Talenkeuze 4150RS

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
Gebruikersavatar
dr delta
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 sep 2008 17:11

Talenkeuze 4150RS

Bericht door dr delta »

Hallo allen.


Prachtig forum, al heel veel tijd op rondgehuppeld en heeeeel veel geleerd.
Vooral over het voor leken als ik op kauwgomachtig drijfzand gelijkende verhaal over c-iq en supercode op deze site veel tips gelezen.

Maargoed, mijn probleempje is gelukkig nog maar een heel kleintje. Ik heb een tweedehands 4150RS MP3 aangeschaft om mijn MS4100 (waar ik errug tevreden over was/ben) af te lossen. De keuze is hier vooral op gevallen vanwege dat ik eerder een CD-wisselaar met MP3 heb aangeschaft die niet werkte op de MS4100 (de MP3's luisteren dan).
VDO en NAVCO geraadpleegd, maar volgens VDO kan die combinatie (4100 + MP3 decoder/wisselaar) nooit werken, maar volgens NAVCO wel. Ik denk zelf dat het wel moet kunnen, maarja ik ben niet van de faculteit.

Om kort te gaan: om een eind te maken aan onzekerheid en ellelange mails en bellerij heb ik de 4150RS MP3 gekocht. Wat blijkt? De wisselaar doet het nog steeds niet... :twisted: .

Dat is een ander probleem, weet ik, misschien iemand die dit leest en een goed idee heeft of een draadje weet? Heb er wel naar gezocht maar nix gevonden.

Awel, terug naar topic, ik heb dus wel de laatste SW (6.5) maar slechts twee talen in de machine (standaard geloof ik) en Nederlands is daar niet bij.
Is er iemand in de buurt (Tiel, Nijmegen, Utrecht) waarvan ik even de CD kan 'lenen' om Nederlands erin te proppen?


Thx!


Aernout

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Welke wisselaar had je aangesloten? De CHM 604MP3 is de enige die je kunt gebruiken om MP3's af te spelen, zie ook viewtopic.php?p=32067&search_id=64522046#32067

En als je de taal wilt wisselen kun je bij me langskomen, omgeving Utrecht, details via PM. Maar er zijn wellicht ook mensen in de omgeving van Arnhem die de MO 4265(SR) hebben.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
dr delta
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 sep 2008 17:11

wisselaar

Bericht door dr delta »

HeeJW...



Alweer zo een razend snelle en to-the-pointe reaktie... noblesse oblige...? :D

Bedankt voor je voorstel om even aan tw wippen, ik stuur je een PBtje.

Yep, dat is de wisselaar in kwestie.
Lijkt dus gewoon stuk te zijn.... :(
Indertijd al met NAVCO over gebeld en gemaild, kan misschien nog op garantie worden nagezien.


Cheers!


Aernout
:arrow: opel vivaro + ms4150RS MP3 & CHM 604 MP3
:arrow: citroen xsara service + ms4100 & CHD 602S

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “C-IQ zaken”