Continue Schermprobleem NVS613

dovski
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2005 14:40

Continue Schermprobleem NVS613

Bericht door dovski »

Ik ben in het bezit van een Clarion NV613. Helaas is deze wederom ter reparatie opgestuurd. Het wordt een gewoonte dat het systeem opgestuurd moet worden, want dit is al de 6e keer in 18 maanden tijd. De reparatie neemt ongeveer een 6 weken in beslag dus reken maar uit hoeveel plezier ik er van heb gehad :evil:

Wanneer nav-setje terugkomt van reparatie dan kan ik hem gebruiken, de laatste keer klapte ik het scherm open, perfect, invoeren adres, perfect, navigeren perfect. Bij adres aangekomen. Scherm uitgeklapt laten staan. Teruggekomen van afspraak, start de auto en jawel hoor, weer een zwart scherm. Stemgeluid hoor ik wel.

De set is aangesloten op de manier volgens de manual.

Ieman suggesties waar het aan zou kunnen liggen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daniel
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2005 19:23

Bericht door daniel »

Ik heb het probleem ook een keer gehad na 2 weken.
Apparaat terug gebracht, krijg je een een omruil apparaat van Clarion.....geen nieuwe want de data van de vorige eigenaar stond er nog in. Wederom problemen, nu blijft de verlichting continue branden wat weer een lege accu veroorzaakt. Ik heb het idee dat ze niet al te degelijk zijn deze systemen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dovski
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2005 14:40

Bericht door dovski »

Eindelijk na 3 maanden bij de reparateur te hebben gelegen is mijn nav-set weer ingebouwd in de auto. Mij is verzekerd dat alles helemaal okay was. Gelijk testen. Deed het prima, totdat ik het contact verbrak en opnieuw contact maakte. WEER ZWART SCHERM :twisted:

Ik ga maar eens een brief schrijven naar Clarion dat dit zo niet langer kan. Van de 3 1/2 jaar dat ik het systeem heb heeft hij in totaal nu 2 jaar bij de reparateur gelegen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Clarion”