kan ik dvd kijken op navigatiescherm ?

Alles met betrekking tot Ford navigatie
lisio
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jun 2008 16:51

kan ik dvd kijken op navigatiescherm ?

Bericht door lisio »

IK heb een ingebouwde navigatie in mijn fordje ( mondeo 2004 )

Mijn vraag is , ...

Is het mogelijk om een andere installatie te kunnen steken dan de orginele??? , of dvd te kunnen kijken op dit toestel ?? .... Want ik kan alleen navigatie op dit toestel toepassen .

IK zou graag dvd kunnen zien in deze wagen . Maar ik weet niet of het mogelijk is voor of het zelfde scherm te kunnen zien !!

Als iemand mij kan helpen !!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Je hebt als ik dit zo lees een Denso touchscreen navigatiesysteem. Hierop zijn geen DVD's af te spelen.
Ik heb nooit enige vermelding gezien van mogelijkheden tot het aansluiten van externe apparatuur.
De installatie zelf heeft het formaat 1.7 DIN en dit betekent dat er uitsluitend een andere installatie van 1 DIN met een klapscherm gemonteerd kan worden in een speciale houder die een 1 DIN vak en een kleiner aflegvakje bevat.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Je had toch al een Clarion gekocht, als ik viewtopic.php?p=65110#65110 goed gelezen heb?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lisio
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jun 2008 16:51

Bericht door lisio »

JW schreef:Je had toch al een Clarion gekocht, als ik viewtopic.php?p=65110#65110 goed gelezen heb?

Groet,
JW
Indd , maar heb deze terug laten verkopen . Want Was veel te ingewikkeld . Want alles van mijn airco en ect. , ... Hangt vast aan de blok .

Dus het is niet mogelijk , om dvd te zien op dit zelfde scherm van de navigatie , ...? hmmmm

Ben ookal aant rond zien voor een gewone dvd speler , .... Maar vindt maar geen degelijk scherm ....

Want heb hier 2 kopsteunen liggen ( gekregen van ne maat ) en zou graag 3 schermen willen , met hetzelfde beeld .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lisio
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jun 2008 16:51

Bericht door lisio »

ik snap het nit tegoei !!!

kan ik alleen een aparte dvd speler met scherm instaleren , of kan ik Nog iets bij aansluiten aan die blok ?

Ik weet niet wat je bedoelt met .....( De installatie zelf heeft het formaat 1.7 DIN en dit betekent dat er uitsluitend een andere installatie van 1 DIN met een klapscherm gemonteerd kan worden in een speciale houder die een 1 DIN vak en een kleiner aflegvakje bevat )

greetz

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Excuses dat ik het door jou gebruikte (vlaamse) dialekt niet helemaal kan ontcijferen. Misschien dat je zou kunnen proberen om zelf Nederlands te gebruiken :wink: . Wel zo makkelijk :idea:

Je kunt met jouw systeem helemaal niets extra's aansluiten
Het formaat is 1.7 DIN en daar heb je helemaal niets aan. Je kunt er een speciale Ford aanpassing in aanbrengen met daarin een 1 DIN vak en een soort brievenbakje. In het 1 DIN vak kun je een willekeurig ander systeem plaatsen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lisio
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jun 2008 16:51

Bericht door lisio »

Gerritje schreef:Excuses dat ik het door jou gebruikte (vlaamse) dialekt niet helemaal kan ontcijferen. Misschien dat je zou kunnen proberen om zelf Nederlands te gebruiken :wink: . Wel zo makkelijk :idea:

Je kunt met jouw systeem helemaal niets extra's aansluiten
Het formaat is 1.7 DIN en daar heb je helemaal niets aan. Je kunt er een speciale Ford aanpassing in aanbrengen met daarin een 1 DIN vak en een soort brievenbakje. In het 1 DIN vak kun je een willekeurig ander systeem plaatsen
Dus , ik kan , wanneer , ik dat 1 Din Vakje Laat steken , Kan ik bewijze van spreken , nog een andere auto radio steken ? Of een dvd speler , ...

Hoe moet deze dan aangesloten worden ? Zijn daar Speciale stekkers voor voorzien ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Het laat zich raden dat elke fatsoenlijke Ford Dealer daar anders wel een adapter/verloop voor heeft
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lisio
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jun 2008 16:51

Bericht door lisio »

Gerritje schreef:Het laat zich raden dat elke fatsoenlijke Ford Dealer daar anders wel een adapter/verloop voor heeft
IK heb op de site van pioneer gevonden ,

Wat past bij mijn auto , ..
....

En er kwamen 2 types op die ik zou kunnen steken . dus heb een mail gestuurt , naar hun !!
Nu is het afwachten . Ik ga ook nog een paar andere dealers afgaan , voor informatie te vragen ..

Alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Ford”