van : voor lees systeem of straat namen

Maar het is duidelijk dat er van het systeem echt niets deugt!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Figaro75
Senior Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 02 nov 2008 12:16

Bericht door Figaro75 »

Zijn mening steekt hij zeker niet onder stoelen en banken.
Krachtig en duidelijk :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
garfield_online
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mei 2009 13:35

Bericht door garfield_online »

is idd wel duidelijk taal ik durf eigenlijk nu al geen jvc meer te nemen, maar ben wel benieuwd of zijn pioneer zo heilig makend was, want daar hoor je ook wel eens dingen over dat het niet alles is.... :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pc800rider
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2009 16:04

Bericht door pc800rider »

'k zal wel met weinig tevreden zijn , 'k heb er ook één KW-NT1 dus
grafisch zou ie wel wat beter kunnen maar er is gewoon 3d, vliegtuig view en 2D aanwezig net als op mijn mio 701
radio doet 't goed , DVD ook , telefoon ook dus , tja.
Nu ben ik ook wat ouwer en vond vroeger veel toeters en bellen leuk , maar dat draagt niet bij aan betere functionaliteit, mijn vorige auto en radio had ook veel knoppies, maar na verloop van tijd doe je er niks meer mee.
"Beatrix"mag wel vervangen kunnen worden door een andere stem , maar voor de rest doet het ding wat ie doen moet. makkelijk te bedienen

CRV rijder

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wjterveld
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2009 16:13

Bericht door wjterveld »

Ze net terug van mijn vakantie en heb mijn auto direct terug gebracht naar de JVC dealer. Deze denk dat het mogelijk aan de aansluiting zal liggen.. EHH?? tja Prima kijk er naar en ze zullen merken dat de aansluitingen gewoon goed zitten en het eerder in het apparaat zit .. Maar ik ben benieuwd. ik hou jullie op de hoogte.

Oja.. Wat het geluid betreft is er niets mis mee.. Het aan sluiten van de iPhone gaat soms even niet en moet je de USB kabel er uit en weer erin steken.. maar ja.. ik mag niet klagen.. hij doet het wel.. hahaha

Wat mijn "heilige" Pioneer systeem.. tja als ik terug kijk is die wel wat beter gewesst ja.. maar ja..

Wat mij eigenlijk het meeste steekt aan dit systeem is de kosten prestatie verhouding..
1300 euro voor deze navigatie is gewoon echt veel te veel..

Maar ik wacht nog even af en hou jullie op de hoogte wat de uitkomst van vandaag is :-)

gr

Willem Jan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wjterveld
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2009 16:13

Bericht door wjterveld »

Tja zoals ik helaas al dacht is er geen verandering in de situatie gekomen door het bezoek aan de dealer. Deze heeft van alles gedaan (denk ik) om het "probleem" te vinden en op te lossen..

Maar nog steeds wordt ik de verkeerde kan op gestuurd. Dus ik dacht laat ik in de telefoon klimmen en JVC zelf eens bellen.. Ik begrijp dat er meer is dan allen Navigatie bij JVC, maar het antwoord "Stuur hem maar op naar het service centrum, want het zou moeten werken.."Is wel iets te makkelijk..
Op de vraag of er een software update is of aan zat te komen werd geantwoord dat dit niet zo is, want het is een nieuw systeem.. tja.. ik ben bang dat dit een lang verhaal gaat worden..

Ik wacht de reactie van de dealer af.

***--- to be continued ---***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wjterveld
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2009 16:13

Bericht door wjterveld »

Het is zo ver!! Ik mag mijn Unit naar JVC opsturen.. Dus nu moet ik 2 weken met een groot gapend gat in mijn dashbord rond rijden!! Maar ja als mijn JVC het daarna wel goed doet ben ik tevreden.

Maar ik vrees het ergste..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wjterveld
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2009 16:13

Bericht door wjterveld »

Zo voor diegene die de soap volgenn..

Ik heb vandaag mijn KN-NT1 weer inmogen laten bouwen. Deze heeft 2weken bij JVC "gelegen" en zou het weer helemaal opie toppie moeten doen. Software is er helemaal opnieuw opgezet etc etc etc..

Dus ik, met goede moed, mijn auto starten en kijken wat er veranderd is.. Vreemd, mijn iPhone verbind gewoon met het toestel. En mijn historie staat ook nog in de favorieten... Zouden ze bij JVC een backup hebben gemaakt van alle gegevens en toen de software opnieuw geinstallerd en alle gegevens weer terug gezet hebben?? Hmmm er komt een lichte tijfel bij me op.

Voor de deur bij de dealer toch maar eens een route naar Den Haag er in gezet.. en Jahoor.. Het zlefde rare probleem.. Ik wordt aan het einde van het malie veld eerst naar linnks gestuurd om ver volgens te keren zodat ik toch nog km waar ik zou moeten zijn..

Snikkend klop ik op de achterdeur bij de dealer.. en heb hem het nogmaals laten zien...
Helaas geen verbetering.. Ik weet het niet meer...

Dealer gaat nu in konklaaf met JVC..
En ik?? Ik wacht weer af.. hopend dat mijn Navigatie systeem me niet in de maling neemt.... :cry:

Ik hoop dat JVC het toestel vervangt.. En snel ook..
Nou tot zover de update...

Oja.. mijn mening over de KW-NT1 blijft trouwens..
Niet kopen!! Geluid is prima, navigatie, tja daar zeg ik maar even niets meer over :-)

Ik hou jullie op de hoogte..

Vraagje is wel... Zijn er andere gebruikers met dit probleem? Of zijn er uberhaubt wel andere gebruiker?
Please mail me!! Ik ben benieuwd of jullie ook omgeleid worden in Den Haag??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wjterveld
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2009 16:13

Bericht door wjterveld »

Het is zo ver!!!!

De KW-NT1 gaat eruit!! Weg wezen ermee..
JVC doet er helemaal niets mee!! Wel raar maaja gelukkig werkt de dealer JM CarHiFi in Rotterdam echt heel goed mee! Perfect..



Probleem is wel wat ik nu moet..
Ik zit met een dubbel DIN aansluiting in mijn auto en het moet van de lease maatschappij "iets" met een afneembaar front worden..

gaan we dus weer..
Maar ik kies voor een losse navigatie met een los DVD/CD systeem..
En wie weet wordt dat dan als nog een JVC.. maar gezien het bovenstaande ben ik daar een beetje huivering over..

Iemand nog een idee over een ander systeem dubbel DIN met afneembaar front?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Kijk eens goed naar de Eclipse AVN 4429, zie postings daarover in viewtopic.php?t=13190

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bram7200
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2009 09:59

Bericht door Bram7200 »

Ook ik heb ontzettend veel problemen met mijn JVC NT1 stuurt me verkeerd, mijn blackberry werkt niet goed op het systeem,de stem van de begeleiding is helemaal niets en grafisch is het ook niet best.
Ik heb echt spijt dat deze erin gebouwd is en raad ook iedereen aan om heel goed na te denken voor je aan dit systeem begint.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “JVC”