C5 met waarschijnlijk RT3 van Magneti Marelli

Alles met betrekking tot Citroën navigatie
bhermes
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 feb 2007 00:30

C5 met waarschijnlijk RT3 van Magneti Marelli

Bericht door bhermes »

Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb de volgende vraag; Volgens mij zit er een RT3 Magneti Marelli systeem in mijn C5 van 2005. Ik heb originele software van navteq 2004/2005 Benelux met hoofdwegen Europa erin zitten. Kan ik dan vanuit Nederland naar een adres ergens in Frankrijk (b.v.) navigeren zonder cd's te wisselen? Ik blijf dan op de hoofdwegen. Als ik nl. Parijs instel met adres b.v. de champs elysee, dan krijg ik de melding; controleer uw navigatie instellingen maar volgens mij staan die allemaal goed!?

Wie helpt?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Je geeft jezelf eigenlijk al antwoord op je onmogelijke vraag.
Als je een Benelux CD hebt met hoofdwegen Europa er op, kun je over hoofdwegen naar een andere europese bestemming. Het lijkt mij overduidelijk dat aparte adressen in Parijs daar niet op staan. Hooguit een aantal doorgaande wegen in Parijs zelf. Bij mijn Navteq CD 2007-1 Benelux van VDO Dayton staat van Parijs een flink aantal wegen ingetekend maar bij jouw bestemming bijv alleen het Carré des Champs Elysees. Bij de RT3 kaartedities kan dit beduidend anders zijn.
Geef nu eens in: Parijs en dan kijk je op de bestemmingskaart welk punt is opgeslagen. Daarna kun je nog met je cursor een andere plek selecteren en daar naar toe navigeren.
Mocht je vanuit Nederland naar een specifiek adres in Frankrijk, willen dan zul je echt de CD Frankrijk er bij nodig hebben.
Dan kun je in Nederland met deze CD gaan rijden en krijg je begeleiding vanaf het moment dat je op een doorgaande weg zit.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bhermes
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 feb 2007 00:30

Bericht door bhermes »

Bedankt voor je snelle antwoord. Is snap dat de hoofdwegen van Europa erop staan en dat het dus zou moeten werken. Ik krijg echter wat ik ook probeer steeds de melding dat ik de instellingen moet aanpassen.

Iemand raad?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Weet je eigenlijk wel zeker dat je een echte RT3 in je C5 hebt.
Op de Benelux CD RT3 Benelux is trouwens net als bij de VDO Dayton versie van navteq een tamelijk uitgebreide hoeveelheid doorgaande wegen in Parijs beschikbaar, dus doe je wellicht toch iets verkeerd.
Bij de RT3 kun je niet eerst het land kiezen maar moet je meteen de plaats ingeven en daarna de straat.
Het feit alleen al dat deze door het systeem wordt geaccepteerd betekent al dat ze op de kaart-cd voorkomen.
Lees er de handleiding nog eens op na zou ik zeggen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bhermes
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 feb 2007 00:30

Bericht door bhermes »

Zo, RT3 is bevestigd, ziet hetzelfde eruit garage vertelde dit ook nog.

Handleiding nogeens goed gelezen maar probleem blijft ongewijzigd. Kan inderdaad geen land kiezen maar direct bijv. Parijs. Systeem blijft melding geven, kan navigatie route niet berekenen, controleer navigatieinstellingen?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

En hoe zit het met een willekeurig ander "buitenland" of met bestemmingen in de Benelux?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bhermes
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 feb 2007 00:30

Bericht door bhermes »

Zal ik vanavond eens proberen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Citroën”