Bmw navigatiecomputer is stuk, is deze te repareren?

Alles met betrekking tot BMW navigatie
bassie1
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2004 19:58

Bmw navigatiecomputer is stuk, is deze te repareren?

Bericht door bassie1 »

Hoi,

Ik heb een 330d(2000)E46 met een navigatie van bmw zelf, volgens mijn dealer is de navigatie computer stuk.(deze komt ook niet meer het tvscherm, de rest zoals tel, boardcomp. en tv wel)
De vraag: de navigatie computer zou of is stuk en moet vervangen worden. Volgens de dealer sturen zij die niet op omdat dat niet zou gaan. Is er iemand die weet of er een bedrijf is die deze computer zou kunnen maken?
Of misschien een tweedehands computer...

MVG,

Bas :?:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Re: Bmw navigatiecomputer is stuk, is deze te repareren?

Bericht door Topsport »

bassie1 schreef:Hoi,

Ik heb een 330d(2000)E46 met een navigatie van bmw zelf, volgens mijn dealer is de navigatie computer stuk.(deze komt ook niet meer het tvscherm, de rest zoals tel, boardcomp. en tv wel)
De vraag: de navigatie computer zou of is stuk en moet vervangen worden. Volgens de dealer sturen zij die niet op omdat dat niet zou gaan. Is er iemand die weet of er een bedrijf is die deze computer zou kunnen maken?
Of misschien een tweedehands computer...

MVG,

Bas :?:
Je kan hem toch gewoon ter reparatie aanbieden :?: :?: waarom zou dat niet gaan :?:
Als ik mij niet vergis, is zo'n BMW-computer vrijwel hetzelfde als de VDO :?: maar achterop zitten 2 grote BMW-stekkers :?: , deze staan soms wel te koop op Marktplaats :idea:

succes

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nummer22
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jun 2004 17:06

2e hands meerdere te koop

Bericht door nummer22 »

Lijkt mij rare opmerking van de dealer. Overigens kun je mogelijk wel beter een andere computer kopen. Is meestal wel goedkoper. Echter mogelijk is er maar iets kleins kapot. De dealer heeft vast geen verstand van inwendige van de MK.

Ik zie regelmatig zaken op ebay.de. Zoek op navigationsrechner. Ik weet niet welk type je nu hebt, maar zoek maar eens. Overigens mogelijk verkoop ik de mijne en vervang ik die door een MK4.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • TomTom Rider sd kaart stuk
    door freddegret » 01 okt 2016 21:28 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 577
  • Avic-F900BT bluetooth module stuk / vervangen
    door Steff&finn2013 » 05 okt 2015 23:14 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 636
  • Defecte navigatiecomputer X7
    door Jaker » 20 jan 2015 02:15 » in Nissan
    Reacties: 4
    Weergaves: 1012

Terug naar “BMW”