BMW navigatie in 3-reeks

Alles met betrekking tot BMW navigatie
durbun
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2007 20:02

BMW navigatie in 3-reeks

Bericht door durbun »

Hallo,

Mogelijk wordt m'n nieuwe wagen een BMW 318d Touring. Nu is het mij niet helemaal duidelijk wat het verschil is tussen het navigatiesysteem Business en Professional. Eerst dacht ik dat het bij Business enkel om een pijltjesaanduiding ging maar volgens de dealer is er wel degelijk een kaart. Het scherm zou bij Professional groter zijn (8.8" ipv. 6.5") maar veel meer informatie heb ik tot nu toe niet. Ook op de BMW website is hier niet veel over te vinden.

Kan er mij iemand de verschillen uitleggen en vinden jullie de meerprijs voor Professional de moeite?

Bedankt,

Durbun

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

idd heeft de business een kleurenscherm, professional is groter en heeft 3d view en nog wat kleine verschillen
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
530Da
Junior Member
Junior Member
Berichten: 45
Lid geworden op: 20 sep 2007 22:56

Re: BMW navigatie in 3-reeks

Bericht door 530Da »

durbun schreef:Hallo,

Mogelijk wordt m'n nieuwe wagen een BMW 318d Touring. Nu is het mij niet helemaal duidelijk wat het verschil is tussen het navigatiesysteem Business en Professional. Eerst dacht ik dat het bij Business enkel om een pijltjesaanduiding ging maar volgens de dealer is er wel degelijk een kaart. Het scherm zou bij Professional groter zijn (8.8" ipv. 6.5") maar veel meer informatie heb ik tot nu toe niet. Ook op de BMW website is hier niet veel over te vinden.

Kan er mij iemand de verschillen uitleggen en vinden jullie de meerprijs voor Professional de moeite?

Bedankt,

Durbun
Business is volgens mij alleen pijltjes en proff is pijl+kaart, zal voor business gaan en achteraf zelf proff laten inbouwen door Ronald van thommy.nl is veel goedkoper dan dat je het vanaf de dealer doet.Bel hem eens op en vraag het een en ander.
Succes,
530Da

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bisschop
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:45

Bericht door Bisschop »

En bij een prof. kun je tijdens het navigeren naar een cd luisteren daar je een cd én een dvd sleuf hebt...

Greetz

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bisschop
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:45

Re: BMW navigatie in 3-reeks

Bericht door Bisschop »

530Da schreef:
durbun schreef:Hallo,

Mogelijk wordt m'n nieuwe wagen een BMW 318d Touring. Nu is het mij niet helemaal duidelijk wat het verschil is tussen het navigatiesysteem Business en Professional. Eerst dacht ik dat het bij Business enkel om een pijltjesaanduiding ging maar volgens de dealer is er wel degelijk een kaart. Het scherm zou bij Professional groter zijn (8.8" ipv. 6.5") maar veel meer informatie heb ik tot nu toe niet. Ook op de BMW website is hier niet veel over te vinden.

Kan er mij iemand de verschillen uitleggen en vinden jullie de meerprijs voor Professional de moeite?

Bedankt,

Durbun
Business is volgens mij alleen pijltjes en proff is pijl+kaart, zal voor business gaan en achteraf zelf proff laten inbouwen door Ronald van thommy.nl is veel goedkoper dan dat je het vanaf de dealer doet.Bel hem eens op en vraag het een en ander.
Succes,
530Da
Zeker van ? Mij is nog thans duidelijk gemaakt dat het niet zo evident is om te schakelen van buss. naar prof.

Greetz

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Met een decoupeerzaag kom je een heel eind om de opening voor een Professional geschikt te maken.
Op een andere wijze gaat het echt niet!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TORO
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 sep 2007 21:57

Bericht door TORO »

Durbun,

Heb sinds mid dit jaar (zie topic over E92) een BMW business navigatie systeem, met kaarten en pijlen, is zeer snel en werkt perfect ! Je houd zat geld over om een CD wisselaar in te (laten) bouwen mocht je veel CD's beluisteren. Als je route eenmaal is ingesteld kun je ook gewoon CD's(ook MP3) laden en beluisteren in je frontloader.

Een probleempje, Politietoezicht meldingen worden niet weergegeven, ondanks dat in de handleiding van de auto dit symbool wel staat. Ik vermoed dat de navtec software deze meldingen niet doorgeeft, de handleiding van de BMW Business geeft nl alle andere symbolen weer, behalve politie toezicht, of in BMW termen "verkeershandhaving" meldingen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ruud66
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2008 08:26

Business nav

Bericht door ruud66 »

Toro,

Je geeft aan dat je geld overhoud voor een wisselaar, kun je daarmee dan wel altijd MP3 luisteren, zonder de nav dvd te wisselen?

Wat zijn jouw ervaringen met het wisselen tussen cd en dvd als je je route veranderd b.v. door file of omleidingen? ben je iedere 5 minuten aan het wisselen of valt dat mee?
Ruud

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ruud,

Toro is al sinds Thu Oct 18, 2007 10:16 pm niet meer gesignaleerd
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
batte
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2010 00:26

navi business

Bericht door batte »

Hallo,

Ik heb mij onlangs een nieuwe wagen gekocht, nl een BMW 318d touring (12/2006 - e91). Deze bevat het Navi Business systeem. Welke enkel maar met pijltjes werkt, en niet met landkaarten. Graag zou ik deze omvormen.
Blijkbaar bestaan er Navi Business die wel met kaarten werken... Hoe doe ik dat?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Neem eens contact op met www.thommy.nl
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • VW navigatie update 2017/2018 navigatie systeem loopt vanst
    door Peterdekoning » 07 okt 2018 18:13 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 1071
  • Peugeot 406 2003 gekocht,met navigatie.zoek cdrom voor navigatie
    door 406rijder » 28 feb 2015 21:21 » in Peugeot
    Reacties: 2
    Weergaves: 1295
  • Navigatie E61
    door Anthon3 » 09 sep 2014 11:11 » in BMW
    Reacties: 0
    Weergaves: 717
  • Navigatie
    door rowenjawil » 17 okt 2016 18:10 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 672
  • Camper navigatie
    door ernstrichard » 14 sep 2023 08:29 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 470
  • Golf 5 navigatie aux
    door Stef » 04 jun 2014 20:41 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 834
  • TOM XL en navigatie in Frankrijk
    door MPU » 22 jun 2014 12:18 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 613

Terug naar “BMW”