Citroen C5 Diff Aut navigatie puls

Alles met betrekking tot Citroën navigatie
suns
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2004 15:01

Citroen C5 Diff Aut navigatie puls

Bericht door suns »

Ik ben op zoek naar de plaats waar ik de puls het beste kan aftakken voor mijn becker en de aansluitingen van de radio CD speler van de C5.
De auto heeft ook een CD wisselaar die wil ik aansluiten op de becker traffic pro als dat kan.
Heeft iemand ervaring met de becker inbouw in de C5
Geniet van wat het internet bied!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo suns

welkom op dit forum

voor de snelheidspuls kan je even kijken op : viewtopic.php?t=4103 en daar staan links voor snelheidspulsen en de citroen c-5 staat daar zeker tussen.

en de wisselaar van een c-5 past volgens mij niet op een becker traffic pro, let op als de voorruit een warmtewerende laag heeft kan je de gps-antenne niet onder de voorruit plaatsen :!: :!:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suns
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2004 15:01

Citroen c5 nav

Bericht door suns »

Bedankt direct gevonden de C5 wordt binnenkort afgeleverd. Ga ik uitproberen

Gevonden tekst
zwischen BSI-Modul und Kupplung: grauer, flacher 6-PIN-Stecker, PIN 1, weißes Kabel
Groeten suns
Geniet van wat het internet bied!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TeunS
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 okt 2003 15:46

GPS-antennelokatie in een C5

Bericht door TeunS »

Hallo Topsport,

Je hebt gelijk als je zegt dat je de GPS-antenne niet onder de voorruit mag plaatsen bij de C5, want dan werkt deze voor geen meter. Weet ik uit eigen ervaring met mijn Becker!

Plaats je de antenne daarentegen direkt links naast de binnenspiegel (jawel op dat gearceerde gedeelte) en richt je de BOLLE kant naar buiten dan werkt hij perfekt! Metalen plaatje op de platte kant van de antenne laten zitten!

Plak je de antenne namelijk met de platte kant tegen dit gearceerde gedeelte werkt hij óók niet.

Aangezien het moeilijk plakken is met de bolle kant van de antenne naar buiten heeft de monteur in mijn Citroën-garage een beugeltje gefabriceerd en hem zo vastgezet. Werkt voortreffelijk!

TeunS

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Hoe zit dat eigenlijk met de dakantenne van de C5? Als ik die zo zie heeft 'ie altijd de vorm zoals ook een combi GPS antenne die heeft.
Zit de GPS er soms standaard al in en is het een kwestie van de goeie draad er naartoe trekken?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TeunS
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 okt 2003 15:46

Dakantenne C5

Bericht door TeunS »

Hallo,

Als dit werkelijk zo zou zijn dat die dakantenne een 'gecombineerde' is zouden ze dat wel geweten hebben in mijn Citroën-garage en hadden we niet zo lang moeten zoeken naar een geschikte plek! Hier zijn nl. een paar dagen overheen gegaan.

Want die plek naast de binnenspiegel (en zeker het met de BOLLE kant naar buiten plaatsen) hebben we per toeval ontdekt.

TeunS

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Teun,

Soms komt men er ook in een garage pas later achter dat er ook andere mogelijkheden zijn, zelfs bij Ctroën :lol:

Als die antenne al niet een GPS deel heeft, is het dan niet mogelijk 'm uit te wisselen tegen een C5 antenne die 'm wel heeft? Want die zijn er zeker wel, ze worden bij mijn weten gebruikt bij de verschillende af-fabrieks Navi's die de C5 optioneel heeft.

Dat verhaal over de montage naast de spiegel, bij het gearceerde gedeelte met de bolle kant naar buiten, is op dit forum zeer wel bekend en ook al vele malen met succes toegepast.
Maar ja, wie in de garage leest nou de verhalen op dit forum :?: :oops:

Groet,
JW, Xantiaan :lol:
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

C5

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Hallo Teun ,

Ik ben het met JW eens , de garage kan zich ook vergissen , voor de C5 is ( als het al niet standaard is , zeker op de luxere modellen ) iig zo'n antenne beschikbaar , ik heb namelijk dezelfde vraag gesteld aan mijn garage die zeer regelmatig navigatie plaatst en deze had zelfs de optie mijn antenne te verwisselen voor één met dubbele functie en dat is toch een ouder model ( Xantia ) , bij de C5 gebruiken ze meestal zo'n antenne met dubbele functie vanwege de warmtewerende voorruit , lijkt mij een prima oplossing , maar zoals de garage het heeft opgelost bij jouw kan natuurlijk ook :wink:

Groet Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

JW schreef:Hallo,

Hoe zit dat eigenlijk met de dakantenne van de C5? Als ik die zo zie heeft 'ie altijd de vorm zoals ook een combi GPS antenne die heeft. Zit de GPS er soms standaard al in en is het een kwestie van de goeie draad er naartoe trekken?
Groet,
JW
ik had laatst een c-5 met zo'n antenne en dacht dat hij gecombineerd was, ik citroen bellen :arrow: ze wisten van niks :cry:

bij dezelfde auto waren twee antennedraden achter de radio aanwezig, één voor radio en de ander met een stekker , ook voor deze antennekabel wisten ze niet waarvoor deze bedoelt was gps of gsm :?:

:idea: wat ik vaak zie als de garage achteraf een vdo navigatie inbouwd heeft dat ze bij de station een externe gps-antenne plaatsen bij het achterste zijruitje,terwijl het lijkt alsof er al een gps antenne op zit zoals JW schreef.

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
checkin
Senior Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05

Bericht door checkin »

Heren,

Als jullie even deze link volgen viewtopic.php?t=127 kunnen jullie het model zien van de combi-antenne (origineel Peugeot/Citroen).

Dit model wordt gebruikt bij Peugeot en bij Citroen :D
[color=green][b]VDO MS5500 - Europa Navteq- TMC module 5010/01-VT - MA1410 - MC5400 - RST5400 - DV6100 - 2e+3e MM5000 achter - Hirschmann CarTV gen.2[/b][/color]

[size=84][color=red][b]MS5700-Europa Navteq-VDO PC5200 PT/40-VDO PN4000[/b][/color][/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • citroen picasso 2001 update navigatie
    door kaatjepas » 16 jul 2015 11:00 » in Citroën
    Reacties: 0
    Weergaves: 818
  • Peugeot 406 2003 gekocht,met navigatie.zoek cdrom voor navigatie
    door 406rijder » 28 feb 2015 21:21 » in Peugeot
    Reacties: 2
    Weergaves: 1293
  • VW navigatie update 2017/2018 navigatie systeem loopt vanst
    door Peterdekoning » 07 okt 2018 18:13 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 1070
  • Navigatie E61
    door Anthon3 » 09 sep 2014 11:11 » in BMW
    Reacties: 0
    Weergaves: 717
  • Navigatie
    door rowenjawil » 17 okt 2016 18:10 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 672
  • Golf 5 navigatie aux
    door Stef » 04 jun 2014 20:41 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 834
  • Hoe RTI Navigatie te demonteren
    door Devoetjes » 28 nov 2015 14:37 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 727

Terug naar “Citroën”