C-IQ houdt op 1 april 2007 op met limited content....

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Die Oost-Europa vrijschakeling geldt toch voor de gewone DVD, dus die valt toch onder jouw Europa-vrijschakeling?
We hebben ooit een brief gehad, gedateerd 13.12.05 waarmee we een code kregen om ook Oost-Europa vrij te schakelen. Herinner je je nog?

Dat je nu een code hebt die de Europa MRE's, incl. Oost-Europa vrijschakelt zegt niks over de rest. Met die vrijschakeling kun je over de MRE's rijden, maar niet gewoon navigeren op detailniveau. En dus zul je vanaf 29/2 geen gewone navigatie meer hebben.
Mijn suggestie zou zijn: koop er nú nog een jaartje Europa bij, ingaand 1/3/2008. Daarna zie je wel verder.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Was ook mijn plan om 1 jaar bij te boeken dus tot 3/2009.

Er staat namelijk nog een tegoed, als gevolg van creditering in 2006, dan is dat geld daar tenminste weg, en heb ik niet later de kans om er naar te kunnen fluiten.

Het saldo daar is nog iets van 80 euro, dat geld is toen al betaald, dus kost nu een jaar bijboeken een stuk minder en lijkt het daardoor ook goedkoper ........


Dat van die brief uit 2005 klopt, maar de toen verkregen code liep bij mij in maart (of zoiets) 2006 af. iIFebr 2006 heb ik nieuw 2-jarig abbo genomen.

In 2006 stonden op de nieuwe dvd nog weer een paar Oosteuropese landen erbij. Hier heb ik toen wederom codes voor gekregen na gebeld te hebben. Toen kreeg ik ook alle landen met de europa cd erbij.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Na toch eens wat verder vragen enz. blijkt dat de supercode in feite niets meer en minder is dan een code voor unlimited. Wil je over b.v. 2 jaar een nieuwe update gaan gebruiken, dan krijg je bij de bestelling opnieuw een nieuwe (andere) "supercode" die je in je systeem moet invoeren. Doe je de invoer niet dan werkt de cd/dvd die je dan krijgt niet. Kortom, het hele verhaal is dat de limited contents verdwijnen, net als de specifieke contents voor guides en gidsen.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Gene,
Begrijp ik uit jouw betoog dat de CD's/DVD's gewoon bruikbaar blijven en niet van samenstelling, ook niet in de toekomst, zullen veranderen?
En dat je dus op je bestaande spul alleen maar die zgn supercode hoeft in te voeren?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

De cd/dvd wordt een nieuw concept, dus de oude kun je niet meer gebruiken. Naar aanleiding van de verkregen info (o.a. van het C-IQ center), voel ik mij enigszins "genaaid" . Er veranderd feitelijk niets behalve dan de soort cd's en de limited contents.

Voorbeeld... ik bezit 2 wagens waarvan alleen ik gebruik maak. In deze wagen bevinden zich apart een 5400 systeem. Gebruik ik wagen nr 1 dan moet ik de supercode samen met de benelux bestellen. Gebruik ik wagen 2, dan idem dito. Over 3 jaar wil ik in wagen 1 de benelux update hebben, dus bestel ik hem en krijg een nieuwe supercode. Deze cd kan ik dan niet in wagen 2 gebruiken omdat ik ook daar weer een een nieuwe "supercode" moet invullen, en die krijg je alleen als je een nieuwe cd koopt waarbij je de navi id moet vermelden om de code te krijgen. Kortom, de cd's zijn pas na het invoeren van de nieuwe supercode uitwisselbaar. Ook voor de dvd uitvoering (5500 en 5700) bepaald de ingevoerde code welk "content" wordt vrijgeschakeld. Dus een vrijschakeling benelux houdt in dat een kopie (stel dat je die ooit zou willen gebruiken) DVD van Europa gewoon niet werkt.
Wat gesteld wordt door VDO dat het invoeren van de supercode slechts een eenmalige handeling is, is dus blijkbaar niet waar.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

Die supercode is gewoon nog altijd systeem afhankelijk. Anders zou je bij aanschaf van de supercode je Navi-ID niet hoeven opgeven.

VDO heeft zo zeker wel nog een sterke troef in handen want piraterij is zo nog steeds onmogelijk.

Supercode houdt gewoon in: wil je kaartupdate? dan koop je een kaartupdate; benelux 99 euro, europa 199 euro. Verder zijn ze gewoon onbeperkt te gebruiken totdat je je eraan begint te irriteren dat het wegennet zoveel veranderd is :lol: . Automatische updates is gewoon verleden tijd. Volgens mij heeft TomTom dit 'systeem' ook, wil je een update dan moet je er maar een kopen.

Tja, C-IQ was mooier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

We hebben al eens eerder meegemaakt dat het C-IQ center niet altijd helemaal goed op de hoogte is.

Als ik de brief lees die ik ontvangen heb, en die ook op dit forum staat kan daarover imho geen misverstand zijn: het ingeven van de supercode is eenmalig.
In de brief staat: "Omschakeling van uw toestel: U moet één keer de 16-cijferige suspercode invoeren die u ontvangt na de aankoop van de nieuwe kaartsoftware.... In de toekomst kunt u uw kaarten hiermee onbeperkt gebruiken."
Ook in de "Händler Brief", zoals die op GEO staat, is te lezen (vertaald): "Voor de omschakeling moet de SW van de C-IQ apparatuur van de klanten en die van uw voorraadbestand aangepast worden door een eenmalige invoering van de Supercode. Hierdoor wordt de apparatuur vrijgegeven voor een onbeperkte gebruiksduur van alle toekomstige kaarten. Zodra de Supercode wordt ingevoerd, kan de klant alle toekomstige kaarten gebruiken, zonder een nieuwe code te moeten invoeren"

Dit is voor mij duidelijk, en het staat zwart op wit.
Jullie lezen dit ook zo, naar ik aanneem :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

"Omschakeling van uw toestel: U moet één keer de 16-cijferige suspercode invoeren die u ontvangt na de aankoop van de nieuwe kaartsoftware.... In de toekomst kunt u uw kaarten hiermee onbeperkt gebruiken."
"uw kaarten" ? zijn dit die nieuwe kaarten die je meteen krijgt met aanschaf supercode? "In de toekomst kunt u uw kaarten hiermee onbeperkt gebruiken" ? die kaarten die je hebt gekregen bij je supercode of alweer meer actuele kaarten van na de introductie van de supercode?

"Hierdoor wordt de apparatuur vrijgegeven voor een onbeperkte gebruiksduur van alle toekomstige kaarten."
Ah maar dit zou dus betekenen: 1 malig een supercode aanschaffen.. en voor de rest van je leven de nieuwe kaarten via piraterij verkrijgen en dus verder geen kosten. Dat zou toch niet slim zijn van VDO?

Maar dit laatste is dus waar.
VDO MS4400 + CIX 3000 Blue + CHM604MP3 // Supercode 2010/2011 // Pioneer GM-5300T + GM-3300T + Hertz ESK163S + ECX130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hoe VDO in de toekomst omgaat met piraterij weet ik niet. In het verleden hebben ze dat hard aangepakt, zie het topic daarover.
Maar uit wat ik hierboven aangehaald heb kan imho niet anders afgeleid worden dan dat de Supercode daarvoor niet gebruikt wordt. Handig of niet, da's een ander verhaal :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Aagezien er bi de PNA's en de MS5200 op geen enkele wijze is getracht om piraterij te voorkomen, ja zelfs in het geval van gebruik van SD kaartjes wordt aanbevolen om Sandisk te gebruiken, lijkt hiermede het hek van de dam.

Je hoeft nu immers bij de SD kaartjes ook niet meer bang te zijn dat je laser verslijt door zelf gebrande kopieën.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

Ze willen die piraterij wel hoor........

Er zijn altijd mensen die blijven kopen. En de rest is opzoek naar systeem die gekraakt kan worden..... dus die wijken makkelijk uit naar een ander merk. Met deze vdo methode kan je heel groot en beroemd worden.

En dat is wat ze willen natuurlijk. MARKTLEIDER

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

De zou natuurlijk ook nog kunnen, beetje het Microsoft verhaal; halve wereld draait een illegale Windows-licentie maar ze zijn wel marktleider.

Zou het misschien hier iets mee te maken hebben, groter wordende invloed van TomTom op VDO? (en gelijk trekken van de verschillende systemen) : http://www.pocketinfo.nl/nieuws/navigat ... -over.html
VDO MS4400 + CIX 3000 Blue + CHM604MP3 // Supercode 2010/2011 // Pioneer GM-5300T + GM-3300T + Hertz ESK163S + ECX130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

JW schreef:Hoe VDO in de toekomst omgaat met piraterij weet ik niet. In het verleden hebben ze dat hard aangepakt, zie het topic daarover.
Maar uit wat ik hierboven aangehaald heb kan imho niet anders afgeleid worden dan dat de Supercode daarvoor niet gebruikt wordt. Handig of niet, da's een ander verhaal :idea:

Groet,
JW
IK ben het volledig met je eens JW, het is voor mij ook absoluut niet de bedoeling mee te doen met het piraterijcircus. Ook ik lees de handlers info hetzelfde als jij. Alleen toen ik o.a. mijn vraag voorlegde aan zowel C-IQ als aan VDO kreeg ik hetzelfde antwoord als ik boven aangaf. In mijn hypothetische situatie (2 auto's ) zal ik de cd's niet uit kunnen wisselen als ik naderhand de update in een van die systemen uitvoer. De noodzaak een supercode in te vullen is bij iedere update aanwezig. En daarna... inderdaad kun je zolang met DIE kaarten rijden als je zelf wilt. Maar wel in hat systeem dat hiervoor is vrijgeschakeld dmv DIE supercode. En dat staat nou net niet in de folder(s).
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

Ik rij momenteel nog rond met de kaarten 2005/06 van TeleAtlas (Unlimited, nog van vorige eigenaar), weet iemand of het mogelijk is om zometeen een supercode + nieuwe kaarten aan te schaffen van NavTeq?

Ik wil van TeleAtlas af.
VDO MS4400 + CIX 3000 Blue + CHM604MP3 // Supercode 2010/2011 // Pioneer GM-5300T + GM-3300T + Hertz ESK163S + ECX130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Xabre schreef:Ik rij momenteel nog rond met de kaarten 2005/06 van TeleAtlas (Unlimited, nog van vorige eigenaar), weet iemand of het mogelijk is om zometeen een supercode + nieuwe kaarten aan te schaffen van NavTeq?

Ik wil van TeleAtlas af.
Ja, dat kan. Met de Supercode kun je wisselen van kaartleverancier. Er komen zowel TA als NT kaarten.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

@ Gene,

Voor mij geldt vooralsnog: wat zwart op wit staat is "harde informatie".
Als VDO later wat anders gaat doen zal dat herroepen moeten worden, het is niet anders.

De toekomstige kaarten kunnen gewoon bij de reguliere handel gekocht worden, en die handel hoeft daar geen extra stappen voor te ondernemen.
Daarover staat in die op GEO gepubliceerde Händler Brief, wederom vertaald : "Hoe verkrijgt de klant nieuw kaartmateriaal in de toekomst? Updates van kaarten worden dan rechtstreeks via u als VDO Dayton handelaar, of in de nieuwe Webshop op www.vdodayton-shop.com aangekocht. "

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

De prijzen vallen overigens nog wel mee, losse kaarten van TeleAtlas op hun site voor de benelux zijn ook al 129 euro (navteq benelux 168 euro) voor non c-iq systemen. 99 euro voor supercode benelux van VDO zelf valt dan nog mee.
VDO MS4400 + CIX 3000 Blue + CHM604MP3 // Supercode 2010/2011 // Pioneer GM-5300T + GM-3300T + Hertz ESK163S + ECX130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
R_Elst
Junior Member
Junior Member
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 feb 2005 18:33

Bericht door R_Elst »

Vandaag de brief gekregen. Het is dat ik het via dit forum volg anders was het gewoon op de stapel gekomen en hadden we in de loop van de week wel een keer de brief gelezen en waren we te laat geweest. Ik vind de timing erg ongelukkig daar nu een hoop mensen in de problemen komen.

Wat ik begrijp is dat je een keer de code moet invoeren omdaarna ongstoord aan de gang kunt met cd's/ dvd's. Het is een kwestie van tijd voordat de eerste cd's / dvd's te kopieren zijn. Ben wel teleur gesteld dat eindelijk een goed werkend systeem door de marktwerking onderuit wordt gehaald.

GRTX. Roland

ps. ik ben onder de pannen tot midden 2008.
Mondeo TDI + MS5400 + TMC + Flits/ Nissan Pathfinder DVD Navi.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

De brief viel bij mij dan op 29-03 in de bus. Reeds om 7.30 uur, geen idee wie dan al aan het bezorgen was (niet TNT) :shock:

Ik heb vanavond jaartje Europa + Flitsservice bijgeboekt voor de periode 1-03-2008 t/m 1-03-2009.

Het saldo bij C-IQ is nu ook weg en daardoor hoefde ik nu maar 150,91 bij te betalen. Het is psychologisch, maar toch het gevoel dat het dus goedkoper is :wink:

Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Xabre
Normal Member
Normal Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2007 20:55

Bericht door Xabre »

Nou de vdo shop op www.vdodayton-shop.com is intussen down voor onderhoud. Zullen wel aan het updaten zijn voor de supercode producten ;)
VDO MS4400 + CIX 3000 Blue + CHM604MP3 // Supercode 2010/2011 // Pioneer GM-5300T + GM-3300T + Hertz ESK163S + ECX130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Nog erger voor de mensen die vandaag nog even wat zouden willen bestellen bij C-IQ.

Ook dat ligt eruit voor onderhoud.

Blij dat ik nog net op tijd besteld heb.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dan rest vandaag alleen nog de telefoon te pakken, als je nog wat wilt hebben.
Ik heb eergisteren ook nog wat bijgeboekt, via m'n account op de website :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
trennen
Junior Member
Junior Member
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2003 23:44

Bericht door trennen »

Hallo,

vandaag ook eindelijk de brief met flyer gekregen.

Waar volgens mij nog niemand hier het over gehad heeft (het draadje is inmiddels erg lang, ik kon het in ieder geval niet vinden) is dat die € 99,00 voor landenkaaren en € 199,00 voor de europa kaaren een eenmalige aanbieding is na het aflopen van het huidige C-IQ contract. Zo lees ik in elk geval wat er in de brief staat onder "update-bonus". Wat het daarna gaat kosten staat nog nergens!
VDO MS3200, NT 2005/06, Flits info

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dat klopt, zó staat het er geschreven.

Wanneer ook je de Supercode aanschaft, of dat binnenkort is dan wel pas in 2009 zoals dat bij mij het geval zal zijn, op dat moment moet je 99 Euri neertellen als je een Benelux (of ander land/regio) CD/DVD wilt hebben, of 199 voor een Europa-uitvoering.
Wat een nieuwe CD/DVD gaat kosten als je 'm vervolgens wilt verversen weet niemand nog, en ik denk ook VDO nog niet. Dat zal mede van de marktontwikkelingen afhangen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
MP
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 aug 2005 11:15

Bericht door MP »

Te Laat!!!

Ik probeer sinds gisteren nog iets te bestellen op C-IQ, site is dus zoals hier al eerder stond "under construction"
Dan maar even de telefoon gepakt: Pech, zaterdags gesloten!!!

Lekker dan, C-IQ was voor mij één van de hoofdredenen om voor een systeem van VDO te kiezen.
Ik bestelde altijd de BeNeLux content en in de zomer een maandje Europa. Ik ga nu dus veel duurder uit zijn, zoals waarschijnlijk iedereen. En de updates gaan we natuurlijk allemaal missen. Ik weet niet of ze dat zomaar kunnen doen?

Groeten van een toch wel verontwaardigde VDO/C-IQ gebruiker...

Mark.
MS 5510SD
MT 5011\00

SUPERCODE DVD 2007 Navteq

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
    door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 787
  • Tomtom One Xl 2007(?) werkt dat nog?
    door Function » 31 mar 2021 21:23 » in TomTom
    Reacties: 8
    Weergaves: 678
  • navigatiecd???? grand scenic uit 2007
    door toro28 » 15 okt 2014 09:51 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 864
  • gps antenne espace 2007 phase 2
    door guilvars » 27 okt 2015 16:46 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 1842
  • navigatie cd opel meriva 2007
    door printer » 11 mei 2022 14:12 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 209
  • Navigatiesysteem renault megane 2007 klapt niet uit
    door Markbo » 25 jan 2016 22:44 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 679

Terug naar “C-IQ zaken”