Jongens ik heb een Clarion VRX613r maar geen CD's

Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Jongens ik heb een Clarion VRX613r maar geen CD's

Bericht door Raymond D »

Jongens ik heb een Clarion vrx613r maar geen CD,s
er zoe een paket cd,s bij zijn zo van benelux en verder frankrijk duitsland spanje enz enz .
Nu zoek ik toch die cd,s
Wie kan mij helpen aan cd,s

En ik heb me aangemeld hier op het forum. was al blij dat er een forum op dit gebied is.
wel had ik gelezen dat iemand in 2006 ook cd zocht en een adres gevonden had.
heeft iemand een adres voor mij of heeft hij zelf de cd,s liggen. uiteraard tegen betaling.

Wel zat bij de navigatie duitse cd in het duits en een italiaanse in het duits.
als iemand me een pbje kan geven of posting on forum. zou mooi zijn
clarion zo ik al las maakt ze niet meer.
Groet Raymond D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Jouw VRX 613 is de Headunit, maar de vraag is: welke navigatiecomputer hangt er aan? Is dat de NAX 9500?
In dat geval zijn er inderdaad sinds 2002/2003 geen nieuwe CD's meer te koop :oops:

Een alternatieve mogelijkheid is die oude NAX 9500 computer te vervangen door een VDO PC 5X00, zoals onze Mod Gene dat gedaan heeft. Daar zijn nog wel volop CD/DVD's voor te koop.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

Nax 9500e zit er in net even gekeken dan word het dus bidden voor cd,s :wink:
Ander Computer heb ik wel maar dat is de vdo ms5000 :wink:
was dat geen overloop stukken voor tekrijgen las zo iets.
voorheen had ik vdo ms6000 en ms5000 ...pc
Maar in deze campertje wat ik gekocht heb zit die clarion.
en zit ook tv op en in buitenland is dat wel handig voor het weer . niet dat ik die fransen versta
maar weer plaatjes begrijp ik wel. :wink:

Nu vind ik Vdo ....was ik gewend heb dat Dus ook veel liever zat cd van liggen

maar die computer aansluiten ging niet andere aansluitingen :cry: :cry: :cry:

Maar als ik een verloop kabeljes zou hebben die stekkers omzet.. is dit mogelijk en zo ja
hoe heet dat en waar tekrijgen!!!
alvast heel erg bedankt voor je schrijven
met vriendelijke groet Raymond D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Voor de koppeling van de PC5000 met de VRX 613 heb je dezelfde adapter/interface nodig die er bij de MS 6000 zat :!:
De Headunit van de MS 6000 is namelijk de Clarion VRX 6570, en da's de voorloper van de VRX 613.

Dus: op zoek naar de MA 2600, dat is die interface die je nodig hebt.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

ed .d van dit forum heeft nog diverese spullen dubbel na diefstal in zijn auto.
Misschien kan en wil je hem benaderen.

Als dat niet lukt kan je het eventueel via mij doen.

vr gr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

De firma Navco heeft deze interfaces nog liggen voor de prijs van € 50,- Samen met de vrx, vdo en tv heb je een perfecte navigatieunit.

De Clarion cd's zijn erg gedateerd en je hebt kunnen lezen dat er geen nieuwe komen. Dus alles bij elkaar zou ik zeggen gebruik de VDO navigatie pc. Ik denk dat de prijs cd's clarion of interface tbv de vdo uiteindelijk in het voordeel van VDO zal uitvallen.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

Ik geef even bericht ga eenseven informeren bij de ,,firma Navco,,
even google .
ander optie spullen dubbel ivm ,,diefstal uit auto,,

Heb een hele vdo set maar daar zit geen tv tuner bij. Denk dat ik type TTX 7502 Z ..! moet hebben.
ivm combi ms6000 ms 5000 Of is het MR 6000 mr 5000 weet het verschil niet zo.
als ik die adapter omzet naar ms5000 niet krijg dan maar gaan voor een tv tuner van vdo.

en de boel op nieuw inbouwen. ook niet erg veel zin in maar je wat mot mot :lol:
:wink:

bedankt alvast :!: :!:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Indien je momenteel de tv unit van Clarion hebt of eventueel de VDO equivalent dan kun je zonder problemen deze aansluiten op de VRX headunit. Dit staat verder los van de navigatie pc die je aansluit.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

Navco even gebeld was hun niet bekent. en een MA 2600 is ergens anders voor

niet voor pc omzet van nav9500 naar vdo ms5000.

Daar zal een andere omzet zet voor zijn1? zij wisten het niet of het er was.
nu had ik de vrouw aan de telefoon en haar man was op pad hij zal ook nog even me mail bekijken!!

Naar nu schrijf je ...... dat tv tuner ook gebruikt kan worden voor me VDO set. ms6000 en ms5000.

klapscherm of daar aansluitingen verschil zet van clarion en VDO weet ik niet.
anders kan ik me clarion klapscherm vrx613r laten zitten . is er wel verschil dan maar ook de ms6000 er op.

Als ik maar tv heb :lol: :lol: en CD,s heb en die heb ik van VDO zo kan het ook???? is dat zo of bedenk ik er teveel bij :lol: :lol:

Lieft natuurlijk even de pc ms 5000 onder de stoel doen en een omzet zet. en klaar. minder werk.

Nu had ik ook een TMC box bij mijn VDO set . zag die niet omder me stoel bij claroin . of is dat bij clarion geintegreerd en de nav9500e PC?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Raymond D schreef:Navco even gebeld was hun niet bekent. en een MA 2600 is ergens anders voor

niet voor pc omzet van nav9500 naar vdo ms5000.

Daar zal een andere omzet zet voor zijn1? zij wisten het niet of het er was.
nu had ik de vrouw aan de telefoon en haar man was op pad hij zal ook nog even me mail bekijken!!

Naar nu schrijf je ...... dat tv tuner ook gebruikt kan worden voor me VDO set. ms6000 en ms5000.

klapscherm of daar aansluitingen verschil zet van clarion en VDO weet ik niet.
anders kan ik me clarion klapscherm vrx613r laten zitten . is er wel verschil dan maar ook de ms6000 er op.

Als ik maar tv heb :lol: :lol: en CD,s heb en die heb ik van VDO zo kan het ook???? is dat zo of bedenk ik er teveel bij :lol: :lol:

Lieft natuurlijk even de pc ms 5000 onder de stoel doen en een omzet zet. en klaar. minder werk.

Nu had ik ook een TMC box bij mijn VDO set . zag die niet omder me stoel bij claroin . of is dat bij clarion geintegreerd en de nav9500e PC?????
De MA2600 is wel degelijk om de VDO pc 5x00 aan te sluiten op de Clarion VRX series of de MR6000 headunit. Als je op de site van navco kijkt zul je zien dat de MA2600 in de aanbieding is. http://www.navco.nl . Dit schrijven ze op hun eigen site:

Ben je in het bezit van een MS6000 systeem of MR6000 Monitor en ontbreekt de MA2600 converter of is deze defect? Dan kunnen wij je aan een nieuwe helpen.
De MA2600 converter zorgt voor de juiste overdracht van de navigatiegegevens van de PC5000/PC5100 navigatiecomputer naar het MR6000 scherm van de MS6000. De navigatiesignalen worden van RGB omgezet naar de de CE norm van het scherm.
De converter is splinternieuw en wordt uiteraard met garantie geleverd.
Copyright tekst en foto: Navco
Afhalen kan bij Navco Breukelen, op circa 10 minuten van Amsterdam of Utrecht, direct aan de A-2. Dat kan ieder dag van de week, ook s'avonds of in het weekeinde.
Verzenden kan ook. Dat gaat per aangetekende post en verzekerd, dus zonder verder risiko. De verzendkosten zijn 6,50. Verzenden naar België 8,00.
Informatie of bestellen kan ook via e-mail navco@planet.nl. Kijk ook op onze website van Navco.


De aansluitingen VRX of MR6000 zijn hetzelfde. De VDO is een gerelabelde VRX. Aangezien ik beide systemen op de vorenstaande wijze heb aangesloten weet ik zeker dat het moet werken. De TV module wordt met de CeNEt kabel op de VRX of MR6000 headunit aangesloten en staat dus verder los van het soort navigatiecomputer welke wordt aangesloten. Als je daarnaast een TMC module aansluit (gewoon op de VDO PC dan ben je in een klap helemaal klaar.

Kortom de MA2600 gewoon bestellen, en de rest aansluiten zoals het moet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Zonder direct iemand te willen teleurstellen, maar is de bedoelde TTX 7502 niet een analoge TV-tuner, waar je in Nederland dus al niets meer aan hebt? Alleen in sommige delen van Europa waar de analoge uitzendingen nog eventjes doorgaan, kun je zo'n apparaat gebruiken.
Je enige hoop is een DVB-T tuner als ik het goed heb.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

De topicstarter geeft al aan dat hij voornamelijk in het buitenland de nieuwsberichten wil volgen (al dan niet de plaatjes). Ook in Frankrijk blijft het analoge signaal voorlopig (komende 2 jaar) nog in de lucht.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

volgens mij heb ik als z,n ding er tussen zitten ...MA2600 ben nu niet thuis maar tussen me kabels van me vdo
zat z,n box als ik thuis ben ga ik eens kijken op het er op staat .

En jongens jullie hebben mij al flink wat wijzer gemaakt ook meer mogelijk heden nu meer helderheid

zal even flink klussen worden. denk dat ik toch maar me hele vdo set pc en klapscherm en tmc en dvd speler
op nieuw ga inbouwen kan natuurlijk me clion klapscherm er inhouden dat is dus gelijk zo als ik nu hoor.
Normaal zit ik altijd op het camper forum maar had geen enke reaktie terwijl die vdo en clion vaak in campers zit
daar op de site had ik gehoop dat iemand het zat was dat er geen update maar waren cd,s clarion.
en het weg deed met cd van 2003/2004 was ik al heel blij geweest.
je zit dan wel eens niet goed maar ja .....als je zelf rijden moet en kaart lezen. me vrouw kan dat niet.
helaas ook geen rijbewijs . twee dingen teglijk voor mij teveel. vooral in het donker. buitenland poepoe.
zijn voor mij cd 2003/2004 beter als ik zelf :lol: :lol: :lol: :lol:
maar ik ga de boel maar uit de camper halen .
alweer bedankt me dank is groot :lol: :lol: :lol: :lol: ook leuk forum lekker druk!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ik zit even naar dat plaatje te kijken, maar snap niet hoe dat zit met die ronde stekkers.
De ene, waar je inkijkt zal wel op de VRX komen, maar die andere ronde, waar gaat die dan naar toe? De aansluiting op de PC 5X00 is de rechthoekige Mitsumi-stekker, hoort er dan nog iets van een verloopstuk bij, of zo?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

De Mitsumi stekker (vanaf de VDO PC5x00) gaat in een speciale input aan een kant van de box (de kant waar de wit/bruine kabel uit de box komt). De 2 overige stekkers worden aangesloten op de VRX of MR6000. De ronde met 5 pootjes op de daarvoor bestemde extra contrastekker die uit de MR of VRX komt. De stekker met de platte binnenkanten (waar je op de foto in kijkt), rechtstreeks op de daarvoor bestemde input op de unit zelf. Vergeet daarnaast niet de wit/bruine (mute) kabel die ook op de MA2600 zit te verbinden met de wit/bruine kabel die vanaf de VDO PC5x00 komt.
Thats it.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Bedankt, ik ben weer helemaal op de hoogte :D

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dat gezegd hebbende, waarom noemt VDO dit ding op zijn website een MA2610/00?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

misschien nieuwe versie? omdat hij op nieuwere toestellen van vdo niet paste ivm 12V. Misschien hebben ze dat bij deze versie aangepast. (Wat ik eigenlijk zelf amper geloof)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Goeie vraag, die heb ik mezelf ook gesteld een poosje geleden.

[Speculatie-modus]
Ik vermoed dat de MA2610 een aangepaste 2600 is, die het mogelijk maakt ook de PC 5200 en de 5600/5700 te koppelen aan de VRX'en. Bij de MA 2600 moet daarvoor wat gemodificeerd worden, Gene heeft dat inmiddels aan den lijve ondervonden.
In de VDO Catalogus 2005/2006 waarin alleen de MS 5600/5700 staan wordt de MA 2610/oo genoemd, met als beschrijving: Aansluitkit voor VDO Dayton navigatiecomputer en MR 6000 of Clarion-monitor.
[/Speculatie-modus]

Groet,
JW

Edit JW: Ik zie dat Frans daar ook aan denkt :wink:
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

Jongens ik heb me even gek gemaakt en de hele fiat ducato voor kant camper uit elkaar gehaald.

wat zat daar een bedrading poe poe ze wisten niet waar ze het allemaal moesten propen.

Maar goed ben nu voor de VDO gegaan dit ivm dat cd teverkrijgen zijn en ook vertelde jullie .
tv van clarion kan ook op VDO en ja haalde alles los interdaad zat tv tuner TTX 7502z onder goed he :lol: :lol:

Nu alles aan elkaar verbonden met één verbinding???? losse draden!!!!

bijna alles doet het Cd wisselaar tv doet het Radio .

Maar navigatie ho maar ook afstand bediening voor navigatie ook niet. terwijl radio afstandbediening doet het wel!!

Nu zat ik met één probleem :cry: :cry: de clarion pc had een stekker ja met andere kleuren als die stekker die
uit de VDO pc komt maar die draden moet ik wel verbinden .
Wel aangesloten met het vermoeden dat ze zo horen!!!!!!?

Maar ergens word er iets niet aangestuurt :!: :!: :!: :!: .

Ik vermoed dat ik er een techniekkus er bij moet hebben langzaam ben ik een beetje ....geworden.
wel heb ik ook z,n box tussen navi en de pc het is net een box spliter één draad erin + kleine witte vermoet stroom toevoer en twee zelfde dikke komen er weer uit dik?? z,n 4mm dik die kabels.

Maar wat nu . kleurcode van clarion is dus anders dan VDO wie weet raad.

Ook lampje letje op de vdo pc knippert rood zoals een richting aanwijzer auto.
als het moet zet ik wel een foto van de toestand op het forum. maar morgen moet ik me auto op halen uit limburg met de trein. daar kwam die camper vandaan en me auto laten staan. vanuit alkmaar heel eind.
Dus als je morgen even niets hoord van me ben weg!!
maar kom weer terug :lol: :wink: :lol: :lol:

Maar hebben jullie nog een idee cd zat in de pc orginele vdo benelux!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

Ben nog weer even verder gegaan ivm dat ergens en verbindings brug gemaakt moest worden.
daar ik dat vermoeden had . 6 zintuig weet het niet maar de witte draad had ik op de plek vast gemaakt
van de 2600 en daar het vermoeden dat dat aparaat toch geen voeding kreeg dus geeft dan ook geen siniaal door.
dus en een Plus vast gemaakt daar ik wist dat daar stroom op stond en ja navigatie doet het.
nog wel even kijken als die ingesteld is en ik even tussen door met de ,,radio afstandbedienig ,,of die dan ook nog werkt
of dat hij kontinu nu siniaal geeft .. misschien lul ik nu maar wat . komt er op neer moet nu alles even uit testen
overmorgen dan maar.of morgen avond.

Maar als iemand evengoed die kleur code omzet weet van claion naar vdo zou mooi zijn.
kan ik even nakijken of ik het goed heb.

Groet Raymond D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Voor de kleurcodes moet je gewoon even naar de inbouwhandleidingen kijken.
Die van de VRX 613 is dezelfde als voor de VRX 633, die vind je hier: downloads.php?view=detail&id=222
En die van de MS 5000 staat hier: downloads.php?view=detail&id=47

Die losse draad aan de MA2600 moet aangesloten worden op de mute van de PC 5000, op punt A3 dus.

Een welgemeend advies: sluit niet zomaar draden aan als je niet weet hoe het in elkaar zit. We hebben hier al eens rokende PC's voorbij zien komen :twisted:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

Bedank ga morgen kijken ben net weer terug uit limburg me auto opgehaald.

A3 zal morgen gaan kijken als hij daar niet zit gaat ik eens om leggen en kijken of hij daar ook op werkt
als dat zo is zet ik hem daar .
Ja :wink: rokende pc heb ik inderdaad geen zin in :oops: :oops: :oops:
ga ik even kijken bij de site,s die je op gaaf .
En ja weer bedankt voor je reaktie :!: :!: :!: tof. van iedereen trouwens
groet Raymond

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

Heb het nog niet helemaal voor elkaar heb de boel omgebouwd naar vdo pc
zat nog met die mute aansluiting.
ivm aansluiten van die witte draad van die tussen box tussen de pc en de klapscherm.
aansluiten op A3 tis me nog een ratsel waar op de stekker
weet wel onderste stekker . hie bij een winkel zeiden ze de bovenste of onderste van links.
bijde gevallen geen reaktie :cry:
dus ik had hem maar op de rode aangesloten.

Maar nu tijdens rijden stopt de pc cd kan er dan ook niet meer uit ook geen navigatie meer ook niets meer tebedienen via afstandbedienig . dus de wanhoop nabij.
snap er niets meer van.
Met die mute vond ik nog niet zo erg??? ivm dat dan het muziek bv niet zachter gaat als er navi informatie komt.

Maar als ik hem ingesteld heb de volgendedag doet pc het weer .
plaats straat enz en dan rijden ineens alles weg.
wel radio en tv en cd doen het wel maar navi is over.

Is er nog uit tekomen :cry: :cry:
was naar limburg en vacantie en het werd weer kaart lezen poe
wie weet raad!?
Groet Raymond

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • clarion nx501e geen navigatie?
    door effeh70 » 23 jun 2014 18:13 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 1630
  • Clarion nx502e
    door Patrick golf » 22 mei 2016 20:38 » in Clarion
    Reacties: 1
    Weergaves: 994
  • SD card clarion nx302e
    door valen001 » 23 mei 2022 19:34 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 359
  • wil een clarion vma 8582 aanschaffen
    door sofiajoe » 28 okt 2014 08:39 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 540
  • Graag hulp, Clarion vrx6570rz
    door Jtmeent » 10 feb 2019 22:45 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 576
  • Andere navigatie sofware op Clarion nx302e
    door Arjan93 » 30 apr 2016 11:49 » in Clarion
    Reacties: 1
    Weergaves: 1254
  • Geen TMC info
    door Freddy11 » 24 sep 2016 18:14 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 530

Terug naar “Clarion”