MS5400

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
fredericofernandez
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2008 16:06

MS5400

Bericht door fredericofernandez »

Hallo,
Ik heb sedert 2003 een VDO MS5400-systeem en was tot hiertoe er altijd tevreden mee. Enkele maanden geleden heb ik update-cd's gekocht van 2007/2008 met supercode (6 cd's). En nu beginnen de problemen. Toen ik vorige maand in Oostenrijk en Italië op verlof was voldeden deze cd's helemaal niet. Steeds kreeg ik de melding dat ik mij op wegen bevond die niet door de cd's gedekt waren terwijl er wel gemeld was dat 90% van het wegennet gedekt was. Ik ben dan terug overgeschakeld op de cd's van 2003 en deze deden het wel.
Op dit systeem is ook een achteruitrijcamera aangesloten en deze werkt ook niet meer automatisch bij het achterschakelen sinds de inbrenging van het nieuwe systeem.
Kan iemand mij helpen?
Met dank bij voorbaat.
Fredericofernandez
[/url]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Op dit systeem is ook een achteruitrijcamera aangesloten en deze werkt ook niet meer automatisch bij het achterschakelen sinds de inbrenging van het nieuwe systeem.
Om met de cameraproblemen te beginnen, dat moet een ongelukkige samenloop van omstandigheden zijn maar de supercode cd's en de camera hebben niets met elkaar te maken.
Mocht je een systeemsoftwareupdate hebben uitgevoerd dan zou ik wel even controleren of er bij instellingen=videoconfiguratei een vinkje staat bij achteruitrijcamera.

Dat je met de nieuwste cd's een probleem ondervindt in Centraal Europa is natuurlijk niet normaal. Waar het echter wel mee te maken kan hebben is dat je eerst Navteq had en nu bent overgegaan naar TeleAtlas. Dan zijn onderlingen verschillen soms schrikbarend. Kijk even of dit het geval is.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “C-IQ zaken”