Heeft iemand al de JVC KD-NX901 geupdate?

Gebruikersavatar
gjh
Starting Member
Starting Member
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jul 2006 22:00

Heeft iemand al de JVC KD-NX901 geupdate?

Bericht door gjh »

Hallo allemaal,

Even een vraagje ik ben in bezit van navi KD-NX901

Heeft iemand al de KD-NX901 geupdate?

Graag zou ik willen weten wie tot deze stap is overgegaan.
Tevens wil ik weten of er mensen zijn die pas dit system hebben aageschaft(zeg maar laatste half jaar).
En wie geprobeerd heeft om via jvc korting te krijgen op een update.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mathy
Average Member
Average Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 04 jan 2007 17:36

Bericht door Mathy »

Hallo gjh

Ik heb 'm besteld. Morgen wordt ie geleverd (vrijdag was er niemand thuis, dus toen heb ik hem gemist).

Op www.pocketnavigation.de in de JVC rubriek heeft iemand verteld wat er verbeterd is, helaas is het forum vannacht vanwege werkzaamheden niet bereikbaar.

Maar even uit het hoofd:

De berekening van de route zou sneller gaan.
De uitgestippelde route zou logischer zijn.
De meldingen waarbij je eerst van de autosnelweg af geleid wordt, om dan direkt daarna weer diezelfde autosnelweg op gestuurd te worden, schijnt voorgoed verledentijd te zijn.
Maar na een verkeersmelding start je MP3-bestandje nogsteeds vanaf het begin van het nummer.

De update zou bestaan uit twee DVD's en het updaten zou 3,5 uur in beslag nemen. Maar de update is door een car-hifi zaak gedaan, dus deze informatie heb ik niet uit de eerste hand gehoord.

Ik heb de update in de nacht van woensdag op donderdag besteld en vrijdag lag er dus al een briefje van UPS in de brievenbus. Of je de update via een andere manier dan via creditcard kunt betalen kan ik helaas niet vertellen.

Groetjes

Mathy (die waarschijnlijk pas over twee weken weer een iets langere rit gaat maken)

Edit: het forum van "Pocketnavigation" is weer online.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mathy
Average Member
Average Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 04 jan 2007 17:36

Bericht door Mathy »

Hallo mensen

In het draadje met bijna dezelfde naam als deze heb ik al een opmerking geplaatst. Even heel kort, ik heb de update ontvangen van Navteq via UPS en uitgevoerd. Maar de auto nog niet eens gestart. In bovengenoemd draadje vind je een link naar m'n "live" verslag van de update en ook info over de firmware update. Maar enige kennis van de Duitse taal is wel gemakkelijk.

groetjes

Mathy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
gjh
Starting Member
Starting Member
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jul 2006 22:00

update

Bericht door gjh »

Matthy,

Bedankt voor je verslag.
Zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die deze stap gewaagd hebben.
199 euro blijft veel geld voor een systeem die zo te horen de meeste van ons nog geen jaar in hun bezit hebben.
Lijkt me coullant van JVC als deze mensen een gratis update krijgen gezien de aanschaf duur en de aanschaf prijs tussen de 600 en 1400 euro.

greetz GJH

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mathy
Average Member
Average Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 04 jan 2007 17:36

Bericht door Mathy »

Hallo GJH

Ik denk dat het verstandig is, als we één van deze draadjes gaan gebruiken, en niet alle twee. Da's maar lastig.

Iemand die ook vaker op pocketnavigation is, werkt in Duitsland (hier net over de grens) bij Media Markt. Via hem heb ik het apparaat met een leuke korting kunnen kopen. Terwijl datzelfde apparaat aan deze kant van de grens bij Media Markt nog steeds 799 euro moet kosten. En da's ook zonder update, want dat vinden ze niet nodig.

Ik vind ook dat de update voor een eerste keer erg duur is. Maar volgens mij betaal je vooral Navteq voor de database-update en doet JVC er de firmwareupdate voor een prikkie bij. (Wat overigens niet wil zeggen, dat ie dan maar zomaar doorgegeven mag worden. En nee, daar hoeft niemand over te mailen of een prive bericht voor te sturen)

Kijk eens naar andere updates op de site van Navteq. De goedkopere updates zijn vaak maar voor één land.

Groetjes

Mathy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Iemand ervaring met de TIaiwaIT 7inch navigatie
    door chris83 » 05 jan 2016 12:57 » in Overige merken -- MOBIEL --
    Reacties: 2
    Weergaves: 983
  • Rns 510 heeft geen geluid en geeft op media tijdbalk 00:00 aan
    door harunulusoy » 20 jun 2016 22:59 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 889
  • Nüvi 2699 LMT-D heeft zijn update verpest
    door verwijderd-127105 » 10 dec 2015 22:51 » in Garmin
    Reacties: 6
    Weergaves: 2906

Terug naar “JVC”