Puls aansluiting Berlingo van een week oud ( Van-Bus)

Alles met betrekking tot Citroën navigatie
Glenntronics
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:23

Puls aansluiting Berlingo van een week oud ( Van-Bus)

Bericht door Glenntronics »

Hallo,

Ik heb een nieuwe Berlingo 16HDI met het Van-Bus systeem.
Ik wil mijn Blaupunkt Travelpilot er in bouwen maar kan geen info vinden over de puls aansluiting.

Heb er al diverse mails aan gewaagd, heb een mail terug gehad en komen ze met een Van-bus interface € 187,--

Kan ik niet ergens van de teller of versnellingsbak een puls signaal aftappen.

Heb al diverse site's bekeken, die gaan alleen tot bouwjaar 2003
Iemand die weet of ik dat aan kan houden..??

Groeten Glenn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Zie m'n reaktie: viewtopic.php?p=63745#63745

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Glenntronics
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:23

Bericht door Glenntronics »

Hallo JW,

Snelle reactie trouwens.
Ga eigenlijk voor de Blaupunkt interface dan kan ik de radio bedienen vanaf het stuur volgend de beschijving van Blaupunkt.
Dus ben op zoek waar ik hem kan krijgen en of het op de Berlingo van 2008 gaat..

Of een pulssignaal van de auto en prop ik de orginele radio achter het dashbord ivm met het in het dashbord verwerkte multydiplay.

Antwoord hier ook maar even die andere post was eigenlijk meer een vraag aan Ben.

Groeten Glenn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Glenntronics
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:23

Bericht door Glenntronics »

Hallo,


Ben er ondertussen achter dat vanaf 2004 geen tacho/puls signaal meer is af te tappen.
Heb hier bij een plaatselijke Blaupunkt dealer de interface 7607589551001 met stuurbediening besteld € 62,-- :Yes:

Groeten Glenn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

En dus zijn we met z'n allen erg benieuwd naar die adapter, en hoe 'ie werkt.
Wordt vervolgd dus :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Volgens de beschrijvingen lijkt mij deze interface waarschijnlijk niet geschikt voor de nieuwe Berlingo maar slechts voor oudere types daar dit item ook al wordt genoemd voor auto's vanaf 1997!

Beschreibung:
Interface zum Anschluss von Autoradios mit ISO-Anschluss (Speedsignal, Lenkradfernbedienung bei BLAUPUNKT Radios)
Citroen:
C8 ab 09/02
Berlingo ab 2/1997
Xsara ab 07/01
Picasso 11/02 bis 09/06

Ondertussen is er wel het een en ander aan de berlingo gewijzigd als ik de vorige bijdragen zo lees!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Glenntronics
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:23

Bericht door Glenntronics »

Hallo,

Heb ondertussen eindelijk een reactie van Bosch/Blaupunkt waarin deze bevestigd dat de interface zal werken.

Sent: Thursday, May 08, 2008 3:04 PM
Subject: FW: Boschcarservice.nl - Contactformulier

Dag , de Interface geeft u inderdaad de mogelijkheid om de stuurwielbediening te gebruiken . Hierbij een afbeelding van de interface . Mit freundlichen Grüssen / Best regards / Met vriendelijke groeten / Meilleures salutations,

Philip Claus


Hierbij stuurde hij het bekende plaatje van de interface, ik blijf ondertussen wel twijfelen of dit inderdaad zo is.
Ondertussen is hij al besteld en ze verwachten hem volgende week binnen te hebben.
Hou jullie op de hoogte hoe dit afloopt.... :speechless:

Groeten Glenn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

......en met geen woord wordt er in die mail gerept over de hamvraag: is 'ie geschikt voor de NIEUWE Berlingo, die zoals ik eerder schreef op het platform staat van de C4 Picasso. En ook die komt niet in dat lijstje voor :oops:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
berkens
Average Member
Average Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 apr 2008 20:30

Bericht door berkens »

Hi Glenn,
Glenntronics schreef:Heb ondertussen eindelijk een reactie van Bosch/Blaupunkt waarin deze bevestigd dat de interface zal werken.

Sent: Thursday, May 08, 2008 3:04 PM
Subject: FW: Boschcarservice.nl - Contactformulier

Dag , de Interface geeft u inderdaad de mogelijkheid om de stuurwielbediening te gebruiken . Hierbij een afbeelding van de interface . Mit freundlichen Grüssen / Best regards / Met vriendelijke groeten / Meilleures salutations,

Philip Claus


Hierbij stuurde hij het bekende plaatje van de interface, ik blijf ondertussen wel twijfelen of dit inderdaad zo is.
Ondertussen is hij al besteld en ze verwachten hem volgende week binnen te hebben.
Hou jullie op de hoogte hoe dit afloopt.... :speechless:
Hoe zien de stekkers achter op je huidige radio eruit? Komt dat overeen met de adapter die je besteld hebt ?!? :?:

Groeten Ben...
Renault Clio Estate 1.2 Tce 100 Dynamique + TomTom 7 (PDA) + Q-Starz BT-Q810 GPS muis + MS5200TSN

[img]http://www.renault.nl/img/models/CL3_PH2_K/rangepage-off.png[/img]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ook al zijn de stekkers hetzelfde, zegt dit absoluut niets over het gebruikte protocol waarmee de signalen moeten worden vertaald naar bruikbare signalen voor de TP
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
berkens
Average Member
Average Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 apr 2008 20:30

Bericht door berkens »

Hi Gerritje,
Gerritje schreef:Ook al zijn de stekkers hetzelfde, zegt dit absoluut niets over het gebruikte protocol waarmee de signalen moeten worden vertaald naar bruikbare signalen voor de TP
Nogmaals: als je een Citroen hebt met een eenvoudige fabrieks-radio, dan zit daar de RD3 of de RD4 in.
Ze hebben verschillende protocollen (RD3=VAN-bus en RD4=CAN-bus) EN ze hebben totaal andere aansluitstekkers.
Aan die vorm van die stekker en het type radio kun je dus zien of je nu een VAN/CAN-bus radio hebt.
Dan weet je ook welke adapter je van Blaupunkt moet bestellen om daar op aan te sluiten, zodat de Travel Pilot ooit gaat werken.

Afbeelding

Groeten Ben...
Renault Clio Estate 1.2 Tce 100 Dynamique + TomTom 7 (PDA) + Q-Starz BT-Q810 GPS muis + MS5200TSN

[img]http://www.renault.nl/img/models/CL3_PH2_K/rangepage-off.png[/img]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Is deze uitspraak gebaseerd op diepgaande kennis, of een veronderstelling?

Ik loop al heeeeeeel lang mee in het technische wereldje, en ben in die tijd ontiegelijk vaak tegen onaangename verrassingen aangelopen. Vaak in deze stijl, dat zou gewoon moeten passen. Maar de werkelijkheid is dan anders omdat er bijvoorbeeld in de Software wat ander zit.
Simpel voorbeeldje: op de mini-ISO C3 kunnen bij de diverse fabrikanten wisselaars aangesloten worden. Maar bijna nooit zijn die onderling compatibel.
Tweede voorbeeld: de Sigma telelens 75-300 die ik jarenlang gebruikt heb op de EOS 500 past uiteraard ook op de EOS 300D en 40D die ik nu heb, de vatting en de pinning is hetzelfde. Maar werken doet 'ie niet, de SW in de lens is niet compatibel met de D's. De telelenzen van Canon doen het wel, kwestie van chip in de lens.
Zó ben ik door schade en schande wijs geworden :idea:

Dáárom is het van belang dat Blaupunkt/Bosch dat bevestigt. En dat doen ze ongetwijfeld alleen als ze het getest hebben :!:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Aan die vorm van die stekker en het type radio kun je dus zien of je nu een VAN/CAN-bus radio hebt.
Daarom zijn er ook uitvoeringen van de RT3 met verschillende software (CAN of VAN) die beiden dezelfde aansluiting achterop hebben
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Glenntronics
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:23

Bericht door Glenntronics »

Hallo allemaal,

Terwijl ik lekker in de zon zit, zitten jullie hier een "welles nietes" spelletje te spelen :D

Ik heb al mijn gegevens over de auto type, bouwjaar, stekkers, van/can-bus enz enz naar bosch/blaupunkt gemaild.
Het antwoord staat hierboven ergens.

Vind het zelf een antwoord waarvan je denkt het zal wel...... :?

Bij een servicepunt van Bosch heb ik de adapter besteld, en we gaan het proberen, werkt het niet dan neemt hij hem terug.
Voor de geintreseerden een afbeelding van de stekkers, de bovenste van de travelpilot en de onderste zoals in het boekje van de auto.
Heb de radio er uit gehad en de twee stekkers zitten er en gaan dan de kabelboom in zonder tussenstekkers of zo.
http://www.uploadarchief.net/files/down ... 202008.jpg

Oh ja hier nog een linkje naar het Citroenforum, werd ik ook niet wijzer.... :cry:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=189936

Dus nog even geduld heren, en ik zal u vertellen of het werkt of niet.... :?:

Groeten Glenn..
ps: ik ga de zon weer in .....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
berkens
Average Member
Average Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 apr 2008 20:30

Bericht door berkens »

Hallo Gerritje,
Gerritje schreef:
Aan die vorm van die stekker en het type radio kun je dus zien of je nu een VAN/CAN-bus radio hebt.
Daarom zijn er ook uitvoeringen van de RT3 met verschillende software (CAN of VAN) die beiden dezelfde aansluiting achterop hebben
"We" hebben het hier niet over de RT3. Er zit een standaard fabrieksradio in Glenn's nieuwe Berlingo. Is dat een RD3 of een RD4?

In de Citroen prijslijst van de nieuwe Berlingo hebben ze het over de RD3 radio.

Groeten Ben...
Renault Clio Estate 1.2 Tce 100 Dynamique + TomTom 7 (PDA) + Q-Starz BT-Q810 GPS muis + MS5200TSN

[img]http://www.renault.nl/img/models/CL3_PH2_K/rangepage-off.png[/img]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Glenntronics
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:23

Bericht door Glenntronics »

Hallo,

Het is een Clarion RD3-01 PU2859A(J)

Glenn...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ben, je begrijpt niets van wat ik probeer duidelijk te maken.
Ik beweer dat je niet aan de vorm van de stekkers kan zien of het VAN of CAN is. Misschien bij een enkel model maar zeker niet in z'n algemeenheid. De RT3 bij Peugeot en in een andere typering bij Citroen, is er in VAN en CAN uitvoering waarbij de unit dezelfde aansluitingen heeft. Maar dit wil niet zeggen dat je de units zonder meer kunt uitwisselen. Verre van dat.
Dit kwam diverse malen aan de orde op het forum van www.eurovan2.com
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
berkens
Average Member
Average Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 apr 2008 20:30

Bericht door berkens »

Hallo Gerritje,
Gerritje schreef:Ben, je begrijpt niets van wat ik probeer duidelijk te maken.

Ik beweer dat je niet aan de vorm van de stekkers kan zien of het VAN of CAN is. Misschien bij een enkel model maar zeker niet in z'n algemeenheid. De RT3 bij Peugeot en in een andere typering bij Citroen, is er in VAN en CAN uitvoering waarbij de unit dezelfde aansluitingen heeft. Maar dit wil niet zeggen dat je de units zonder meer kunt uitwisselen. Verre van dat.

Dit kwam diverse malen aan de orde op het forum van www.eurovan2.com
Ik begrijp wel wat je zegt (hoop ik) en je hebt helemaal gelijk. Je kunt niet zien aan de stekkers van een RT3 of het VAN of CAN is en ook niet in het algemeen. Dat begrijp ik. Digitale signalen kunnen zelfs binnen dezelfde "type" nog verschillen (CAN 1.6 vs CAN 2.0).

Maar nu moet je het omdraaien, in het geval van Glenn.

Hij heeft er een autoradio in zitten, is geen navigatie radio, maar een fabrieksradio die weergeeft op een separaat display, boven op dashboard.

Die radio, weten we nu zeker, want Glenn heeft het erop zien staan, is model RD3.
Zo'n type radio is een VAN-bus exemplaar. Daar zijn geen CAN-exemplaren van.
Zitten in een bepaalde serie Citroen & Peugeot auto's (PSA).

Zit er een RD4 in, dan is dat de nieuwere fabrieksradio, voor alle modellen auto's met een CAN-bus.

Je kunt dus op de sticker op de radio lezen om welk model het gaat.

EN, PSA heeft die nieuwe radio (RD4) voorzien van een ander model stekker. 1 grote blokstekker, ipv de 2 stekkers die achter op de RD3 zit.

Abuisievelijk omwisselen is niet eens mogelijk. Een RD3-radio past niet in een CAN-bus Citroen. Een RD4 past niet in een VAN-bus model.

Heeft Glenn een RT3 navigatie systeem in zijn nieuwe Berlingo, dan hebben we een nieuw probleem: die Berlingo's met RT3 zijn er volgens mij niet. :D

Tot zover. Hoop dat mijn redenatie, aan de hand van het model van de aansluitstekkers in het geval van Glenn, wel te verklaren is.

Groeten Ben...
Renault Clio Estate 1.2 Tce 100 Dynamique + TomTom 7 (PDA) + Q-Starz BT-Q810 GPS muis + MS5200TSN

[img]http://www.renault.nl/img/models/CL3_PH2_K/rangepage-off.png[/img]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

berkens schreef: ....
Heeft Glenn een RT3 navigatie systeem in zijn nieuwe Berlingo, dan hebben we een nieuw probleem: die Berlingo's met RT3 zijn er volgens mij niet. :D
....

Groeten Ben...
Om het wat simpeler te maken, wat heet....
Wat Citroën nu RT3 noemt bij de nieuwe Navi zoals die zit in de nieuwe C5 heet RT4 bij Peugeot :idea:

Groert,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Glenntronics
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:23

Bericht door Glenntronics »

Hallo allmaal...

Heb de interface binnen, heb hem allen nog maar uit de verpakking gehaald.
Heb de verpakking met een afbeelding in de gebruiksaanwijzing gescand.

Op de afbeelding staat het pookje die aan mijn stuurkolom zit voor de radio.
Dit is al een goed begin...voor de rest staat er nu op de verpakking een jaartal die een stuk dichter bij de mijne komt dan 1997...

Morgen wil ik hem er in gaan bouwen dan horen jullie meer.
Afbeelding

Groeten Glenn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Op dat lijstje ontbreekt de C4 en de daarvan afgeleiden, zoals de C4 Picasso en de nieuwe Berlingo

We zijn dus benieuwd, inderdaad......

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Glenntronics
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:23

Bericht door Glenntronics »

Hallo,

De radio met de inteface zit erin.... en het werkt ook nog :Yes:
Netjes volgens de voorschriften de akku losgenomen stekkers los van de oude radio en de interface er aan gekoppeld.
Heb meteen de navi puls gekalibreerd en toen hij op 100% stond, was ik spontaan bij de Mac, met een milkshake banaan in de hand mijn adres opgezocht en heeft me netjes weer voor de deur gebracht.

De stuurbediening werkt ook, gelukkig wel want de gala stond nog op de oude stand en hij ging wel erg hard als je een beetje snelheid maakt.
Morgen de ant vastplakken deze ligt nog los op het dashbord, en mijn achteruitrijsignaal nog controleren.

Ben nu natuurlijk mijn radio info op het seperate schermpje kwijt, hij geeft nu alleen de datum en tijd aan maar voor de rest lijkt alles nog te werken.
Hopen dat dit op lange termijn ook zo blijft.

Afbeelding


Groeten Glenn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dat klinkt goed, de eerste horde is genomen :Yes:
Mijn vraagtekens zijn vooralsnog door de werkelijkheid gelogenstraft.
Het verbaast me daarbij in hoge mate dat Blaupunkt de C4 en z'n derivaten niet noemt in de lijst, dat is op z'n zachtst gezegd slordig. Uiteraard kan dat niet geprint worden in elke gebruiks-instruktie, dan blijf je aan het aanpassen. Maar op hun website zou dat imho wél moeten staan. En ze zouden dat in hun mail ook expliciet moeten bevestigen :idea:
Ben nu natuurlijk mijn radio info op het seperate schermpje kwijt, hij geeft nu alleen de datum en tijd aan maar voor de rest lijkt alles nog te werken.
Tsja, je kunt niet alles hebben uiteraard.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

JW schreef:Het verbaast me daarbij in hoge mate dat Blaupunkt de C4 en z'n derivaten niet noemt in de lijst, dat is op z'n zachtst gezegd slordig. Uiteraard kan dat niet geprint worden in elke gebruiks-instruktie, dan blijf je aan het aanpassen. Maar op hun website zou dat imho wél moeten staan. En ze zouden dat in hun mail ook expliciet moeten bevestigen

Het zou mij geenszins verbazen als ons forumlid Route 66 hier een passende verklaring voor heeft
Overigens is de website van Blaupunkt, ook mbt andere apparatuur, niet steeds voorzien van de meest actuele informatie.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Glenntronics
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:23

Bericht door Glenntronics »

Hallo,

Nou alle testen uitgevoerd die ik kon vinden, en de auto gecontroleerd of alles nog naar behoren werkt.
De interface en van-bus schijnen elkaar te begrijpen en aardig te vinden.
Heb niks vreemds kunnen ontdekken en kan dus zeggen dat het werkt.
De functie's van het pientere pookje aan het stuur werken ook op de radio en nav.

De kabel van de antenne heb ik achter het klokje naar buiten laten komen .
De radio sluit wel niet zo mooi aan op het dashbord als de orginele radio, heb ze erger gezien....

Afbeelding

Het leek een lastig verhaal te worden maar viel uiteindelijk toch mee.
Iedereen nog bedankt voor het meedenken....
Op naar het volgende probleem de carkit.... :takeitdown:

Groeten Glenn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • USB aansluiting op PC
    door catmen » 11 mei 2014 21:18 » in Garmin
    Reacties: 3
    Weergaves: 978
  • Gsm antenne aansluiting
    door hjvn » 13 apr 2016 19:23 » in Vaste Blaupunkt systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 601
  • Aansluiting achteruitrijcamera op een pc5400 met een mom 5000 beeldscherm
    door fransvandervalk » 26 okt 2015 20:58 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 1438
  • Discover Media MDI kabel Groen lighting aansluiting
    door caribman » 21 jun 2014 18:50 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 2358

Terug naar “Citroën”