Jongens ik heb een Clarion VRX613r maar geen CD's

fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

Dus volgens meneer blaupunkt hoeft achteruit rijdraad ook niet zo nodig??? dat is wat er staat!

Het gaat er ook niet om wie gelijk heeft.
Het komt er op neer dat veel mensen vele andere dingen roepen. Zelfs bij de makers van navigatie zelf.

Daarom staat ook overal wat mijn ervaring is. En ik ga op mijn eigen ervaring af.

Verder geen commentaar meer :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

Ik was blij dat het weer werkt op wat hardware en software na!!!????
dat komt nog.

En puls heeft frans me uitgelegd . ....moest ook een kastje voor of zo iets had ik niet.
als ik er één had liggen had frans hem gebruikt . nu heeft hij het zo geprobeert.
weet niet wat z,n kastje kost????? kan er altijd nog eens aan. .. maar dat zij frans ook al . als ik problemen echt
zou hebben. zijn ervaring was dat dat erg mee viel.
als ik z,n puls kastje op zou duiken . en ik rij naar frans toe wat ik zeker dat hij hem er zo tussen bouwd.
Ik weet niet of meer mensen frans hebben zien werken maar het is een genot om naar tekijken.
En dat deed ik dan ook met verbazing :lol: :lol: :lol:

En ik heb ook niet gemerkt dat frans teberoerd was om een paar draden tetrekken .

Eé'n ding merkte ik wel op dat de muziek niet zachter ging op het moment dat er navigatie gesproken werd.
maar dar zal wel goed komen als de fout in de hardware opgelost is en de software opnieuw is geactiveerd.
en trouwen ik lig er ook niet wakker van :lol: :lol: :lol: is leuk als het werkt natuurlijk.

Met vriendelijke groet Raymond

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

Als dat al zou kunnen (ik twijfel) is dat volgens mij geen aansluitfout maar een instelling.

Toch?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

komt wel goed is ook geen aansluitfout
Dacht dat mute er iets mee temaken had :roll: maar ????? het zal wel :lol: :lol: :lol: :lol:
jullie zijn de speciaalisten :lol: :lol: :lol:

groet Raymond

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-KJ-
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 dec 2006 14:18

Bericht door -KJ- »

Raymond, geen verwijt, maar wees eens wat zorgvuldiger als je wat schrijft. Door alle typefouten en het ontbreken van punten, komma's en hoofdletters zijn je berichten erg lastig te lezen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Bessie
Senior Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43

Bericht door Bessie »

-KJ- schreef:Raymond, geen verwijt, maar wees eens wat zorgvuldiger als je wat schrijft. Door alle typefouten en het ontbreken van punten, komma's en hoofdletters zijn je berichten erg lastig te lezen.
Hoho -KJ-, slapen doen we hier in het algemeen 's nachts; het zal niemand ontgaan zijn.
Even er over nadenken dat blijkbaar niet iedereen gelegenheid heeft gehad in zijn leven de Nederlandse taal van A tot Z tot in de puntjes geleerd te krijgen. Beetje tolerantie s.v.p. jegens Raymond en lees tussen de regels door, dan worden de werkelijk oprecht bedoelde mededelingen wel duidelijk :wink: .

Grüßen,
Bessie
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
charisma
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 apr 2007 19:12

Bericht door charisma »

Bessie schreef:
-KJ- schreef:Raymond, geen verwijt, maar wees eens wat zorgvuldiger als je wat schrijft. Door alle typefouten en het ontbreken van punten, komma's en hoofdletters zijn je berichten erg lastig te lezen.
Hoho -KJ-, slapen doen we hier in het algemeen 's nachts; het zal niemand ontgaan zijn.
Even er over nadenken dat blijkbaar niet iedereen gelegenheid heeft gehad in zijn leven de Nederlandse taal van A tot Z tot in de puntjes geleerd te krijgen. Beetje tolerantie s.v.p. jegens Raymond en lees tussen de regels door, dan worden de werkelijk oprecht bedoelde mededelingen wel duidelijk :wink: .

Grüßen,
Bessie
Even er over nadenken dat blijkbaar niet iedereen gelegenheid heeft gehad in zijn leven de Nederlandse taal van A tot Z tot in de puntjes geleerd te krijgen
Hier wil ik toch wel even reageren Bessie.
Ik heb topics van Gerritje gelezen met soortgelijke strekking, maar dan tik je niet op de vingers.
Nu heb ik jouw topics ook eens even doorgenomen en wat mij opvalt dat je alleen maar Gerritje en JW "op zit te hemelen", maar eigenlijk bijna niets relevants zegt over navigatie, waar het eigenlijk hier wel om draait.
Bij deze,

Gr.Charisma

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Nou nou nou dit heeft weer niets met de topic te maken.
Laten we heen en weer verwachtingen bij deze dus achterwege en reageer svp op de probleemaanbrenger met mogelijke oplossingen. :shock:
Mijn bijdrage in deze is dat de aansluiting van de mute niet helemaal goed op orde is. Dit kan met de navi te maken hebben, maar ook met de radio. :wink:
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

mute draad gaat van pc5000 naar de ma2600 toe. (dat aparte draadje)

Anders zou geluid toch niet moeten werken

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

Even over mijn schrijven.
De ééne keer schrijf ik goed nederlands .
De andere keer wat minder. probleem is 10jaar geleden hersenbloeding gehad+ inzinking......
Revalidatie jaren en jaren overgedaan. zit nu nog met problemen.

Dus ......... maar ik zal me best doen ,doen jullie dat nu ook zonder hersenbloeding en enz enz .
komt het allemaal goed.
En we wachten eerst de hardware en de software af voor we weer gaan kijken naar draden.

En voor Puls wat is dat voor een kastje????/ en prijs ???

En even dit ik ben nog blij dat ik leef dat me schrijven af en toe dan wat minder is .
Als dan nog iemand moeite er mee heeft..... :oops: tja wat moet ik zeggen :roll: :roll:

Met vriendelijke groet Raymond

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
charisma
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 apr 2007 19:12

Bericht door charisma »

Raymond D schreef:ven over mijn schrijven.
De ééne keer schrijf ik goed nederlands .
De andere keer wat minder. probleem is 10jaar geleden hersenbloeding gehad+ inzinking......
Revalidatie jaren en jaren overgedaan. zit nu nog met problemen.

Dus ......... maar ik zal me best doen doen jullie dat nu ook zonder hersenbloeding en enz enz .
komt het allemaal goed.
En we wachten eerst de hardware en de software af voor we weer gaan kijken naar draden.

En voor Puls wat is dat voor een kastje????/ en prijs ???

En even dit ik ben nog blij dat ik leef dat me schrijven af en toe dan wat minder is .
Als dan nog iemand moeite er mee heeft..... :oops: tja wat moet ik zeggen :roll: :roll:

Met vriendelijke groet Raymond
Raymond jij kan er niets aan doen, maar er zijn hier een paar mensen die al heel gauw een vooroordeel hebben, ik maak mij daar ook wel eens pissig over.

Heren zo zie je maar weer hé, niet te gauw een mening hebben over anderen.( gaan jullie nu maar schamen) :oops:
Gr.Charisma

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

Raymond,

Zo een kastje is een api. Deze kost rond de 60 euro.

Probeer hem eerst nog even zonder. Het werkte nu toch na behoren?
Laat je niet gek maken, plaatsen kan altijd nog. En wat gaat er boven eigen ervaring.

En uiteraard zoals beloofd zet ik hem er zo even voor je tussen mocht het nodig zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

charisma schreef:
Raymond D schreef:ven over mijn schrijven.
De ééne keer schrijf ik goed nederlands .
De andere keer wat minder. probleem is 10jaar geleden hersenbloeding gehad+ inzinking......
Revalidatie jaren en jaren overgedaan. zit nu nog met problemen.

Dus ......... maar ik zal me best doen doen jullie dat nu ook zonder hersenbloeding en enz enz .
komt het allemaal goed.
En we wachten eerst de hardware en de software af voor we weer gaan kijken naar draden.

En voor Puls wat is dat voor een kastje????/ en prijs ???

En even dit ik ben nog blij dat ik leef dat me schrijven af en toe dan wat minder is .
Als dan nog iemand moeite er mee heeft..... :oops: tja wat moet ik zeggen :roll: :roll:

Met vriendelijke groet Raymond
Raymond jij kan er niets aan doen, maar er zijn hier een paar mensen die al heel gauw een vooroordeel hebben, ik maak mij daar ook wel eens pissig over.

Heren zo zie je maar weer hé, niet te gauw een mening hebben over anderen.( gaan jullie nu maar schamen) :oops:
Gr.Charisma
Een mening over anderen zul je mij niet snel horen geven. Iedereen is nou eenmaal zoals hij/zij is. Waar ik wel moeite mee heb is dat er personen zijn die er dan maar op door blijven hameren en ongenuanceerd het vuurtje proberen op te stoken (wie de schoen past trekt hem aan) :wink:

Raymond... ga gewoon door zoals jij dat gewend bent. Indien jouw bijdrage echt te moelijk te lezen wordt zonder punten en komma's dan zijn wij (de mods) nooit te beroerd er enige structuur in aan te brengen waarbij jouw bijdrage toch jouw bijdrage blijft. Dit hebben we in het verleden voor menig forumlid gedaan en zullen we ook in de toekomst blijven doen.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raymond D
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:03

Bericht door Raymond D »

Meestal krijg ik het als ik moe ben.
Maar niet altijd .. ,kan er zelf ook geen pijl van op trekken.
En ik voel me niet beledigd hoor.
Het was toch vriendelijk gevraagd of ik wat beter kon schrijven.
zie er niet zo veel kwaad in.

En inderdaad met het kastje api kan dus altijd nog .
bedankt.

Vriendelijke groet Raymond

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • clarion nx501e geen navigatie?
    door effeh70 » 23 jun 2014 18:13 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 1636
  • Clarion nx502e
    door Patrick golf » 22 mei 2016 20:38 » in Clarion
    Reacties: 1
    Weergaves: 1004
  • SD card clarion nx302e
    door valen001 » 23 mei 2022 19:34 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 368
  • wil een clarion vma 8582 aanschaffen
    door sofiajoe » 28 okt 2014 08:39 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 548
  • Graag hulp, Clarion vrx6570rz
    door Jtmeent » 10 feb 2019 22:45 » in Clarion
    Reacties: 0
    Weergaves: 584
  • Andere navigatie sofware op Clarion nx302e
    door Arjan93 » 30 apr 2016 11:49 » in Clarion
    Reacties: 1
    Weergaves: 1263
  • Geen TMC info
    door Freddy11 » 24 sep 2016 18:14 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 536

Terug naar “Clarion”