5700 loopt vast

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
pwvandeursen
Normal Member
Normal Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 jul 2004 20:26

5700 loopt vast

Bericht door pwvandeursen »

Allen,

Ik heb net mijn 5400 vervangen voor een 5700 met supercode classic europa. Het werkt super en ben er erg blij mee. sneller, en eindelijk maar een dvd, ipv meerdere cd's (dat 3D is toch wel erg cool).

Echter ik heb een probleem als het systeem opstart loopt hij automatisch het easy start menu door. als ik hem helemaal doorloop, vraagt hij op een gegeven moment voor een ok (moet even morgen in het systeem kijken wat de vraag is) en dan slaat hij volledig vast.

Als ik het bij die vraag cancel, gaat het prima en start het systeem gewoon door, echter bij de volgende keer opstarten moet ik weer de zelfde vraag cancelen.....

Iemand ervaring, en weet je wat ik moet doen?

Patrick
VW passat 2004 met: PC5700 + MM5600 + jvc dv6202 + mi2100+ supercode europe + flitspalen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

5700 met supercode classic europa
Dat is een niet bestaande configuratie. Het is of Supercode of C-IQ Classic
Maar jouw probleem is waarschijnlijk dat je een systeem hebt gekocht dat nog nooit voor C-IQ geactiveerd is geweest. Daar heb je nu de Supecode DVD bij en daarom is er nooit een Easy start procedure doorlopen.
Je moet een C-IQ dvd of cd te pakken zien te krijgen en daarmee eerst het Easy Start emnu doorlopen. Daarna zal alles denkleijk wel goed gaan
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pwvandeursen
Normal Member
Normal Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 jul 2004 20:26

Bericht door pwvandeursen »

het is een supercode systeem (in het menu wordt aangegeven dat hij tot 2099/9 is vrijgeschakeld

Nou net een c-iq cd die ik hier nog had liggen er in gedaan, maar dan kom ik wel in het easy menu, maar ik kan niet op ok drukken. het wordt gewoon niet geaccepteerd....Moet er een ciq dvd in of kan het gewoon met de cd's?

Patrick
VW passat 2004 met: PC5700 + MM5600 + jvc dv6202 + mi2100+ supercode europe + flitspalen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “C-IQ zaken”