supercode VDO Dayton navigatiesysteem

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
Lia Schouten
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2008 15:33

supercode VDO Dayton navigatiesysteem

Bericht door Lia Schouten »

Ik heb een 4150 MS navigatiesysteem en heb daar een supercode CD bij gekocht. Ik ben achter de NAVI-ID gekomen en heb dus de supercode ontvangen. Nu het volgende probleem: als ik in het hoofdmenu ga naar C-IQ, dat bevestig zou ik een code moeten kunnen invoeren, maar hij vraagt niet om een code. Hoe kom ik daar achter. Volgens mij is de software SW 0540. Kan het daar misschien aan liggen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Met 5.40 zou het gewoon moeten kunnen, zie viewtopic.php?p=45761#45761 . En da's een posting van iemand die echt weet waarover hij het heeft :idea:

Waarom jij 'm niet kunt invoeren is me daarom niet duidelijk, of het zou moeten zijn dat je probeert de code in te voeren zonder dat de Supercode CD in je toestel zit. Is dat misschien het geval?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lia Schouten
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2008 15:33

Bericht door Lia Schouten »

JW schreef:Met 5.40 zou het gewoon moeten kunnen, zie viewtopic.php?p=45761#45761 . En da's een posting van iemand die echt weet waarover hij het heeft :idea:

Waarom jij 'm niet kunt invoeren is me daarom niet duidelijk, of het zou moeten zijn dat je probeert de code in te voeren zonder dat de Supercode CD in je toestel zit. Is dat misschien het geval?

Groet,
JW
Dank voor de reactie.
De CD zit er gewoon in. Heb hem zelfs een paar keer opnieuw erin gedaan, maar zoals gezegd: als ik bij C-IQ ben kom ik dus gewoon niet verder.

Groet,

Lia

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Is je 4150 misschien al vrijgeschakeld? Dan zou je nu al gewoon moeten kunnen navigeren met die SC-CD.
Daarbij ga ik er even van uit dat die SC-CD een origineel is....

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lia Schouten
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2008 15:33

Bericht door Lia Schouten »

JW schreef:Is je 4150 misschien al vrijgeschakeld? Dan zou je nu al gewoon moeten kunnen navigeren met die SC-CD.
Daarbij ga ik er even van uit dat die SC-CD een origineel is....

Groet,
JW
Nu vraag je wel veel van me? Hoe schakel ik vrij? Deze 4150 zat in onze vorige auto en is dus overgezet naar deze auto. De CD is een origineel van VDO-Dayton.

Groet,
Lia

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Met deze achtergrond in gedachten is 'ie kennelijk nog niet voor Supercode vrijgeschakeld. Zoiets zou het geval kunnen zijn als je 'm net van iemand overgenomen had, maar dat is niet het geval.

Bij wie heb je de CD gekocht en daar toen de supercode bij gekregen? Bij de VDO-shop, of misschien bij Navco? Dan zou ik naar díe leverancier gaan cq daarmee contact opnemen en hem het geval voorleggen

Even ter oriëntatie, is je oorspronkelijke C-IQ content verlopen, of had je een "onbeperkte vrijgave"?
En voorts, heeft de 4150 nog goed gewerkt na het overrbouwen? Ik zoek naar aanknopingspunten, vandaar m'n vragen. Die worden wellicht ook gesteld door je leverancier.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lia Schouten
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2008 15:33

Bericht door Lia Schouten »

JW schreef:Met deze achtergrond in gedachten is 'ie kennelijk nog niet voor Supercode vrijgeschakeld. Zoiets zou het geval kunnen zijn als je 'm net van iemand overgenomen had, maar dat is niet het geval.

Bij wie heb je de CD gekocht en daar toen de supercode bij gekregen? Bij de VDO-shop, of misschien bij Navco? Dan zou ik naar díe leverancier gaan cq daarmee contact opnemen en hem het geval voorleggen

Even ter oriëntatie, is je oorspronkelijke C-IQ content verlopen, of had je een "onbeperkte vrijgave"?
En voorts, heeft de 4150 nog goed gewerkt na het overrbouwen? Ik zoek naar aanknopingspunten, vandaar m'n vragen. Die worden wellicht ook gesteld door je leverancier.

Groet,
JW
Na het overbouwen heeft de 4150 inderdaad niet meer gewerkt. De supercode heb ik bij de VDO-shop gekregen na het invoeren van de NAVI-id.

Of ik een onbeperkte vrijgave had weet ik niet. De radio zit bij mijn man in de auto, maar omdat die totaal niets via internet of menu's kan heb ik me er maar op geworpen om te trachten het op te lossen.

Volgend weekend maar naar Breman gaan en dan mogen die proberen het op te lossen.

Groet,

Lia
Wij hebben de CD bij Breman gekocht (die heeft hem bij VDO-shop besteld). Ik denk dat ik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • supercode
    door Harry Maas » 12 jun 2016 12:10 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 819
  • VDO ms3200 pc3200 c-iq supercode
    door bartmans » 11 jul 2014 21:02 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1210
  • Welk navigatiesysteem heb ik en hoe?
    door Remie71 » 13 mei 2015 10:45 » in Peugeot
    Reacties: 0
    Weergaves: 6599
  • Levensduur Garmin navigatiesysteem
    door Adri » 06 jan 2020 16:39 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 610
  • welk merk navigatiesysteem heb ik
    door WuMastah » 12 apr 2017 20:50 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 773
  • Geschikte navigatiesysteem CORSA
    door jamjam » 25 sep 2015 23:11 » in Opel
    Reacties: 1
    Weergaves: 1475
  • navigatiesysteem AVIC-F970DAB
    door johanIX35 » 27 okt 2015 20:36 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 4
    Weergaves: 670

Terug naar “C-IQ zaken”