nacht/dag schakeling? klok instellen? vrx6570

corollaracer
Starting Member
Starting Member
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jul 2004 16:15

nacht/dag schakeling? klok instellen? vrx6570

Bericht door corollaracer »

Hoe kan ik de dag/nacht schakeling bedienen op een clarion vrx6570?
Het apparaat staat namelijk de hele tijd in nachtmodus, ik kan wel de kleuren voor dag en nachtmodus instelen, maar niet wisselen tussen de dag en nacht modus...
Wie kan me helpen??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Is de oranje/witte draad aangesloten, dit is de verlichtingsdraad. :?:
Heb je geen gebruiksaanwijzing van het apparaat :?: daar staat zeker in hoe je dat kan instellen en ook de klok.
Deze kan je downloaden op de clarionsite :idea:

ps probeer meerdere vragen in één bericht te plaatsen als ze over hetzelfde apparaat gaan

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
corollaracer
Starting Member
Starting Member
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jul 2004 16:15

Bericht door corollaracer »

Nee, ik heb er geen handleiding bij... Oranje witte draad, waar moet die dan op worden aangesloten? Via de clarion site is het niet meer te vinden, de links voor dit apparaat werken niet meer.. De pdf files zijn er niet of zijn onherstelbaar beschadigd..

Volgens mij had ik alles aangesloten. En het handrem signaal op de massa, dat kan toch gewoon?

Ps, ik zal voortaan alles in 1 topic zetten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

corollaracer schreef:Nee, ik heb er geen handleiding bij... Oranje witte draad, waar moet die dan op worden aangesloten? Via de clarion site is het niet meer te vinden, de links voor dit apparaat werken niet meer.. De pdf files zijn er niet of zijn onherstelbaar beschadigd..

Volgens mij had ik alles aangesloten. En het handrem signaal op de massa, dat kan toch gewoon?

Ps, ik zal voortaan alles in 1 topic zetten.
Hallo,

Bij de handleidingen is de MR 6000 te vinden. En die heeft precies dezelfde aansluitingen als jouw VRX 6570, het is nl dezelfde headunit maar met een VDO-Dayton logo.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

corollaracer schreef:Nee, ik heb er geen handleiding bij... Oranje witte draad, waar moet die dan op worden aangesloten? Via de clarion site is het niet meer te vinden, de links voor dit apparaat werken niet meer.. De pdf files zijn er niet of zijn onherstelbaar beschadigd..

Volgens mij had ik alles aangesloten. En het handrem signaal op de massa, dat kan toch gewoon?

Ps, ik zal voortaan alles in 1 topic zetten.
oranje/wit moet op de verlichtingsdraad van de auto, deze zit in de radiostekker van de auto.
en het klopt, de site van clarion werkt niet goed. maar de gegevens van de MR-6000 zijn hetzelfde(zoals JW schreef :wink: ) en die staan bij :arrow: downloads.php

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
corollaracer
Starting Member
Starting Member
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jul 2004 16:15

Bericht door corollaracer »

Wederom bedankt voor de assistentie!

Ik ga dit morgen meteen proberen, en meteen de tv-tuner en dvd speler aansluiten!

Nog tips hiervoor? Is het erg slecht voor de dvd speler om deze in het dashboardkastje te plaatsen?

Nu ik er nog even over heb nagedacht, volgens mij zit deze wel goed.
Als ik m'n verlichting aan doe, DIMT de unit namelijk wel! De kleurstelling verandert niet maar de unit word wel donkerder... Zijn er nog andere mogelijke oorzaken van het constant in de nacht instelling staan?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Route instellen
    door mcl » 14 sep 2022 15:37 » in Waze
    Reacties: 0
    Weergaves: 184
  • Route instellen
    door transit » 06 dec 2018 12:45 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 677
  • Navigatie taal instellen
    door martijne » 21 feb 2015 17:54 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 0
    Weergaves: 1926

Terug naar “Clarion”