Navigatie in een Ford Scorpio uit 1997

Alles met betrekking tot Ford navigatie
fredjes
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2007 18:58

Navigatie in een Ford Scorpio uit 1997

Bericht door fredjes »

wie kan/wil mijn vertellen welk naviagatie systeem het makkelijkste is in te bouwen in mijn scorpio sedan 1997
het lieft wil ik op zoek naar een 2de hands orgineel ford systeem .
maar als er beter tips zijn hoor ik dat graag
ik heb er helaal geen verstand van en ziet door de bomen het bos niet meer zo veel word er bv op marktplaats aangeboden .
ik hoop dat er een kenner op dit forum is die me verder kan adviseren
groeten en dank
Fred

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Met zo weinig info is dit meer een vraag voor de puzzelrubriek :(
Zou je ons iets meer op het spoor van de mogelijkheden willen zetten door in ieder geval de inbouwruimte die beschikbaar is te specificeren.
Daarnaast je wensen mbt een kleurenscherm of monochrome presentatie dmv pijltjes.
Een orriginele Ford Navi uit die tijd is er bij mijn weten niet en de degenen die ze tot nu toe hebben geproduceerd verdienen ook niet echt de schoonheidsprijs. Ik zou dat sterk afraden om aan te schaffen zeker mbt de VNR9000. Nooit doen, zelf niet als je hem voor niets krijgt.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fredjes
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2007 18:58

Bericht door fredjes »

Gerritje schreef:Met zo weinig info is dit meer een vraag voor de puzzelrubriek :(
Zou je ons iets meer op het spoor van de mogelijkheden willen zetten door in ieder geval de inbouwruimte die beschikbaar is te specificeren.