Honda Shuttle bouwjaar 2000

Alles met betrekking tot Honda navigatie
fraudeur
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2006 21:22

Honda Shuttle bouwjaar 2000

Bericht door fraudeur »

Beste forum leden,

Ben onder de indruk van de hoeveelheid informatie die jullie met elkaar verzameld hebben en heb vol bewondering een groot aantal onderwerpen doorgelezen.

Vergeleken met een groot aantal problemen heb ik maar een paar simpele vragen.

In mijn auto is het navigatiesysteem (van fabriekswege?) ingebouwd. Ik denk dat het een Blaupunkt systeem is maar ik weet niet welke. En omdat ik dat niet weet, weet ik ook niet welke navigatie cd's voor Duitsland ik moet aanschaffen. Thans rijdt ik met een kopie :oops: van Benelux.

Weet iemand misschien welk Blaupunkt systeem er toen ingebouwd werd en waar en welke cd roms ik moet bestellen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Fijn dat je besloten hebt om van een kopie naar een andere CDrom te gaan.
Het lijkt mij erg onlogisch dat er een Blaupunkt systeem af-fabriek in een Honda zou zitten maar onmogelijk is dit niet natuurlijk.
Aannemende dat het naderhand is ingebouwd moet je toch wel ergens een logo van een fabrikant zien en zeker Blaupunkt zet overal goed leesbaar haar naam op inclusief een blauwe punt
Kijk ook eens even hier: http://www.caraudio24.de/navigationssof ... /index.htm
Daar staan van de meeste Blaupunkts de afbeeldingen.

Kom je er zo niet achter dan zou ik je adviseren een directory-listing van je CD hier te publiceren zodat we kunnen achterhalen op wat voor systeem jouw Navi draait.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fraudeur
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2006 21:22

Bericht door fraudeur »

Nieuwsgierig geworden door het antwoord van Gerritje ben ik toch maar in de papieren gedoken aangezien ik geen enkele blauwe stip op mijn toestel kan vinden.

In de gebruiksaanwijzing wordt gesproken over Honda RNS 2. Alleen "HONDA"staat op mijn radio.

De CD die erin zat toen ik hem kocht vermeld: TELE ATLAS Navigation 1999-II NEDERLAND. Ook staat daar Travel BLAUPUNKT op.

Tegenwoordig zijn er zoveel soorten CD's dat ik niet meer weet welk soort in het toestel moet. Vandaar mijn zoektocht.

Ik hoop dat jullie mij nu beter kunnen helpen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Bij de door mij reeds genoemde site kom je bij Travelpilot RNS etc het volgende tegen:


Unterstützte Navigationssysteme:
Blaupunkt TravelPilot RG 05, RGS 05, RGS 06, RGN 08, RGS 08, RNS 149, RNS 150, RNS 150 DJ, Hannover 2000
Alfa Romeo
Audi [Navigation Plus RNS3.X (<11.99) / Navigation BNS3.X (in A2/A3/TT <06.01, A4 <10.00, A6 <04.01, A8<12.00)]
Fiat
Ford
Honda (Travelpilot RNS 1, 2, 3/ RGS 06)
Lancia
Maserati (Travelpilot RNS 3)
Mercedes-Benz (Auto Pilot Systeme [nicht Audio 30 APS] / COMAND in CL-Klasse [<09.99, VIN <A001434], S-Klasse [<09.99,
VIN <A078551])
Nissan (TravelPilot RNS 3)
Porsche
Seat
Skoda
Volkswagen (RNS, RNS mit Farb-Monitor [bis 12/99])


Het gaat hier om Travelpilot software van het Non-DX type. Ik vermoed dat Blaupunkt als OEM, ook een aantal systemen voor Honda heeft gemaakt
Deze CD's zijn nog volop verkrijgbaar. Een exemplaar voor de Benelux kost je € 119

Ook bij www.navshop.com, de site van Teleatlas kun je met je automerk midden links zoeken en kom je op het volgende uit voor Honda Shuttle 2000
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • HONDA SAT NAV MAP navigation DVD disc MAP 2016 V3.A0
    door dotternetta » 03 jul 2016 10:29 » in Honda
    Reacties: 1
    Weergaves: 977

Terug naar “Honda”