C-IQ houdt op 1 april 2007 op met limited content....

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Moet Gerritje gelijk geven........ook is het niet netjes vind ik dat de nieuwe update pas in mei komt, dus na stopzetting van CIQ.
Mensen waarvan het abonnement dus tussen nu en mei verloopt vallen een beetje tussen wal en schip, helemaal omdat VDO nog steeds niet officieel de abonnees geïnformeerd heeft.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

@WS,

Hallo Willem,

Ik zit je laatste posting nog eens te lezen, en nog maar eens, maar eerlijk gezegd kan ik de redenering niet volgen.

Je schrijft dat je contract loopt tot 08/2008. Daarvoor heb je dan € 169 betaald, in het vooruit. Als je daar een jaar Europa C-IQ bij zou kopen betaal je opnieuw € 169 vooruit om verder gebruik te kunnen maken van de C-IQ DVD.
Het verschil met het aanschaffen van een Supercode is dan toch maar €30, als je in augustus 2008 overstapt op een nieuwe DVD? Die is dan ook van een datum vergelijkbaar met een C-IQ Release.
Zit ik er nou helemaal naast?

Op enig moment moet je overstappen naar Supercode, of we dat nou leuk vinden of niet.
Wat je dan zou kunnen doen is nog vóór 1 april een extra jaar C-IQ boeken, dus van 8/2008 tot 8/2009 en de overstap naar Supercode pas in augustus 2009 maken. Dan krijg je eerst nog de C-IQ Updates van dit jaar en 2008 (zie brief en flyer, gegarandeerde updates), en bij de overstap heb je de nieuwe Supercode DVD te pakken.
Ik heb dat ook gedaan, mijn abo loopt nu tot mei 2009. Daarna zie ik wel verder, komt tijd, komt raad. Tegen die tijd is er al weer zoveel gebeurd op Navigebied, daar hebben we nu nog geen idee van :wink:

Kun je me volgen? Of redeneren we ergens langs elkaar heen?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

Ik denk dat ik toch voor de Supercode CD ga nu ik van VDO te horen heb gekregen dat flitsinfo er dus ook gewoon bij zit. Ik koop de BeNeLux, Europa hoef ik verder niet. Op 1 april zal ik 'm gelijk bestellen.

Ik laat nog wel even van me horen als ik 'm in huis heb.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pwvandeursen
Normal Member
Normal Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 jul 2004 20:26

Bericht door pwvandeursen »

Toch nog even een vraag. waarom niet nu nog wat prepaid content bijkopen en wanneer het abbo afloopt (in mijn geval 2008) overstappen op de 5200 of de 2050 kopen? zijn die beter slechter dan de 5400?


Ik ben inmiddels nog niet op de hoogte gesteld door VDO en dat valt me wel tegen. Als ik niet hier af en toe langs kwam, was ik mooi in de aap gelogeerd....

eeuh sorry alleen de 5200 natuurlijk want de 2050 kan ik niet aan mijn huidige systeem sluiten
VW passat 2004 met: PC5700 + MM5600 + jvc dv6202 + mi2100+ supercode europe + flitspalen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TNZKKA
Normal Member
Normal Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 24 mar 2005 20:52

Bericht door TNZKKA »

@pwvandeursen:
Omdat ook ik in het verleden nog al eens achter de spullen (updates) aan moest nadat ik had gelezen dat deze uit waren, heb ik vorige week speciaal C-IQ gebeld: "Nee, meneer, als u op onze lijst staat, krijgt u de brief..."
Ben deze week ver weg (IE zonder auto en NAVI) en zie maandag a.s. wel of C-IQ zo goed is als zijn woord.

"Weddenschappen hierop worden NIET aangenomen"; noch voor, noch tegen C-IQ, maar een hard hoofd heb ik er nu zeker in.

Een verdraaid nuttig draadje, dit!!
Sinds feb-2011 CD-70 van Opel (Zafira)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

pwvandeursen schreef:Toch nog even een vraag. waarom niet nu nog wat prepaid content bijkopen en wanneer het abbo afloopt (in mijn geval 2008) overstappen op de 5200
Daar zul je absoluut geen spijt van krijgen. Met uitzondering van bv de extra toevoegingen (adac campinggids enz) is de 5200 hetzelfde qua kaarten en mogelijkheden. Daarnaast is de 5200 ongeveer 4-8 x sneller dan de 5400, heeft geen last van mechanische storingen aangezien er geen bewegende onderdelen inzitten en heeft birdview ofwel 3d kaarten net als de 5600 en 5700.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Gene schreef: Daarnaast is de 5200 ongeveer 4-8 x sneller dan de 5400, heeft geen last van mechanische storingen aangezien er geen bewegende onderdelen inzitten en heeft birdview ofwel 3d kaarten net als de 5600 en 5700.
Maar kan wel last hebben van defecte sd-kaartjes....
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Tsja, da's waar. Maar de prijs van een nieuw kaartje waarop je je eigen backup terugzet is vele malen gemakkelijker dan een nieuwe originele cd zien te krijgen. Ik zorg er in ieder geval voor dat ik altijd een reserve kaartje bij me heb waarop ik, ingeval van nood, gewoon door kan navigeren. Dit kaartje is in het 2e sd slot gestoken, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik hem kwijtraak.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Gene schreef:Tsja, da's waar. Maar de prijs van een nieuw kaartje waarop je je eigen backup terugzet is vele malen gemakkelijker dan een nieuwe originele cd zien te krijgen. Ik zorg er in ieder geval voor dat ik altijd een reserve kaartje bij me heb waarop ik, ingeval van nood, gewoon door kan navigeren. Dit kaartje is in het 2e sd slot gestoken, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik hem kwijtraak.
Door die schade en schande ben ik ook wijs geworden...bij mij zitten er ook 2 in...
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

Wanneer waren er voor het laatst kaartupdates eigenlijk? mei 2006 ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Xabre: De laatste cd/dvd was volgens mei wel iets van mei 2006 (+/- één maand)



Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WS
Senior Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43

Bericht door WS »

Hallo JW,


Als in augustus 2008 mijn contract afloopt zal ik € 199 euro moeten betalen voor de supercode met kaartsoftware die gelijk is aan de huidige kaartsoftware.
Ik zie dit dus gewoon als vrijschakelen naar onbeperkt, je krijgt immers geen nieuwe kaartsoftware.


De eerstvolgende update van de kaart met supercode zal waarschijnlijk rond mei 2009 verschijnen.

Omdat C-IQ stopt met de service en er dan ook niets meer te boeken of te retourneren valt (bv TMCpro,V-Traffic), wil ik mij niet voor 2 jaar vastleggen en het contract gewoon op 08-2008 laten aflopen.

Na afloop van het contract wil ik misschien over gaan op de MS5200 of misschien wel de opvolger daarvan.

Jouw verhaal klopt ook wel als je bijboekt tot ergens rond mei-april 2009, en dan de supercode met kaart aanschaft heb je inderdaad voor € 199 een nieuwere kaartsoftware dan je huidige, en gelijk je systeem onbeperkt vrijgeschakeld.

p.s In mijn huidige contract heb ik nog recht op de 2 updates die nog volgen 2007/2008 daar heb ik dan ook al voor betaald.

Met vriendelijke groet,
Willem
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1

Kia Picanto<>TomTom GO950 Live

test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
rob A
Junior Member
Junior Member
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jan 2007 20:54

Brieven ontvangen

Bericht door rob A »

Ik heb ook nog niets ontvangen van c-iq.
Op het moment heb ik mijn abon. (limited europe en flitspalen)lopen tot januari 2008 , wat is verstandig om te doen , voor 1 april een nieuwe afsluiten voor jan 2008 tot jan 2009 of een supercode kopen in jan 2008?

Gr Rob



Ms 5500/ limited europe / tmc 5011 enz enz

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pwvandeursen
Normal Member
Normal Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 jul 2004 20:26

Bericht door pwvandeursen »

even voor de zekerheid, als ik nu extra prepaid content bij koop, wat moet ik kopen om naast de kaarten ook flitsinfo te kopen? valt dat onder de kaart prepaid, of de travel guides?
VW passat 2004 met: PC5700 + MM5600 + jvc dv6202 + mi2100+ supercode europe + flitspalen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

WS schreef:De eerstvolgende update van de kaart met supercode zal waarschijnlijk rond mei 2009 verschijnen.
hoe kom je aan deze informatie?

Als ik per 1 april die supercode aanschaf welke kaarten krijgen ik dan? die van 2006/05 ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Vriend van mij heeft vandaag een brief gehad van CIQ
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WS
Senior Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43

Bericht door WS »

Xabre schreef:
WS schreef:De eerstvolgende update van de kaart met supercode zal waarschijnlijk rond mei 2009 verschijnen.
hoe kom je aan deze informatie?

Als ik per 1 april die supercode aanschaf welke kaarten krijgen ik dan? die van 2006/05 ?
Ik bedoel hiermee de eerst volgende update van de supercode met kaartsoftware na afloop van je contract in 2009, er van uitgaande dat de updates zoals in het verleden ook rond mei verschenen.

Als je nu in april de supercode bestelt zal deze wel de opvolger zijn van de huidige 2006/2007
in mei komt deze opvolger beschikbaar voor C-IQ klanten.

Groet,
Willem
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1

Kia Picanto<>TomTom GO950 Live

test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

WS schreef:Hallo JW,
Als in augustus 2008 mijn contract afloopt zal ik € 199 euro moeten betalen voor de supercode met kaartsoftware die gelijk is aan de huidige kaartsoftware.
Ik zie dit dus gewoon als vrijschakelen naar onbeperkt, je krijgt immers geen nieuwe kaartsoftware.
Daarmee kun je het wel vergelijken, denk ik zo.
Met daarbij dan wel de kanttekening dat je er met de Supercode 199 Euri voor neer moet tellen, als je op dat moment een C-IQ onbeperkte zou aanschaffen je daar wel 359 Euri voor neer zou moeten tellen :oops:
Omdat C-IQ stopt met de service en er dan ook niets meer te boeken of te retourneren valt (bv TMCpro,V-Traffic), wil ik mij niet voor 2 jaar vastleggen en het contract gewoon op 08-2008 laten aflopen.
Na afloop van het contract wil ik misschien over gaan op de MS5200 of misschien wel de opvolger daarvan.


Ik doe in feite hetzelfde, alleen een jaartje later.
Jouw verhaal klopt ook wel als je bijboekt tot ergens rond mei-april 2009, en dan de supercode met kaart aanschaft heb je inderdaad voor € 199 een nieuwere kaartsoftware dan je huidige, en gelijk je systeem onbeperkt vrijgeschakeld.
Het is wat lastig, en imho ook niet juist om de verschijningsdata van de C-IQ updates te koppelen aan de vrijschakel data.
Toen je je 5500 kocht heb je een Europacontent "gekocht", met vooruitbetaling. Die betrof de periode augustus 2003 tot augustus 2004 als ik het goed heb. Hoeveel updates je zou krijgen, en wanneer die zouden komen wist je toen nog niet.
Er zijn updates verschenen in juli, in september, ik herinner me er eentje in april, en nu komen ze zo rond mei. Maar om die huidige verschijningsdatum te koppelen aan een contract is formeel niet juist, denk ik zo. Dat het voor jou nu zo uitkomt, en niet eens zo slecht als ik het zo lees, verandert niets aan de contractuele kant.

Als je contract afloopt in augustus zou je, als je zou willen blijven navigeren opnieuw C-IQ content hebben moeten boeken, dat kost je dan 169 Euri voor een jaar Europa. Dat je dan net een nieuwe DVD gekregen hebt is toeval, dat had ook in oktober 2008 kunnen zijn.
Als je nu besluit je C-IQ niet te verlengen, betaal je in augustus 2008 199 Euri ipv 169, maar je hebt de DVD dan wel "unlimited" vrijgeschakeld. Dat kostte vroeger dus 359 Euri. En je kunt in de jaren daarna besluiten of je een nieuwe DVD wilt aanschaffen, dat is flexibeler geworden dan bij C-IQ.

Persoonlijk zie ik geen echte nadelen bij de Supercode, als je gewend was de Europacontent aan te schaffen.
Diegenen die gewend waren een Benelux abo te nemen, en af en toe een maandje vakantie te boeken voor € 19,99, of dat te doen via een prepaid hebben er meer last van.

Met het wegvallen van C-IQ valt vooralsnog ook TMC-Pro en V-Trafic weg. En dat is jammer.
Hoe dat later weer opgepakt gaat worden is nog onduidelijk.
Voor V-Trafic is er ook een andere oplossing, zoals bekend :wink:
En als je nog eens gebruik wilt maken van die mogelijkheid.... :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: Brieven ontvangen

Bericht door JW »

rob A schreef:Ik heb ook nog niets ontvangen van c-iq.
Op het moment heb ik mijn abon. (limited europe en flitspalen)lopen tot januari 2008 , wat is verstandig om te doen , voor 1 april een nieuwe afsluiten voor jan 2008 tot jan 2009 of een supercode kopen in jan 2008?

Gr Rob

Ms 5500/ limited europe / tmc 5011 enz enz
Als je veel waarde hecht aan optimale up-to-date DVD's zou ik je adviseren nog een extra jaartje C-IQ te boeken.
Hecht je daar minder waarde aan is wellicht het kopen van de Supercode de beste optie. Daarmee krijg je eigenlijk een "unlimited". Maar dan voor 199 Euri ipv voor 359 :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

pwvandeursen schreef:even voor de zekerheid, als ik nu extra prepaid content bij koop, wat moet ik kopen om naast de kaarten ook flitsinfo te kopen? valt dat onder de kaart prepaid, of de travel guides?
Flitsinfo valt onder geen van beide prepaids. Die kun je dus alleen op een gewone manier boeken.
Als ik me goed herinner heeft Ritselaar dat een keer uitgezocht en op dit forum geschreven.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
rob A
Junior Member
Junior Member
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jan 2007 20:54

C-iq houdt op met ...

Bericht door rob A »

Net gesproken met c-iq:

Het heeft geen zin om nu nog een abonnement te verlengen voor na 2009 , want na 2009 komen er geen updates meer in de limited vorm. En moet je een supercode kopen voor een update.

De C-iq mederwerkster die ik sprak vond het heel erg vreemd dat er over de hele situatie nog niets op hun website staat staat.

Als je een super code hebt en een nieuwe update wilt hebben moet je gewoon weer een nieuwe supercode kopen voor 199 euro.

Gr Rob

Dus voor alle limited abon. krijgen we in 2007 en 2008 nog een gratis update,in mei 07 en 08, daarna (volgens de medewerkster) niet meer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Inderdaad, boeken ná zomer 2009 heeft weinig zin.
We schreven al eerder dat er nog twee updates komen, ergens rond mei 2007 en 2008, daarna is het over en uit met de C-IQ updates.
Als je dus een C-IQ verlenging neemt tot de zomer 2009 kun je dan overstappen op de supercode CD/DVD.
Of kijken wat er tegen die tijd op de markt is natuurlijk, twee jaar is een lange tijd in Naviland :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik vraag me echt af wat ze zullen doen bij de mensen die nog geen brief hebben ontvangen... Wij hebben ook nog geen brief in huis en wat nou als ik dit forum niet kende? Dan was ik dus niet op de hoogte van het beeindigen van C-IQ... Echt een zeer slechte zaak dat ze het niet naar iedereen sturen! Ik denk dat VDO Dayton hierdoor goed in de problemen kan komen, omdat men zomaar, tijdens een abonnementsperiode, ermee stopt en niet iedereen op de hoogte stelt. Echt schandalig voor een bedrijf dat bij de meesten als betrouwbaar en gerenommeerd bekend staat / stond. Maar wellicht komt de brief nog, al is het dan wel errug laat...

Zo, even de frustratie eruit ;).

Groeten,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

JW schreef:Inderdaad, boeken ná zomer 2009 heeft weinig zin.
We schreven al eerder dat er nog twee updates komen, ergens rond mei 2007 en 2008, daarna is het over en uit met de C-IQ updates.
Als je dus een C-IQ verlenging neemt tot de zomer 2009 kun je dan overstappen op de supercode CD/DVD.
Of kijken wat er tegen die tijd op de markt is natuurlijk, twee jaar is een lange tijd in Naviland :wink:

Groet,
JW
maarja als ik neem aan dat zowel de kaartupdate voor de supercode alswel voor c-iq op hetzelde moment komt, namelijk mei 2008... maar als je dan in april de supercode koopt krijg je nog oude kaarten? en kan je een maand later weer een nieuwe kopen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Even vraagje voor de kenners mbt europa cd.


Ik heb vanmiddag mijn C-IQ content bekeken.

Flitservice + europa + tmc loopt tot 29-02-2008

Ik heb in mei 2006 (na ontvangst van nieuwe dvd) gevraagd om vrijschakeling van landen in Oost Europa.
Toen zijn ook alle landen + TMC erbij gekomen met de einddatum 16-05-2008. Alleen die landen zijn voorzien van europa cd.

Ik zit nog in dubio of ik wel of niet content bijkoop, maar kan ik nu tussen 29-02-2008 en 16-05-2008 dan nog gebruik maken van de dvd als gevolg van de vrijschakeling europa cd. Ofwel op welk moment moet ik eventueel te kopen content nu laten ingaan ?

Op deze manier kan ik namelijk de supercode ergens in mei 2008 (danwel bij verlenging 2009) aanschafen op moment dat de niuewe kaart er is rond die datum. (Lees ook terug in dit topic).


Wie heeft raad/kennis mbt europa cd ?

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
    door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 787
  • Tomtom One Xl 2007(?) werkt dat nog?
    door Function » 31 mar 2021 21:23 » in TomTom
    Reacties: 8
    Weergaves: 678
  • navigatiecd???? grand scenic uit 2007
    door toro28 » 15 okt 2014 09:51 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 864
  • gps antenne espace 2007 phase 2
    door guilvars » 27 okt 2015 16:46 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 1840
  • navigatie cd opel meriva 2007
    door printer » 11 mei 2022 14:12 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 208
  • Navigatiesysteem renault megane 2007 klapt niet uit
    door Markbo » 25 jan 2016 22:44 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 679

Terug naar “C-IQ zaken”