Audio + navigatie type 9000 VNR

Alles met betrekking tot Ford navigatie
skylive
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2006 17:58

Audio + navigatie type 9000 VNR

Bericht door skylive »

wie weet of een autoradio type 9000 VNR voor een mondeo ook een video ingang op zit zodat ik er een camera kan op aansluiten en via de display naar achteren kan kijken voor als ik wil gaan parkeren een extra oog dus en dan hoef ik geen parkeersensor in te bouwen.


Laat het me even weten als het wel mogelijk is.


groeten skylive

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jolluh1975
Junior Member
Junior Member
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 aug 2006 17:04

Bericht door jolluh1975 »

hallo

is misschien wel wat laat maar op de vnr9000 zit helemaal nix van dat
zit zelfs niet een rca uitgang op
heb hem er voor de vakantie in maar daar na gaat i er weer snel uit

jolle

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dan hoop ik dat je gedurende de vakantie niet te veel hoeft te vertrouwen op de navigatiekunsten van je systeem. Want de kaarten die er voor bestaan zijn knap oud, en nieuwe komen er niet meer :oops:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jolluh1975
Junior Member
Junior Member
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 aug 2006 17:04

Bericht door jolluh1975 »

moet zeggen dat het erg goed ging
zijn zelfs nog door parijs gereden
maar in de buurt van royan was i het spoor toch goed kwijt
en hebben we een half uur in het water gereden :oops
heb op een ander forum nog gehoord dat er nog 1 nieuwe update komt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dan ben ik wel errug benieuwd wie dat beweert.

Ik weet dat er bij onze Oosterburen al lang een gecoördineerde actie loopt om Ford onder druk te zetten nog een update uit te brengen, maar die hebben daar tot nu toe niet op gereageerd. Ford probeert het balletje bij Navteq te leggen, en te zeggen dat Navteq alle gegevens heeft om zo'n update uit te brengen.
Dat moge waar zijn, echter Navteq wil daarvoor de nodige financiële garanties van Ford, immers Ford is verantwoordelijk voor de relatie met zijn klanten, niet Navteq. En het gaat om forse bedragen bij dit soort zaken, dat loopt in de vele tonnen te verwachten verlies voor de leverancier.

Mijn inschatting is dat Ford probeert de protesten te laten doodbloeden. Oftewel, men speelt er op dat het vanzelf ophoudt als de huidige eerste eigenaren van de Fords met Visteon VNR9000 hun auto van de hand gedaan hebben. En met tweede eigenaren hebben ze dan eigenlijk niks meer te maken, zo denkt men kennelijk.

Daarmee zitten de bezitters van een VNR9000 in hetzelfde schuitje als die van een Clarion CD systeem, van Alpine CD systemen, om nog maar niet te praten over de Grundig GPS3.
Ze kunnen allemaal barsten, wat de leverancier van die spullen betreft :oops:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jolluh1975
Junior Member
Junior Member
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 aug 2006 17:04

Bericht door jolluh1975 »

das behoorlijk kl#@te dat ze ons laten barsten

maarja had hem alleen maar voor de vakantie er ingezet
en heb nu weer mijn jvctje met dvd die me toch beter bevalt
misschien met de tijd kijken voor een navi van kenwood 2din
zou mooi zijn als je gps enzo van ford daar voor kon gebruiken

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jolluh1975
Junior Member
Junior Member
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 aug 2006 17:04

Bericht door jolluh1975 »

heb nog even contact gehad met navteq en dit is wat ze me terug mailden
Geachte heer/mevrouw Smits,

Bedankt voor uw interesse in onze producten.

Het systeem wat u heeft is het Visteon VNR systeem De nieuwste update die
wij voor dat systeem hebben is de versie 2003. Wij hebben helaas nog geen
informatie over wanneer er een nieuwe versie uitkomt. Die beslissing wordt
genomen door Ford.

Indien u meer informatie nodig heeft, dan kunt u contact met ons opnemen
door op deze email te reageren; dan wel contact op te nemen met ons Customer
Contact Center via onderstaande telefoonnummers.

Wilt u zo vriendelijk zijn in uw correspondentie, te refereren naar uw klant
nummer? Deze staat vermeld links bovenaan deze email.

Met vriendelijke groet,

NAVTEQ Customer Service Centre
PO Box 501
7300 AM APELDOORN
THE NETHERLANDS

en daar na ook nog even contact met ford gehad
en daar kreeg ik dit mailtje van terug
Geachte heer Smits,

Wij willen u danken voor uw emailbericht en kunnen u het volgende mededelen.

Graag willen wij u nader informeren over de voortgang van de update en de reden van vertraging.

Ford streeft naar voortdurende verbetering van haar producten. Technologische ontwikkelingen die onze klanten voordeel brengen, worden normaliter dan ook snel door ons toegepast. Tevens vindt Ford het belangrijk dat zoveel mogelijk tegemoet gekomen wordt aan de wensen van de Ford berijder. Hierdoor zijn wij in staat auto's te blijven ontwikkelen die van hoogwaardige kwaliteit zijn en kunnen wij de kwaliteit van onze producten constant verder verbeteren.

Bij de ontwikkeling van de update voor het VNR9000 systeem is Ford echter afhankelijk van haar toeleveranciers. Aangezien het VNR9000 systeem een dusdanig complex systeem is, heeft de verzorging van de update enorme vertraging met zich meegebracht. Op dit moment is de verwachting dat de update in het najaar beschikbaar zal komen.

Visteon Corporation, één van de toeleveranciers, is voor de ontwikkeling van de update afhankelijk van een derde partij en is inmiddels op hoog niveau bezig de productie van de update te realiseren. Een "bèta" versie is inmiddels in ontwikkeling welke de basis zal zijn van de definitieve update.

Wij willen u er met deze brief op attenderen dat Ford er alles aan doet om onze klanten te voorzien van de update voor het VNR9000 navigatiesysteem, echter wij blijven in dit geval afhankelijk van een derde partij.

Ford streeft ernaar om u als Ford rijder tevreden te stellen en te houden. Uw teleurstelling kunnen wij ons dan ook goed voorstellen en realiseren ons heel goed dat wij met deze brief uw bezwaren niet volledig kunnen wegnemen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd en wij excuseren ons voor het eventuele ongemak die deze verdere vertraging voor u met zich mee brengt.

Met vriendelijke groet,

Ford Nederland B.V.
Afdeling Klantenrelaties

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

De reactie van Navteq is zoals ik die ook al van het duitse forum ken.
Maar de reacttie van Ford NL verrast me, en ik ben heel benieuwd of ze waar gaan maken wat daar geschreven is. Vooralsnog ben ik daar nogal skeptisch over, om het voorzichtig uit te drukken....

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jolluh1975
Junior Member
Junior Member
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 aug 2006 17:04

Bericht door jolluh1975 »

heb weer even contact gehad met ford en kreeg nu dit

Wij danken u voor uw e-mail aan onze afdeling Klantenrelaties inzake de update van de cd-rom voor uw 9000 VNR navigatiesysteem.



Helaas moeten wij u teleurstellen en meedelen dat de verwachte leveringstermijn van september 2006 is uitgesteld.



Echter aangezien Ford Nederland B.V. de berijders van Ford´s uitgerust met dit navigatiesysteem niet in de steek wil laten, zijn wij momenteel opzoek naar een passende oplossing in deze kwestie.



Wij kunnen uw eventuele teleurstelling begrijpen en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat deze kwestie voor u met zich mee brengt. Wij hopen u echter op korte termijn nader te kunnen informeren.

Met vriendelijke groet,
Ford Nederland B.V.
Afdeling Klantenrelaties

Postbus 795, 1000 AT Amsterdam
Tel : +31 20 504 46 46
Fax : +31 20 504 46 35
E-mail : klanten@ford.com

worden we weer niks wijzer van

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Als je dit allemaal zo leest zou een meer assertieve houding van kopers wellicht een mogelijkheid zijn.

Als een auto wordt aangeboden met een fabrieksnavigatie, laat de koper dan eisen dat de leverancier garandeert dat er ten minste 10 jaar lang jaarlijks updates beschikbaar zijn voor het systeem. Met een club als de ANWB en een aantal consumentenorganisaties/programma's moet zoiets toch wereldkundig kunnen worden gemaakt.

Ik meen dat er reeds een Europese richtlijn bestaat welke fabrikanten verplicht om minimaal 10 jaar reservedelen voor hun producten te leveren. Dus waarom eigenlijk geen kaartupdates?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Bij onze oosterburen loopt al een dergelijke actie, als ik het goed heb is de ADAC daarbij ingeschakeld. Op het GeoForum is daar meer over te lezen.

Dat punt van 10 jaar verplichting tot levering van onderdelen ligt lastig.
In feite voldoet Ford wel aan z'n verplichtingen, de CD is in z'n oorspronkelijke vorm nog wel leverbaar, maar dat wil de gebruiker niet, uiteraard.
En dus denk ik dat het meer de richting uit moet gaan van de commerciële "verplichting", Ford kan z'n klanten toch niet op deze manier behandelen.

Hier speelt op de achtergrond de Chapter 11 status, op het randje van faillissement dus, van Visteon, de leverancier van de VNR 9000. En ja, van een kale kip...
Ford zou het op kunnen lossen door Navteq een blanco cheque te geven met de opdracht hoe dan ook die nieuwe CD's uit te brengen. Maar tsja, opdraaien voor tonnen, en wellicht nog meer verlies, daar heeft Ford dat zelf in grote moeilijkheden verkeert ook geen zin in.

Vandaar mijn skepsis :oops:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jolluh1975
Junior Member
Junior Member
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 aug 2006 17:04

Bericht door jolluh1975 »

heb dus weer even contact met ford gehad en kreeg dus nu helemaal geen antwoord meer.
ik had gehoopt dat er nog een update zou komen maar ga er nu van uit dat ie er niet komt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dat lijkt er dus meer en meer op dat er geen nieuwe versie meer komt :cry:

Op het duitse forum heeft men de moed inmiddels ook zo goed als opgegeven, zie er slecht uit dus :twisted:

Oftewel: nergens meer op rekenen. En als er dan toch nog een nieuwe versie komt is het "surprise surprise".... :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jolluh1975
Junior Member
Junior Member
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 aug 2006 17:04

Bericht door jolluh1975 »

heb nu eidelijk antwoord op mijn email

Geachte heer .....,

Wij willen u danken voor uw emailbericht en kunnen u het volgende mededelen.

Bij de ontwikkeling van de update voor het VNR9000 systeem is Ford afhankelijk van haar toeleveranciers. Aangezien het VNR9000 systeem een dusdanig complex systeem is, heeft de verzorging van de update enorme vertraging met zich meegebracht. Inmiddels is bekend geworden dat de update voor het VNR9000 navigatiesysteem niet zal verschijnen. Visteon Corporation, één van de toeleveranciers, is helaas niet in staat om hierin te voorzien.

Wij willen u er met deze brief op attenderen dat Ford er alles aan doet om onze klanten niet in de kou te laten staan. Wij streven ernaar u uiterlijk eind januari 2007 te informeren in hoeverre Ford Nederland B.V. u een alternatieve oplossing aan kan bieden.

Wij begrijpen uw onvrede in deze kwestie, echter aangezien nu duidelijk is geworden dat de update niet meer zal verschijnen, hopen wij u binnen de genoemde termijn nader te kunnen informeren. Uiteraard zullen wij, indien de informatie eerder beschikbaar is, u direct informeren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ford Nederland B.V.
Afdeling Klantenrelaties

XXXXXXX

dus de update komt er niet
maar wat ford dan gaat doen moeten we nog even afwachten

Edit Mod: Namen verwijderd

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

http://www.pocketnavigation.de/board/tid1048073-sid.htm

Hier kun je lezen dat door Ford in Duitsland de betreffende klant zelfs een tegemoetkoming dan wel een mobiele navigatie heeft aangeboden. Deze is daar niet op in gegaan.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
geert1811
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 dec 2006 12:52

up date mogelijkheden

Bericht door geert1811 »

Ook ik ben al enige tijd op zoek naar mogelijkheden om nieuwe cd'd voor het VNR 900 systeem te krijgen.
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het systeem van Blaupunkt is.
Ik ben eigenlijk op zoek naar cd's welke compatibel zijn met het systeem??!!
Het moet mogelijk zijn om een andere cd te gebruiken in de vnr9000.
Er zijn ook handige jongens die dat met andere systemen gelukt is.
Navtech zelf blijft in het ongewis over deze mogelijkheid.

MVG

Geert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

De VNR 9000 is geen Blaupunkt, hij is gemaakt door Visteon USA. Dat bedrijf is zo goed als failliet, daarmee is ook wel duidelijk waarom ze geen update meer uitbrengen.

Uiteraard, een handige programmeur zal wel een CD kunnen maken voor de VNR 9000. Mits hij beschikt over de broncodes en een platform waarop zoiets gemaakt kan worden. En dat is geen PC die op Windows draait :idea:

Oftewel: vergeet het maar, voor de VNR 9000 zijn geen updates meer te verwachten. Gewoon oprijden die handel, daarna op wat anders overgaan.
Het zoveelste geval van gebrek aan support, Grundig en Clarion zijn hen voorgegaan :twisted:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

~Welkom Geert,

Nou dan heb je je niet goed genoeg ingelezen in de materie.
De navigatie VNR9000 heeft helemaal niets met Blaupunkt te maken. Het is een systeem dat door een thans failliete dochteronderneming van Ford genaamd Visteon, is geproduceerd.
vanaf het begin heeft er niets van het systeem gedeugd en anno 2004 is men hier zonder enig bericht mee opgehouden en heeft men een iets minder slecht maar toch problematische DVD systeem voor in de plaats gemonteerd.
Jij kunt geloven wat je wilt maar er komen geen updates meer uit en hoewel veel klanten teleurgesteld zijn kan ik me de economische reden hiervoor wel goed voorstellen. Geef iedereen die klaagt, een tegmoetkoming en klaar ben je. En om je uit een andere droom te helpen, er passen absoluut geen andere navigatie CD´s in. Fysiek wel maar dat zal je niet bedoelen. Degenen die dachten dat ze met een kopietje van het net een stuk op dreef waren, kwamen ook vaak bedrogen uit. Vooral de CD Frankrijk 2003 was berucht. Hier waren enkele files gemodificeerd met als gevolg dat je bij het laden van de CD een zwart scherm kreeg en een volledig dood audio-navisysteem dat uitsluitend door de servicedienst weer kon worden opgelost. Eerst was dat ruim Euro 400 maar tegenwoordig schijnt dat goedkoper te kunnen. De eerste prijs stamt nog uit de tijd dat men dacht dat het systeem 3000 euro waard zou blijven maar tegenwoordig moet je zelfs bijbetalen als je het eruit wilt laten slopen.

JW
Ik wist niet dat je al zo vroeg onder mijn duiven schoot :D
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
geert1811
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 dec 2006 12:52

vnr 9000

Bericht door geert1811 »

Vrienden in het land,

Jullie zijn erg snel met jullie reacties.
Ik heb uiteraard Ford gemaild en onderstaande mail mocht ik van hun ontvangen.
Ik heb Ford gewezen op het feit dat in Duitsland er inmiddels voorstellen komen ter compensatie.
Wie weet????
V.w.b. Blaupunkt was dat van horen zeggen van een Ford dealer.
Ik heb de officiele beschrijving van het werkboek van Ford in handen gehad betreffende de vnr 9000.
En heb ervan een copie.
Ik informeer toch even bij Blaupunkt. Niet geschoten is altijd ..........
Bedankt voor jullie reactie.
Ik hoop dat er toch een oplossing komt hoewel onze Duitse vrienden het ook niet rooskleurig tegemoet zien.

MVG

Geert



Geachte heer,

Wij willen u danken voor uw emailbericht en kunnen u het volgende mededelen.

Bij de ontwikkeling van de update voor het VNR9000 systeem is Ford afhankelijk van haar toeleveranciers. Aangezien het VNR9000 systeem een dusdanig complex systeem is, heeft de verzorging van de update enorme vertraging met zich meegebracht. Inmiddels is bekend geworden dat de update voor het VNR9000 navigatiesysteem niet zal verschijnen. Visteon Corporation, één van de toeleveranciers, is helaas niet in staat om hierin te voorzien.

Wij willen u er met deze brief op attenderen dat Ford er alles aan doet om onze klanten niet in de kou te laten staan. Wij streven ernaar u uiterlijk eind januari 2007 te informeren in hoeverre Ford Nederland B.V. u een alternatieve oplossing aan kan bieden.

Wij begrijpen uw onvrede in deze kwestie, echter aangezien nu duidelijk is geworden dat de update niet meer zal verschijnen, hopen wij u binnen de genoemde termijn nader te kunnen informeren. Uiteraard zullen wij, indien de informatie eerder beschikbaar is, u direct informeren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ford Nederland B.V.
Afdeling Klantenrelaties

XXXXXXXXXXXXX

Postbus 795, 1000 AT Amsterdam

Edit Mod: Uit Privacy overwegingen namen verwijderd

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
geert1811
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 dec 2006 12:52

vnr 9000

Bericht door geert1811 »

Geachte vrienden,

Ik heb inderdaad op de site van visteon de vnr900 gevonden.
Hij staat daar aangeduid als navigatieradio.
Ik heb de personen welke in dit stuk genoemd worden een mail gestuurd.
Misschien worden we daar wat wijzer van.
Je kunt het zien op onderstaande link.

http://www.visteon.com/products/automot ... adio.shtml

Misschien dat er iemand bij Visteon toch gevoelig is voor commentaar.

gegroet

Geert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Nou die standaardbrief kenden we al een poosje natuurlijk.
Ik mag toch hopen dat je niet de illusie hebt dat ze jou antwoord zullen geven. waarom zouden ze ook want ze zijn/waren toeleverancier van Ford en hebben volkomen terecht niets met jou te maken.
Spaar je de moeite en koop een systeem dat werkt met modern materiaal.
Succes met je verhaal maar ik hoop dat anderen zo verstandig zijn zich hier niet verder over op te winden. Verloren zaak.
Overigens is er op Geo24.de ongeveer 2 jaar vruchteloze discussie over dit onderwerp te vinden met hetzelfde droevige resultaat.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
elpi
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2007 18:44

Bericht door elpi »

Hallo,
Is er al nieuws over een eventuele actie van Ford omtrent vnr 9000 en geen updates ook :oops: :oops: :oops:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Hoe teleurstellend het ook moge klinken, maar verwacht svp geen verdere stappen van de kant van Ford of Visteon
Het lijkt overduidelijk op over en uit!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
elpi
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2007 18:44

Bericht door elpi »

Ik las op dit forum dat ford eind januari zou reageren en daarna was het stil en inderdaad was ik al bang dat het over en uit zou zijn maar ach hoop doet leven en wie weet wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik heb het probleem ook bij de dealer aangegeven wie weet niet geschoten is altijd mis.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gerritje schreef:Hoe teleurstellend het ook moge klinken, maar verwacht svp geen verdere stappen van de kant van Ford of Visteon
Het lijkt overduidelijk op over en uit!
Eens, voor wat betreft het niet meer komen van een update.

Maarre, er is wel die toezegging als verwoord in die brief:
Wij willen u er met deze brief op attenderen dat Ford er alles aan doet om onze klanten niet in de kou te laten staan. Wij streven ernaar u uiterlijk eind januari 2007 te informeren in hoeverre Ford Nederland B.V. u een alternatieve oplossing aan kan bieden.
En bij onze oosterburen is dat inmiddels wat meer geconcretiseerd, als ik het goed gelezen heb.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Audio DNX 5210
    door Leon65 » 03 jul 2014 12:23 » in Kenwood
    Reacties: 3
    Weergaves: 676
  • Mercedes Europa Audio 50 APS NTG-2
    door bullterrier » 08 sep 2014 21:25 » in Mercedes
    Reacties: 0
    Weergaves: 953
  • Audio 50 APS valt uit/warmtemelding
    door VDS5 » 12 feb 2015 14:21 » in Mercedes
    Reacties: 2
    Weergaves: 1102
  • Rns510 streamt geen audio met samsung s6
    door humaxima » 11 jul 2017 16:28 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 389
  • Request dvd cover Audio RNS-E 2015 Europe
    door brainiak » 08 mar 2015 14:16 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 358
  • Type RNS 510
    door Pryde_31 » 30 aug 2014 15:00 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 508
  • Cartek 600 Tmc type
    door Cartrekkie » 22 dec 2018 17:09 » in Traffic Message Channel
    Reacties: 0
    Weergaves: 403

Terug naar “Ford”