Alternatief voor Focus II

Alles met betrekking tot Ford navigatie
pdiscs
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 dec 2004 18:58

Alternatief voor Focus II

Bericht door pdiscs »

Zijn er al mooie alternatieven voor het peperdure DVD navigatiesysteem voor de Focus II (en dat alleen maar op de Titanium te bestellen is voor 3100 euro)?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: Alternatief voor Focus II

Bericht door Fantom »

pdiscs schreef:Zijn er al mooie alternatieven voor het peperdure DVD navigatiesysteem voor de Focus II (en dat alleen maar op de Titanium te bestellen is voor 3100 euro)?
Hallo Pdiscs,
Welkom op het forum,

Misschien een flauw antwoord maar voor dat geld en veel minder kan je een hele mooie VDO Dayton MS5500 met een 7" losstaand scherm kopen. Ik denk dat je dan qua systeem en prijs veel beter uit bent.
Als je een geintegreerd systeem wilt hebben dan ben je toch gebonden aan wat ford je aanbied. :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pdiscs
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 dec 2004 18:58

Re: Alternatief voor Focus II

Bericht door pdiscs »

Fantom schreef:
pdiscs schreef:Zijn er al mooie alternatieven voor het peperdure DVD navigatiesysteem voor de Focus II (en dat alleen maar op de Titanium te bestellen is voor 3100 euro)?
Hallo Pdiscs,
Welkom op het forum,

Misschien een flauw antwoord maar voor dat geld en veel minder kan je een hele mooie VDO Dayton MS5500 met een 7" losstaand scherm kopen. Ik denk dat je dan qua systeem en prijs veel beter uit bent.
Als je een geintegreerd systeem wilt hebben dan ben je toch gebonden aan wat ford je aanbied. :roll:
Thanks!

Ik denk dat het ook zoiets gaat worden. Het is alleen een stuk interessanter voor het dievengilde.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: Alternatief voor Focus II

Bericht door Fantom »

pdiscs schreef:Thanks!

Ik denk dat het ook zoiets gaat worden. Het is alleen een stuk interessanter voor het dievengilde.
Ik denk dat dat wel meevalt, als je de computer in de kofferbak monteert en het scherm concequent uit de auto haalt en de AB in een opbergkastje in de auto stopt :idea:
Als je er voor zorgt dat men vanaf buiten de monitor en computer niet ziet dan valt het ook niet zo op. Let wel dat ook autoradio's vanaf fabriek worden gejat. :Wall: En ja, helaas zijn er nog altijd mensen die van mening zijn spullen van een ander te mogen lenen voor langere tijd :vampire:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • navigatie alternatief voor RNS 510
    door ligth011 » 03 jun 2015 12:08 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 900
  • Kia Cee'd navigatie software update, alternatief?
    door Johnnyboy » 22 jan 2015 14:24 » in Kia
    Reacties: 0
    Weergaves: 1045
  • ford focus
    door ronfr123 » 19 jun 2017 07:35 » in Ford
    Reacties: 0
    Weergaves: 921

Terug naar “Ford”