Inbouwtarieven

sjarrel2
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2005 11:36

Inbouwtarieven

Bericht door sjarrel2 »

Hallo,

Ik ben redelijk nieuw op het forum en heb de volgende vraag. Ik sta op het punt een kd-nx901 te kopen, en vroeg me af wat een 'normaal' inbouwtarief is als het gaat om een 1998 volvo v70? Ik heb werkelijk geen id hoe lang zoiets duurt en wat een werkplaatstarief voor een inbouwstation gemiddeld is.
Alvast bedankt voor de reacties.

Gr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Afgezien van een mogelijk noodzakelijke interface voor de snelheidspuls, zou het inbouwen van dit 1 DIN toestel niet veel langer dan een 15-30 minuten in beslag hoeven nemen.
Maar waarom dit toestel. Komt er na het debacle van 2006 nog ooit een kaartupdate? Ik dacht het niet dus handen af van dit "onding"
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sjarrel2
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2005 11:36

Bericht door sjarrel2 »

Ok, was niet van dit debacle op de hoogte. 'Sta op het punt' --> nog niet gedaan dus. Ik ben naar deze

http://www.navigation.com/is-bin/INTERS ... C_KD-NX901&

website gegaan. Dacht dat ik daar 2008 zag staan. Of is dat het jaar dat je de kd-nx901 gekocht hebt?
Kan hem nl. voor 150,- op de kop tikken, vind ik zelf wel redelijke prijs. Wat zou een 1-din alternatief zijn, tweedehands voor dat geld of max. 200?

Gr,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik zeg niet dat het een slecht toestel is en de prijs lijkt ook niet onaardig, maar een radionavi van VDODayton kost net zoveel en daar heb je wel recente kaarten voor.
JVC komt waarschijnlijk nooit meer met iets nieuws.

En die jaartallen op de Navteq website hebben alleen te maken met het jaar van aanschaf!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sjarrel2
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2005 11:36

Toch maar VDO....

Bericht door sjarrel2 »

Op aanraden (en veel lezen op het forum) toch maar VDO aangeschaft. Een PC5400 + MM5000 + MT5011 + Supercode en bekabeling en AB. En dit alles voor hetzelfde geld als ik voor de JVC zou betalen. Alleen de inbouw zal iets hoger uitvallen denk ik.
In ieder geval bedankt voor het waarschuwen voor het ontbreken van kaart updates van de JVC. Bespaart me een kat-in-de-zak.

Gr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Vwb de apparatuur heb je een goede keuze gedaan waar je nog jarenlang veel plezier van zult kunnen hebben.
Laat ons tzt even weten wat het resultaat van de inbouw is geworden.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “JVC”