Alpine Bluebird

WillekeB
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2008 21:17

Alpine Bluebird

Bericht door WillekeB »

had ik net een uitgebreid verhaal geschreven, valt m'n internetverbinding weg, dus nu maar heel kort voordat het weer gebeurt:
Ik heb de Alpine Bluebird, maar word niet wijs uit de gebruiksaanwijzing. Ik gebruik hem met de camper. HOE kan ik hem op vrachtauto zetten??? Ik kom herhaaldelijk bij de vreemdste straatjes en veel te smalle weggetjes waar ze (Pien) me door wil sturen, help!!

o ja, ik ben nieuw hier!!

bij voorbaat dank voor de hulp - en het geduld!
Willeke Barens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

De Alpine Bluebird? Is dat niet een Amerikaans toestel?
Je route aanpassen aan bijv. een vrachtauto, is iets dat nu pas mondjesmaat ingevoerd gaat worden. En bij mijn weten voorlopig zeker niet op je Alpine zal werken.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WillekeB
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2008 21:17

Bericht door WillekeB »

ik weet niet of het Amerikaans is. Het systeem heeft een docking station zodat ik de bluebird ook in een andere auto kan gebruiken. Maar zo ver ben ik nog niet gekomen want er zitten nog al wat fouten in In de cmaper heb ik zo inklapbaar scherm..
Als ik MAX selecteer, dan betekent dat toch dat hij de breedste wegen moet nemen?
en de snelste route, zou dat niet over doorgaande wegen moeten gaan?
Hoe komt het toch dat ik steeds van die gekke suggesties krijg? Echt weggetjes waar m'n hart stil van staat en waar ik steeds zo snel mogelijk op een erf of zo moet keren om niet in de echte problemen te komen!


wederom dank!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

De Blackbird is hier nooit goed van de grond gekomen, bij mijn weten ben je een van de weinigen die er eentje heeft in NL. Waar heb je 'm vandaan?
Op het duitse forum loopt dit draadje http://www.navisysforum.de/thread.php?threadid=1332 . Navisys is officieel Alpine dealer maar heeft de Blackbird uit het programma gehaald. En sindsdien is het oorverdovend stil geworden.
Ook op http://forum.pocketinfo.nl/ is er helemaal niks over te vinden.....

Vraag: wat gebeurt er als je gewoon "snelste route" ingeeft als criterium? Gaat 'ie ook dan over allerlei binnenweggetjes?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WillekeB
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2008 21:17

Bericht door WillekeB »

o jee, heet het een black bird?? ja, ik zie het, ik word er al helemaal kleurenblind van!
ik sluit ook de mogelijkheid niet uit dat hij weer terug gaat, de verkoper zit er ook mee in z'n maag dat er zoveel problemen mee zijn. Goed om te weten dat het gewoon een probleemding is!
Als hij teruggaat krijg ik gewoon een vaste Alpine, maar dan weet ik nog niet hoe ik de beste route kan vinden.

Met snelste route bracht hij me dwars door allerlei woonwijken in Baarn, die ik op de terugweg gemakkelijk kon vermijden - als je ergens rijdt waar je helemaal de weg niet weet, is het rot als je niet op de GPS durft te vertrouwen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WillekeB
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2008 21:17

Bericht door WillekeB »

daar ben ik weer. heb inmiddels veel geoefend, in de camper en ook in de gewone auto. het systeem is wel leuk, dat je met 1 hoofdtoestel twee mogelijkheden voor gebruik hebt, maar... ik weet nog steeds niet hoe ik hem op de goede weg kan krijgen, en de optie Autoweg maximaliseren is niet echt duidelijk.
heeft iemand ervaring met de Alpine???
Als ik snelste route zeg, stuurt hij me NOG over smalle weggetjes, ik snap het echy niet meer!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Alpine vs Pioneer
    door MHooikaas » 01 jun 2015 21:29 » in Toestellen overzicht
    Reacties: 0
    Weergaves: 587
  • alpine in saab 9-5
    door piet » 10 apr 2016 13:19 » in Saab
    Reacties: 1
    Weergaves: 620
  • Alpine NVE-N099P upgrade dvd
    door willy1 » 03 jun 2016 16:56 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 1027

Terug naar “Alpine”