moeilijke beslissing

biedot
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2004 22:47

moeilijke beslissing

Bericht door biedot »

ga deze maand een navigatie systeem laten installeren en kan niet kiezen mijn voorkeur gaat naar de alpine iva-d300r+nve-n099p of kenwood kvt725dvd+knv-dv3200 of clarion vrx938r + nax943dv.voor gebruik in heel europa met vrachtwagen.alle tips of pro contra welkom

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Wat een luxe om zo'n keuze te kunnen maken zeg :roll:

Persoonlijk zou ik voor de Kenwood set gaan. Ik heb zelf een Kenwood set in de auto zitten en het bevalt erg goed.
Kwalitatief goed spul. De calrion zou ik maar lekker in de winkel laten liggen. Die liggen gewoon erg achter kwa ontwikkeling op de andere merken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
biedot
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2004 22:47

Bericht door biedot »

thanks, alleen het database kenwood werkt op navtq en ben voorstander van teleatlas vanwege de grotere database.kwestie van de laastste km s voor de bestemming een goede situatieschets te hebben.met de vrachtwagen is het moeilijk op de aanwijzingen te rijden vanwege de vele verboden voor vrachtwagens.zo heb ik toch een stadsplannetje van heeel europa bij. :D ben al op zeer veel plaatsen geweest en als je de juiste afrit en idee waar het ongeveer is dan is het systeem snel terugverdiend. (dieselprijs + effe keren met de combinatie en naar de andere kant van het dorp sneller gezegt dan gedaan) groetjes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

biedot schreef:thanks, alleen het database kenwood werkt op navtq en ben voorstander van teleatlas vanwege de grotere database.kwestie van de laastste km s voor de bestemming een goede situatieschets te hebben.met de vrachtwagen is het moeilijk op de aanwijzingen te rijden vanwege de vele verboden voor vrachtwagens.zo heb ik toch een stadsplannetje van heeel europa bij. :D ben al op zeer veel plaatsen geweest en als je de juiste afrit en idee waar het ongeveer is dan is het systeem snel terugverdiend. (dieselprijs + effe keren met de combinatie en naar de andere kant van het dorp sneller gezegt dan gedaan) groetjes
Ik rij dan wel geen vrachtwagen maar navteq heeft ook een hele uitgebreide kaart. Je moet maar eens zoeken op het forum maar er is al een boel geschreven over de verschillen tussen navteq en teleatlas. Zoals ik het lees is de database van navteq nauwkeuriger dan die van teleatlas. Teleatlas heeft meer straten er in staan maar die zijn niet altijd kloppend. Maar het blijft een persoonlijke keuze.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Fantom schreef:Wat een luxe om zo'n keuze te kunnen maken zeg :roll:

Persoonlijk zou ik voor de Kenwood set gaan. Ik heb zelf een Kenwood set in de auto zitten en het bevalt erg goed.
Kwalitatief goed spul. De clarion zou ik maar lekker in de winkel laten liggen. Die liggen gewoon erg achter kwa ontwikkeling op de andere merken.
Ho ho (nee, het is nog geen Kerst :wink: ), de clarion vrx938r + nax943dv is ook een leuk setje en de navigatiecomputer werkt wel met DVD :!: :!: wel op NAVTEQ

@biedot je kan ook de VRX848RVD nemen , kun je tijdens een pauze DVD kijken :wink:


Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spooky32
Junior Member
Junior Member
Berichten: 38
Lid geworden op: 03 feb 2004 13:03

Re: moeilijke beslissing

Bericht door spooky32 »

biedot schreef:ga deze maand een navigatie systeem laten installeren en kan niet kiezen mijn voorkeur gaat naar de alpine iva-d300r+nve-n099p of kenwood kvt725dvd+knv-dv3200 of clarion vrx938r + nax943dv.voor gebruik in heel europa met vrachtwagen.alle tips of pro contra welkom

ALPINE ALPINE ALPINE :D :D Ik weet niet of je intussen al wat hebt gekocht maar NIETS kan tippen aan het systeem van Alpine. Heb het zelf nu twee maanden in de auto ( vorige computer was de 077) maar deze is Super snel, nauwkeurig en ook de aparte TMC/antenne ingang werkt super. Je hoeft dus niet perse op 1 zender af te stemmen om alle info ( dus ook snelheidscontroles) door te krijgen.

Al met al de IVA D300R en de NVE- N099 gebruiken :D :D

ps ik kan je deze set ook leveren nieuw in doos................. voor slechts 2699,- euro.............. setprijs winkel
3000,- euro.

indien belangstelling dan graag persoonlijke mail :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
biedot
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2004 22:47

Bericht door biedot »

thanks voor de informatie.in belgie waar ik woon €2800 + 4luidsprekers alles geplaatst. de kenwood valt af vanwege navteq dvd heb in het forum de pro en contra s gelezen. maar europa in zijn geheel is teleatlas de betere.(ken collega s met tomtom go en zijn zeer tevreden=ta) groetjes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Alpine”