C-IQ houdt op 1 april 2007 op met limited content....

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
juSTSTar
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2007 20:43

Bericht door juSTSTar »

Vervolg op m'n post over het verkrijgen van korting ivm de aanschaf van NL voor 1 jaar op 24-03-2007 ('a 49 euro voor 7 dagen ivm de nieuwe supercode die op 1 april is ingegaan)

Eindelijk contact gehad met vdo via het volgende emailadres: shop@vdodayton.com kreeg ik de volgende reactie:
Geachte heer Creemers,


hartelijke dank voor uw email.

Gaarne hierover kontakt opnemen met siemens VDO Eindhoven .
Tel : 040-8444888

Met vriendelijke groet,

VDO Dayton Team

Vandaag (zaterdag) meteen gebeld. Na 13 min in de wacht te hebben gestaan krijg ik te horen dat ze alleen aanwezig zijn voor huishoudelijke apparatuur. Maandag dus maar weer bellen. Al weet ik niet of het nut heeft een korting aan te vragen als ze toch geen CD's kunnen uitleveren.
,.........

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MartijnLo
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2007 10:11

Bericht door MartijnLo »

Hallo allen,

Ik heb een VDO Dayton MS5600 (de welbekende Peugeot 307 actie van begin vorig jaar) en ga binnenkort op vakantie naar Denemarken. Nu heb ik een lopend abonnement (de aanbieding was met flitsservice voor een jaar en die loopt nog tot september) maar unlocken voor Denemarken is er niet meer bij.

Overigens heb ik wel de brief gehad maar nog nooit een nieuwe CD set gezien.

Heb ik het nu goed dat ik een nieuwe SuperCode set moet kopen ?

Nog bedankt voor de tip van Navco, ziet er uit als een goeie tent en is op een steenworp afstand van mijn werk.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Bericht door kobus1960 »

Vanmorgen Siemens VDO eindhoven gebeld, zeer vriendelijk te woord gestaan :!:
Geen wachttijd, binnen minuut de juiste persoon aan de lijn.

De man wist exact waar ik het over had, 5400, nieuwe content op tijd besteld, codes ingevoerd e.d.

Hij wist mij te vertellen dat de nieuwe updates ZEKER komen, gaat juli worden :(

Door de al ingevoerde codes van het nieuwe content, blijft 2006/2007 uit de eind deze maand te verlopen
content uiteraard gewoon werken, geen probleem dus.

Gaf me ook een op vaste lijn gratis nummer van C-IQ, 0800-99333333, waar ik terecht kan voor C-IQ zaken
zoals facturering e.d., de navigatie deskundigheid is bij siemens VDO eindhoven, niet op vermeld nummer (volgens de man).
Dat nummer, wat overigens ook op de C-IQ papieren staat, BLIJFT bereikbaar.

Niet afgeschreven betalingen worden op het moment van content ingangsdatum afgeschreven.

Ik wacht dus rustig de overgang van de oude naar de nieuwe content af. 8)
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
juSTSTar
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2007 20:43

Bericht door juSTSTar »

Een zeer positief gesprek gehad met 040-8444888
Gesproken met Maarten over een compensatie regeling. Gijs van de
werkplaats gaat het in orde maken.
Als het niet lukt voor 16-06-2007 (dan ga ik naar het buitenland) kom ik in aanmerking voor een
OTRS-regeling (Heel europa voor 1 maand gratis).

Ik heb dus goede hoop dat alles goed gaat komen.
Meteen gevraagd hoe het met de beschikbaarheid van Tele Atlas is en deze zijn weer volop beschikbaar.
Tevens over ca 1 maand komen er weer nieuwe versies uit!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
schroot
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 apr 2007 12:56

Bericht door schroot »

Gister zowaar post van C-IQ... Vol spanning maakte ik de envelop open en daar zat één CD in. De laatste software voor mn PC5400, maar helaas nog geen TeleAtlas CD's. Wel vreemd dat er dan geen briefje bijzit oid...

Gelijk mn systeem geupdate, dat ging vlekkeloos..

Het nieuws dat TeleAtlas weer volop leverbaar is, doet mij weer goede moed geven.. mn OTRS code loopt tot half juni, dus ze hebben nog een paar weken :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
schroot
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 apr 2007 12:56

Bericht door schroot »

tsja, morgen is er weer maand voorbij, dus vandaag via de C-IQ helpdesk weer een maandje Europa gekregen ... Van de CD's geen spoor.. VDO in eindhoven ook weer gebeld, men gaat nogmaals contact opnemen met Duitsland..

't is toch wel triest, dat ze sinds 20 april nog steeds geen CD's kunnen opsturen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
MP
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 aug 2005 11:15

Bericht door MP »

Gisterochtend rond 10:00uur gebeld met NAVCO in Breukelen, met de vraag of ze
een DVD EUROPA Navteq hadden, 10:45uur bij Navco weggereden met de
nieuwe Supercode DVD! Sneller kan niet!

Ik wacht niet meer op VDO.

PS:
DVD EUR 2007 Navteq kost 199,00 euro
DVD EUR 2007 Teleatlas kost 190,00 euro. :?:

gr. Mark.
MS 5510SD
MT 5011\00

SUPERCODE DVD 2007 Navteq

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Hjalmar
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 dec 2004 09:48

Bericht door Hjalmar »

Ik heb nog 1 vraag die ik al eens gelezen heb in een verleden maar niet weet of er nu al een definitief antwoord op is. Als ik nu mijn nog lopende limited content vervang door een supercode-versie, doet mijn limited content het dan nog. Ik heb al gelezen dat de unlimited versie gewoon blijft werken. Maar nu de unlimited.... (reden is dat ik nu Navteq heb en eigenlijk wel een Tele-atlas erbij wil KOPEN voor de uitgebreidere poi's)
Valt me op dat de vdo dealers trouwens de supercodes ook gewoon weggeven na opgeven van navi-id. (Dus zonder aanschaf van supercode cd/dvd's.) Lijkt me dat vdo daar niet blij mee gaat zijn want ik heb de eerste illegale downloads al gesignaleerd. Denk dat ze toch minimaal op 1 jaar volle verdiensten hadden gerekend.....
PC5510, MM5600sd, RC5400/01, TMC5011, splitter MA1410, Navteq 2007-2008 Europe, en Supercode Teleatlas Europe 2007-2008, MO5598 in Saab 9000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
schroot
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 apr 2007 12:56

Bericht door schroot »

ik heb eens rondgespeurd en inderdaad een kopie van de tele atlas europa tegengekomen. Een kopietje werkt prima met de supercode heb ik gemerkt, maar ik wacht toch nog even de op originele... ze gaan nog eens in duitsland informeren..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nnndoh
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 mei 2006 01:32

Bericht door nnndoh »

beetje lullig van c-iq, ik kom er sinds gister pas achter via deze forum dat ze ermee opgehouden zijn, en heb geeneens bericht gehad van ze.( wel geregistreerd gestaan bij ze)
mijn abonnement loopt tot juni 2008, ik weet niet of er nog updates komen, mijn laatste nieuwe kaarten is van 2006/2007 en heb daar ook toen geen bericht van gehad wanneer ze beschikbaar waren.
aangezien deze 2jarige abonnement bij de navigatie systeem zat (vorig jaar gekocht via marktplaats), mag ik niet klagen.

maar heeft het zin om de nieuwe supercodes 2007 te bestellen? of gewoon wachten tot mijn abonnement verlopen is?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gewoon wachten tot mei volgend jaar, dan met een Supercode aan de gang gaan.
Binnenkort krijg je gewoon de C-IQ DVD/CD's toegestuurd, uiteraard gratis.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

Hjalmar schreef:Valt me op dat de vdo dealers trouwens de supercodes ook gewoon weggeven na opgeven van navi-id. (Dus zonder aanschaf van supercode cd/dvd's.) Lijkt me dat vdo daar niet blij mee gaat zijn want ik heb de eerste illegale downloads al gesignaleerd. Denk dat ze toch minimaal op 1 jaar volle verdiensten hadden gerekend.....
Vraag me af bij welke dealer ze dat dan doen?

Ik heb ook gewoon 99 euro betaald.
VDO MS4400 + CIX 3000 Blue + CHM604MP3 // Supercode 2010/2011 // Pioneer GM-5300T + GM-3300T + Hertz ESK163S + ECX130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Xabre schreef:
Hjalmar schreef:Valt me op dat de vdo dealers trouwens de supercodes ook gewoon weggeven na opgeven van navi-id. (Dus zonder aanschaf van supercode cd/dvd's.) Lijkt me dat vdo daar niet blij mee gaat zijn want ik heb de eerste illegale downloads al gesignaleerd. Denk dat ze toch minimaal op 1 jaar volle verdiensten hadden gerekend.....
Vraag me af bij welke dealer ze dat dan doen?

Ik heb ook gewoon 99 euro betaald.
Dat zou ik ook wel eens willen weten, met naam en toenaam graag. Allemaal horen-zeggen-verhalen.
En dus is het volstrekt normaal dat je 99 Euri betaald hebt voor die Benelux CD met Supercode.

Zie ook viewtopic.php?p=48451#48451

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gerry123
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 sep 2005 18:49

Bericht door gerry123 »

JW schreef:
Xabre schreef:
Hjalmar schreef:Valt me op dat de vdo dealers trouwens de supercodes ook gewoon weggeven na opgeven van navi-id. (Dus zonder aanschaf van supercode cd/dvd's.) Lijkt me dat vdo daar niet blij mee gaat zijn want ik heb de eerste illegale downloads al gesignaleerd. Denk dat ze toch minimaal op 1 jaar volle verdiensten hadden gerekend.....
Vraag me af bij welke dealer ze dat dan doen?

Ik heb ook gewoon 99 euro betaald.
Dat zou ik ook wel eens willen weten, met naam en toenaam graag. Allemaal horen-zeggen-verhalen.
En dus is het volstrekt normaal dat je 99 Euri betaald hebt voor die Benelux CD met Supercode.

Zie ook viewtopic.php?p=48451#48451

Groet,
JW

Nogmaals bij vdosiemens,


dit is de mail die ik ontvangen heb



Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw NAVI ID hebben wij de Supercode voor u opgevraagd:

Supercode -> xxxx xxxx xxxx xxxx
Ervan uitgaand u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen,

Technical Support
Siemens VDO Trading BV
Service & Special Solutions
Schipholweg 275, 1171 PK Badhoevedorp
Tel: + 31 (0)900 - INFOVDO (4636 836)
Fax: + 31 (0)20 - 658 5454
E-mail: info-nl@siemensvdo.com
Internet: www.siemensvdo.com

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

Ha, grappig :)

Eigenlijk is het ook logisch, je koopt geen supercode, je koopt voor 99 euro die kaarten.
VDO MS4400 + CIX 3000 Blue + CHM604MP3 // Supercode 2010/2011 // Pioneer GM-5300T + GM-3300T + Hertz ESK163S + ECX130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gerry123
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 sep 2005 18:49

Bericht door gerry123 »

precies, en deze mag je dus ook tweedehands kopen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Hjalmar
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 dec 2004 09:48

Bericht door Hjalmar »

Inderdaad, de (auto)dealers konden de supercode al zo opvragen en velen van ons hebben goed contact met hun autodealer dus die geven die code zo.
En nu dus ook VDO zelf, dus niks geen hear-say JW. Als ik iets van horen zeggen heb dan zet ik het er wel bij. Ik heb overigens mijn -gratis- supercode nog niet getest omdat ik nog steeds niet helder heb of mijn limited navteq dan blijft werken. Ik wil graag teleatlas eens proberen namelijk dus over een half jaar schaf ik pas een teleatlas dvd aan.
PC5510, MM5600sd, RC5400/01, TMC5011, splitter MA1410, Navteq 2007-2008 Europe, en Supercode Teleatlas Europe 2007-2008, MO5598 in Saab 9000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik heb overigens mijn -gratis- supercode nog niet getest omdat ik nog steeds niet helder heb of mijn limited navteq dan blijft werken.
Het enige dat de Supercode doet is het systeem ook geschikt maken voor gebruik van Supercode CD/DVD's. Alle andere functies blijven intact.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hjalmar schreef:Inderdaad, de (auto)dealers konden de supercode al zo opvragen en velen van ons hebben goed contact met hun autodealer dus die geven die code zo.
En nu dus ook VDO zelf, dus niks geen hear-say JW. Als ik iets van horen zeggen heb dan zet ik het er wel bij. Ik heb overigens mijn -gratis- supercode nog niet getest omdat ik nog steeds niet helder heb of mijn limited navteq dan blijft werken. Ik wil graag teleatlas eens proberen namelijk dus over een half jaar schaf ik pas een teleatlas dvd aan.
Er is van de zijde van VDO een heel duidelijk verhaal: Supercodes mogen alleen afgegeven worden ná betaling van het voor de Supercode CD/DVD verschuldigde bedrag. En dus zal elke dealer dit moeten kunnen verantwoorden naar VDO, die hebben uiteraard de middelen om dit te kunnen checken.
Zó simpel is het :!:

Als je nu al wel een supercode hebt, maar nog niet de CD kun je wel proberen die code in te geven maar dat zal bij mijn weten niet lukken. Dat kan alleen met de Supercode CD in het systeem. Zie eerdere postings daarover.
En voor die CD moet je dus gewoon het volle pond betalen :!:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

De laatste alinea klopt wel maar de eerste, ze geven die supercodes zelf ook zo weg dus waarom de overige dealers niet, hoeft dus ook niet gecheckt te worden want ze doen niks wat niet mag.

Dat VDO op hun webshop handig een soort semi koppelverkoop maakt (navi CD's + meteen code) doet er verder niet toe.
VDO MS4400 + CIX 3000 Blue + CHM604MP3 // Supercode 2010/2011 // Pioneer GM-5300T + GM-3300T + Hertz ESK163S + ECX130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Xabre schreef:De laatste alinea klopt wel maar de eerste, ze geven die supercodes zelf ook zo weg dus waarom de overige dealers niet, hoeft dus ook niet gecheckt te worden want ze doen niks wat niet mag.

Dat VDO op hun webshop handig een soort semi koppelverkoop maakt (navi CD's + meteen code) doet er verder niet toe.
Dat doet er ALLES toe.
VDO heeft aan alle kanten duidelijk gemaak HOE je de Supercode kunt verkrijgen, lees nog eens mee:

Hoe verkrijg ik de Supercode voor mijn met C-IQ compatibel navigatiesysteem?

Zodra u een Supercode-kaart via de VDO Dayton Webshop bestelt, wordt u vriendelijk verzocht, de Navi ID van uw navigatiesysteem in te voeren. Op het einde van de bestelprocedure wordt de Supercode in het besteloverzicht bekendgemaakt.
Indien u reeds een Supercode-kaart via de VDO Dayton Webshop besteld hebt en u de Supercode achteraf nogmaals wenst op te roepen, zonder opnieuw een kaart te bestellen, kunt u deze via de bestelhistorie te weten komen. Ga daarvoor als volgt te werk:
Log allereerst met uw gebruikersnaam en wachtwoord in de Webshop in.
Na een geslaagde inlogprocedure komt u automatisch in de zone "Mijn rekening".
Klik daar op "Bestelhistorie".
Klik in de nu verschijnende lijst op het blauwe bestelnummer, dat hoort bij de bestelling van de Supercode-kaart, die u reeds doorgevoerd had.
De Supercode wordt in het besteloverzicht aangegeven.


Dat er kennelijk een aantal mensen de fout in gegaan is verandert daar niets aan.
En als eerder geschreven, VDO is zich er van bewust dat die fouten gemaakt zijn en neemt aktie om dat verder te voorkomen. Zonodig met harde hand als dat aanhoudt, VDO is leading en rechthebbende in deze.

Het is dus onjuist om aan door anderen gemaakte fouten de conclusie te verbinden dat dit normaal is.
Daar hebben de Engelsen een aardige uitdrukking voor: Two wrong do not make one right :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

Zeg ook niet dat het normaal is, zeg alleen dat de praktijk anders is. Notabene VDO zelf, zie mailtje hierboven.
VDO MS4400 + CIX 3000 Blue + CHM604MP3 // Supercode 2010/2011 // Pioneer GM-5300T + GM-3300T + Hertz ESK163S + ECX130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ik ken de achtergronden van dat verhaal niet, dus kan daar geen uitspraak over doen.

Maar dat die code zomaar, zonder enige tegenprestatie dan wel vanwege een bijzondere omstandigheid door VDO afgegeven is, dat acht ik onwaarschijnlijk.
En dus, laat Gerry maar wat meer vertellen.....

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Hjalmar
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 dec 2004 09:48

Bericht door Hjalmar »

Er zijn mensen geweest (en dit is wel hear say) die vdo zelf opbellen (en zoals bovenstaand voorbeeld mailen) en dan aangeven dat ze 2e hands supercode cd's kunnen kopen, danwel gekocht hebben. Dan heb je dus een code nodig en het lijkt me dat vdo dat niet kan weigeren. Wel jammer echter, hoe meer mensen met illegale zooi gaan rondrijden hoe minder verdiensten voor ze en dat werkt terug in de aktualiteit van de kaarten. Niet alle verandering is verbetering zoals we tot onzer spijt al eerder hadden geconcludeerd. :?
PC5510, MM5600sd, RC5400/01, TMC5011, splitter MA1410, Navteq 2007-2008 Europe, en Supercode Teleatlas Europe 2007-2008, MO5598 in Saab 9000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Juist dat verhaal over "tweede hands Supercode CD's" moet toch aan het denken zetten. Want waar moeten die nu al vandaan komen, ze zijn nog geen 3 maanden op de markt :?

Daarom ben ik ook benieuwd naar wat Gerry te melden heeft over de achtergronden van zijn verhaal.
Het zou kunnen zijn dat hij kort geleden een gloednieuw systeem gekocht heeft dat nog nooit op C-IQ gelopen heeft en dus ook nooit geregistreerd geweest is. Zo'n systeem wordt gratis voorzien van Supercode CD('s) en de code zelf.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
    door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 787
  • Tomtom One Xl 2007(?) werkt dat nog?
    door Function » 31 mar 2021 21:23 » in TomTom
    Reacties: 8
    Weergaves: 678
  • navigatiecd???? grand scenic uit 2007
    door toro28 » 15 okt 2014 09:51 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 864
  • gps antenne espace 2007 phase 2
    door guilvars » 27 okt 2015 16:46 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 1840
  • navigatie cd opel meriva 2007
    door printer » 11 mei 2022 14:12 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 208
  • Navigatiesysteem renault megane 2007 klapt niet uit
    door Markbo » 25 jan 2016 22:44 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 679

Terug naar “C-IQ zaken”