C-IQ houdt op 1 april 2007 op met limited content....

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Het wordt een heel nieuw set CD/DVD's. Dat is al eerder in dit draadje geschreven.
Er komt ook een "Supercode" waarmee je het systeem helemaal kunt vrijschakelen. Daar heb je dan geheel nieuwe DVD/CD's voor nodig die uiteraard ter beschikking komen. Tegen aantrekkelijke prijzen, naar verluidt.
De DVD/CD's die bestemd zijn voor de C-IQ systemen werken dan niet meer, maar ook de klassieke non C-IQ werken daarin niet.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

JW schreef:Het wordt een heel nieuw set CD/DVD's. Dat is al eerder in dit draadje geschreven.

Groet,
JW
Sorry te snel gelezen :oops:

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Geeft niet, zeker bij zo'n belangrijk punt geldt: dubbel gestikt zit lekker stevig :D

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Net nog even in mijn account op de C-IQ site gekeken.
Mijn huidige BeNeLux + TMC verloopt 20 april a.s. en de Flitsinfo op 24 april a.s.. :(
Ga dus nog maar even snel een jaartje bijboeken. :P
Zie volgend jaar dan wel hoe het nieuwe systeem bij anderen uitgepakt heeft.

Ik neem aan dat de nieuwe CD's ook met TMC en Flitsinfo te verkrijgen zullen zijn?

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Lijkt me een verstandig besluit. Ik doe hetzelfde, maar dan voor twee jaar Europa.
Heb je geen buitenland content nodig, voor de vakantie of zo? Dat zou je kunnen doen met een prepaid. Ik heb dat ook overwogen, maar vind de tweejaars Europa toch handiger.

Hoe het precies met de flitsinfo zit op de nieuwe CD/DVD's weet ik nog niet. In elk geval zal er geen D en CH flitsinfo meer komen.
Het is wel zeker dat de V-Trafic en TMC-Pro (nog) niet beschikbaar zijn.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Het is wel zeker dat de V-Trafic en TMC-Pro (nog) niet beschikbaar zijn.
Bij de introductie van de MS5200 werd er aangekondigd dat er in februari 2007 een MS5200Pro zou komen.
Ik dacht daarin te lezen dat het een versie zou worden die geschikt zou zijn voor TMC-Pro en V-traffic alsmede ISIS.
Maar er zijn ook Pro versies geweest voor logistieke dienstverleners.

Als dit van de TMC zo is lijkt me dmv een systeemsoftware-update ook de andere apparatuur met ingebouwde TMC daarvoor geschikt te kunnen worden gemaakt.
Maar ik kan hier vreselijk verkeerd zitten denken natuurlijk
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Technisch gezien klopt dat wel, denk ik zo.

Wat bij V-Trafic speelt is dat men daar een keiharde garantie wil hebben dat elke licentie betaald wordt. Dat werd met de speciale VT-boxen, zoals ik die heb gegarandeerd en via C-IQ ook. Maar niet via CD/DVD's :oops:

Hoe het met TMC-Pro zit weet ik niet. Dat kan een kwestie van commercie zijn omdat dit nog maar weinig betekent, itt V-Trafic.

Over ITIS weet ik sowieso niks, geen ervaring mee. Er was inderdaad een aparte, duurdere versie bij de non C-IQ's wellicht komt dat er ook voor de supercode CD/DVD's.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

En wat als je nou en V-Trafic en TMCpro en ITIS wilt? Moet je dan 3 DVD's gaan kopen? Kortom: nog allemaal afwachten geblazen wat er op dit terrein gaat gebeuren. En inderdaad even kijken wat er nog geboekt moet worden :).

Groeten,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Vandaag de bekende brief binnengekregen. Nog maar eens doorgelezen en toch gekozen om C-IQ te verlengen (verliep op 20 april a.s.)

Na wat reken werk (1 of 2 jaar, BeNeLux+TMC+flits of Nederland+TMC+flits) toch gekozen voor BeNelux+TMC+flits voor 2 jaar omdat het verschil in Euro's te verwaarlozen was. Tevens had ik nog wat geld tegoed van VDO-Dayton/C-IQ, beloning voor veelvuldig doorgeven van kaartfouten :lol: , dus relatief goedkoop afgesloten.

Zie t.z.t. wel hoe het anderen vergaat met de "super code"

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

(1 of 2 jaar, BeNeLux+TMC+flits of Nederland+TMC+flits)
Ik heb me nooit gerealiseerd dat je Nederland apart kon boeken. Steeds in de veronderstelling verkeerd dat het altijd Benelux zou zijn.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Gerritje schreef: Ik heb me nooit gerealiseerd dat je Nederland apart kon boeken. Steeds in de veronderstelling verkeerd dat het altijd Benelux zou zijn.
Staat ook niet direct aangegeven op de bestel pagina. Na het kiezen van "Nederland" moet je op de 'productkeuze' pagina 'Afzonderlijke producten' kiezen en dan 'Andere producten'. Daar staat "Nederland+TMC/Tele Atlas", dus zonder de flitsinfo(!).
Maar als je gaat rekenen is het "BeNeLux+TMC+flits" totaalpakket maar iets duurder dan "Nederland+TMC" met los de "flitsinfo". Voor 2 jaar € 169,-- (BeNeLux) tegenover € 159,-- (Nederland), dus € 5,-- per jaar. :?

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
laurens
Senior Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:33

re

Bericht door laurens »

Hallo

Heb maar europa navteq + tmc tot maart 2009 geboekt
en flitsinfo europa tot maart 2009

en V - Traffic frankrijk voor augustus 2007

(Had al geboekt europa tot 2008 maar toch met jaartje verlengt nu)

Mischien met de supercode weggegooid geld , blijft gokje om dit te doen vindt ik

Laurens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Goed, het is nog maar 9 dagen van kracht, maar begrijpen doe ik het niet. De genoemde pagina's zijn voor mij althans onvindbaar. Ik zie alleen maar Flitsinfo Benelux, meer niet.
Geef eens een link.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Marc Veen schreef:Vandaag de bekende brief binnengekregen. Nog maar eens doorgelezen en toch gekozen om C-IQ te verlengen (verliep op 20 april a.s.)

Na wat reken werk (1 of 2 jaar, BeNeLux+TMC+flits of Nederland+TMC+flits) toch gekozen voor BeNelux+TMC+flits voor 2 jaar omdat het verschil in Euro's te verwaarlozen was. Tevens had ik nog wat geld tegoed van VDO-Dayton/C-IQ, beloning voor veelvuldig doorgeven van kaartfouten :lol: , dus relatief goedkoop afgesloten.

Zie t.z.t. wel hoe het anderen vergaat met de "super code"

Gr,

Marc
Ik heb inmiddels hetzelfde gedaan. Europa bijgeboekt vanaf 1/5/07 tot 1/5/09. En daar de code voor gekregen :wink:
Ná die tijd zie ik wel wat er gebeurt, nu krijg ik de updates die rond mei 2007 en 2008 uitkomen. In april 2009 zie ik dan wel wat ik verder doe, da's nog zoooo ver weg :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gerritje schreef:Goed, het is nog maar 9 dagen van kracht, maar begrijpen doe ik het niet. De genoemde pagina's zijn voor mij althans onvindbaar. Ik zie alleen maar Flitsinfo Benelux, meer niet.
Geef eens een link.
Ik heb die link ook niet paraat, maar wat Marc schrijft is correct. Er was, en er is bij mijn weten nog steeds een mogelijkheid om alleen NL te boeken. Als m'n geheugen me niet in de steek laat heeft ook Laurens daar een keer gewag van gemaakt.
Puur hypothetisch natuurlijk, want voor die paar Euri doe je dat natuurlijk niet.
Een uitje naar Den Anvers of Brussel, dat laat je toch niet bederven voor een paar Euri? :oops:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Gerritje schreef:De genoemde pagina's zijn voor mij althans onvindbaar. Ik zie alleen maar Flitsinfo Benelux, meer niet. Geef eens een link.
Krijg de eigenlijke pagina niet gelinkt, blijft dan om de inlog zeuren.
Kan het zijn dat hij alleen beschikbaar is op CD en voor de MS4200RS?

Ps. Ik log dus in op: https://c-iq.vdodayton.com/consumer/aboutCIQ.do
Na het inloggen naar de tab 'bestellen'.

Succes,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Marc Veen schreef:
Gerritje schreef:De genoemde pagina's zijn voor mij althans onvindbaar. Ik zie alleen maar Flitsinfo Benelux, meer niet. Geef eens een link.
Krijg de eigenlijke pagina niet gelinkt, blijft dan om de inlog zeuren.
Kan het zijn dat hij alleen beschikbaar is op CD en voor de MS4200RS?

Ps. Ik log dus in op: https://c-iq.vdodayton.com/consumer/aboutCIQ.do
Na het inloggen naar de tab 'bestellen'.

Succes,

Marc
Daar kunnen jij en ik wel inloggen , maar Gerritje niet. Die is geen C-IQ klant :idea:
"For Members Only" :D

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

JW schreef: Daar kunnen jij en ik wel inloggen , maar Gerritje niet. Die is geen C-IQ klant :idea:
"For Members Only" :D

Groet,
JW
Dat verklaart een heleboel! :roll:

Gr,
Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Speledingetje
Starting Member
Starting Member
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 apr 2004 20:47

C-IQ Europa vraagje

Bericht door Speledingetje »

Ik heb vandaag ook de "C-IQ houdt op" brief gekregen. Ik zit nog met wat vragen:

- De nieuwe Europa CD kost €199, maar in de oude set is die gratis vrijgeschakeld. Als ik de "super code" invoer om mijn apparaat om te zetten houdt die oude dan op te werken? (Zo nee, waarom zou je de Europa CD dan kopen?)

- Als ik nog snel via C-IQ bijboek, zoals sommige hier van plan zijn, komen daar dan nog ge-update kaarten voor beschikbaar? De brief suggereert van wel "als ze beschikbaar komen", maar ze hebben natuurlijk niet echt meer een reden om die updates beschikbaar te laten komen, kost ze alleen maar geld.

- Flitsinfo en andere info die ik had vrijgeschakeld (Fastfood!), enig idee of dat op die nieuwe schijfjes ook beschikbaar is?

Anayway, jammer van het mooie concept, het zou me niks verbazen als we op termijn hier toch naar terug gaan als de andere fabrikanten ook doorhebben dat het verkopen van kaarten op CD en DVD een piraterij probleem oplevert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Anayway, jammer van het mooie concept, het zou me niks verbazen als we op termijn hier toch naar terug gaan als de andere fabrikanten ook doorhebben dat het verkopen van kaarten op CD en DVD een piraterij probleem oplevert
Wellicht dat het andersom is.
De nieuwe MS5200 met SD-kaart heeft een besturingssysteem dat in oorsprong ook geschikt was voor het C-IQ concept en daar heeft men juist van af gezien.
Bedenk wel dat VDODayton de enige in navigatieland was met dit geweldige concept en dat ongeoorloofd gebruik van kaartmateriaal bij andere merken schering en inslag was en is.
Het lijkt er m.i. toch ook op dat de prijzen van het materiaal erg onder druk staan.
Om dan nog zulke grote bedragen voor je noodzakelijke software te (blijven) vragen lijkt me niet meer doenlijk.
Al eerder is geconstateerd dat je voor € 49 een complete DVD met geheel europa, op hetzelfde niveau, maar met meer landen, voor de MS2000 kunt kopen. Dat afgezet tegen de "normale" prijzen van rond de € 300 voor een Europa DVD, doet je wenkbrauwen fronsen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

@ Speledingetje

Bij die brief zit ook de flyer.
Daarin, maar ook in de brief zelf staat heel duidelijk dat gedurende de lopende vrijschakelingen kostenloze updates zullen blijven komen.

Als je de Supercode invoert kunnen de C-IQ kaarten NIET meer gebruikt worden, ik schreef dat al eerder.

En of er op de nieuwe Supercode kaarten (al) flitsinfo zit, dat weet ik nog niet.

De Europa-CD die in de C-IQ set gratis vrijgeschakeld was bevatte alleen de MRE's, niet Europa in detail.
De nieuwe set CD's, dan wel de DVD voor de 5500/5700 bevat alle landen, op detailniveau. En uiteraard is 'ie een jaartje jonger dan de huidige C-IQ kaarten.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Ik zie even door de bomen het bos niet meer, help!

Bericht door kobus1960 »

Ik heb vandaag een PC5400 overgenomen, en die geregistreerd bij C-IQ, ben daar nu lid van e.d.
Er zit een vrijstelling bij tot juni 2007, nu is mijn vraag de volgende;

Stel, ik koop een nu snel een vrijgave Benelux voor een jaar.
Aannemende dat TMC hier gewoon op werkt, zou ik er ook nog Flitsinfo bij moeten nemen???
Die krijg ik immers via m'n 5011 ook, of verwar ik hier de vaste en de mobiele flitsers?
Zo ben ik in ieder geval voorzien van 2007 en 2008 lijkt mij, daar de huidige per juni pas afloopt.
Aannemende dat de release datums zo rond eind april, begin mei zitten, kan ik voorlopig vooruit.
Zou dus zelfs pas volgend jaar juni de supercode kunnen zetten, kan ik zowiezo twee jaar navigeren.
Of is het zo dat ik bij aanschaf gelijk moet activeren??

Met andere woorden, wie heeft er een wijze tip die ook nog eens niet al te duur uitpakt.

Misschien zijn deze vragen al ergens in het C-IQ forumgedeelte beantwoord, maar nogmaals, ik zie even door
de bomen het bos niet meer. In dat geval sorry voor de dubbele vragen.
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Je kunt vóór 1 april gewoon een jaartje Benelux bijkopen, ingaand op de datum waarop de huidige vrijschakeling afloopt. Daarvoor krijg je een code.
Vervolgens kun je er ook een jaaartje Flitsinfo bijnemen, dat zijn de vaste palen. De ingangsdatum daarvan kun je zelf bepalen, dat kan nu al zijn. Ook daarvoor krijg je een code.
Die Codes kun je meteen ingeven, ze werken pas als het moment aangebroken is van de vrijschakeling.

Vanaf juni 2008 heb je dan niks meer, dan moet je alsnog de Supercode aanschaffen.

Mobiele flitsers werken via TMC, zoals je MT 5011 dat nu doet bij jouw MS 5000. Dat blijft gewoon zo, het staat los van C-IQ.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Bericht door kobus1960 »

Duidelijk verhaal JW, dat gaat m dus worden.
2 vragen nog, krijg ik zolang de vrijstelling duurt updates?
Na invoeren van supercode niet meer.....
En werkt de flitsinfo nog na invoeren van de supercode?
mmmmm 2 en halve vraag dus. :shock:

Ik ga ervan uit dat ik over een jaar of 2 wel weer kan beschikken over een
nieuwe vorm van DVD/CD/SD bij weer een volgende navigatie.
Ben niet echt van altijd het nieuwste, loop liever 1 of 2 stappen achter de ontwikkelingen
aan, dat scheelt fllink in de uitgaven (pc gebied ook, werkt perfect)

Dank weer!!
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Als je een abonnement afsluit voor een bepaalde tijd, voor een jaar ofzo, krijg je gedurende dat jaar inderdaad updates thuisgestuurd. Als dit abonnement verloopt werkt het systeem niet meer, totdat je de supercode invoert. Je zult dus, nadat je abonnement verlopen is, geen C-IQ abonnement meer kunnen afsluiten en alleen maar een supercode kunnen kopen.

Op dit moment is er nog niks bekend over hoe de extra content die op de CD's / DVD's van het C-IQ gebeuren staan (zoals flitsinfo) op de supercode CD's / DVD's zullen komen (of dit überhaupt gebeurt is nog niet bekend). Als je abonnement van de flitsinfo verloopt zul je die dus niet meer via de normale manier kunnen gebruiken (normale manier = met de C-IQ CD's). Voor de supercode heb je namelijk andere CD's / DVD's en het is dus de vraag of daar die info op zal staan. Het is dan dus ook raadzaam te onthouden dat als je navigatiecontent op laten we zeggen 1 april 2008 verloopt en je flitsinfo op 1 juni 2008, dat je na 1 april 2008 niks meer hebt aan de flitsinfo, want die werkt alleen met de C-IQ CD's / DVD's en dan nog alleen als je een route hebt ingegeven, maar dit laatste gaat dus niet meer (want je navigatiecontent is reeds verlopen)...

Is het zo wat duidelijker? Je zult dus aan het einde van je abonnementsperiode een supercode moeten aanschaffen, anders kan je niks meer met je systeem, omdat C-IQ dan niet meer te boeken is.

Groeten,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
    door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 787
  • Tomtom One Xl 2007(?) werkt dat nog?
    door Function » 31 mar 2021 21:23 » in TomTom
    Reacties: 8
    Weergaves: 678
  • navigatiecd???? grand scenic uit 2007
    door toro28 » 15 okt 2014 09:51 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 864
  • gps antenne espace 2007 phase 2
    door guilvars » 27 okt 2015 16:46 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 1842
  • navigatie cd opel meriva 2007
    door printer » 11 mei 2022 14:12 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 208
  • Navigatiesysteem renault megane 2007 klapt niet uit
    door Markbo » 25 jan 2016 22:44 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 679

Terug naar “C-IQ zaken”