C-IQ limited content (eindelijk) afgelopen.. wat nu?

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
majo
Starting Member
Starting Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 mei 2004 09:57

C-IQ limited content (eindelijk) afgelopen.. wat nu?

Bericht door majo »

Hoi !

... op 28 maart loopt mijn Limited Content abonnement op mijn MS4200RS eindelijk af. Ik ben van plan om een Benelux Supercode kaart te gaan kopen bij Navco. Ik heb nu natuurlijk weer de keus tussen Navtech en Teleatlas. Qua prijs maakt dat niet veel uit, maar misschien wel qua actualiteit en dekking (in de Benelux)
Wanneer komt de volgende update uit voor TA en NT ? Een korte periode kan ik nog wel overbruggen met mijn voorraadje prepaid dagen en de oude CD's

Heeft iemand advies/ervaringen ?
------------
MS4200RS
Navteq Supercode EUROPA 2011/2012
------------

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

In principe komen de Navteq CD's in juli beschikbaar. Dat wordt editie 2009/2010
De voorkeur bestaat voor Navteq omdat de kwaliteit op vele punten beter is. TeleAtlas lijkt een betere dekking te bieden doch de kwaliteit is in meerdere gevallen dubieus. Bovendien kwamen ze in 2008, 3 maanden later met de kaarten
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TNZKKA
Normal Member
Normal Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 24 mar 2005 20:52

Bericht door TNZKKA »

Had tot voor kort ook een langere C-IQ vrijschakeling. Ben toen overgestapt op TA. Vond dat geen verbetering (gevoelsmatig dus) tov C-IQ (ook TA variant) Raar maar waar. Lees dus alle forumdraadjes over TA vs. NT nog maar goed eens na!!
Sinds feb-2011 CD-70 van Opel (Zafira)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “C-IQ zaken”