Pfff bomen en bos:-)

...op proef ivm de vele topics hierover...
orphy
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2010 02:59

Pfff bomen en bos:-)

Bericht door orphy »

Hallo,

Aangezien ik nieuw ben op dit forum zal ik me even voorstellen, mijn Naam is Ronald en ik ben sinds enige weken de trotse eigenaar van een passat 3BG variant uit 2003.
Mijn vorige auto had alle audio fabrieksaf ingebouwd met stuurbediening dus de losse radio in de passat is wel even wennen :?

Ik wilde in eerste instantie op zoek naar een MDF orgineel maar na enig speurwerk zie ik daar maar van af ook al vind ik het er wel erg mooi uitzien.

Dus....ben ik op zoek naar een (eventueel dubbel din) Radio/navigatiesysteem.
Om geen vermogens uit te hoeven geven ga ik denk ik voor een tweedehands systeem, alleen heb ik natuurlijk geen flauw idee welke ik het beste kan kiezen.

Wat zou ik graag willen:

- Navigatie
-BT met een goede kwaliteit
-Radio/CD
-VAG kleur verlichting, het oog wil ook wat.

Verder heb ik ook een iphone 4, misschien ook wel handig om te melden. (ivm bt)
Ik neig een beetje naar een pioneer systeem omdat die 2e hands redelijk voordelig te koop zijn, maar welke kan ik dan het beste nemen?

Nu ik klaar ben met typen zie ik dat het best wel een lang stuk is geworden, maar ik ben dan ook best een leek op dit gebied :lol:
Dus, alvast bedankt voor het lezen van het hele stuk en ik hoop van jullie te horen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
orphy
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2010 02:59

Welke pioneer

Bericht door orphy »

Hallo,

Ik ben in bezit van een passat 3bg uit 2003 en wil daar graag een tweedehands dubbel din systeem in met navigatie/bt/radio/cd.
De bt moet werken met een iphone 4.
Nu neig ik naar een pioneer omdat die volgens mij redelijk gunstig te koop zijn maar ik heb alleen geen idee welke.


zijn er hier mensen die mij van advies kunnen voorzien?

Alvast bedankt voor de moeite!


groet,

Ronald

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Re: Pfff bomen en bos:-)

Bericht door wmp »

Topics samengevoegd en vanuit respectievelijk "slowchat & testgedeelte" en "pioneer" vooralsnog maar even hier in de rubriek "algemeen" gezet, omdat één en ander niet echt op merk vast te pinnen is op dit moment :roll:
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
alexsupport
Average Member
Average Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 dec 2008 18:07

Re: Pfff bomen en bos:-)

Bericht door alexsupport »

wmp schreef:Topics samengevoegd en vanuit respectievelijk "slowchat & testgedeelte" en "pioneer" vooralsnog maar even hier in de rubriek "algemeen" gezet, omdat één en ander niet echt op merk vast te pinnen is op dit moment :roll:
Ehh, misschien de rubriek: Te koop gevraagd???? :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Re: Pfff bomen en bos:-)

Bericht door wmp »

@alexsupport : Nee, want topicstarter wilt advies over welk systeem aan zijn wensenlijstje voldoet. :P
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
orphy
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2010 02:59

Re: Pfff bomen en bos:-)

Bericht door orphy »

Uhh...Bedankt, wist niet precies waar te plaatsen dus vandaar in twee rubrieken (uiteraard de verkeerd :D )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
orphy
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2010 02:59

Re: Pfff bomen en bos:-)

Bericht door orphy »

Maaruhh....iemand nog suggestie? Mij werd de d3 van pioneer geadviseerd, is dat wat? Volgens mij kan dat scherm er niet af of wel?


gr,

Ronald

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Re: Pfff bomen en bos:-)

Bericht door wmp »

orphy schreef:Maaruhh....iemand nog suggestie? Mij werd de d3 van pioneer geadviseerd, is dat wat? Volgens mij kan dat scherm er niet af of wel?


gr,

Ronald
Wel een wat ouder systeem. Heb de handleiding ervan eens doorzocht, maar kwam daar niets tegen over het kunnen verwijderen van het beeldscherm.

Wat ik tevens tegenkwam, was een Engelstalige test van het systeem, met de de volgende conclusie:
The good: The Pioneer Avic-D3 combines a user-friendly navigation programming interface with real-time traffic capability and a range of media options, including a standard iPod connector.

The bad: The system's single disc slot means that users will constantly have to switch between navigation discs and media sources to make the most of its many features.

The bottom line: The impressively equipped Pioneer Avic-D3 offers an array of advanced navigation and media playback functions, but the system's poor hardware design limits its usability.
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
orphy
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2010 02:59

Re: Pfff bomen en bos:-)

Bericht door orphy »

Super bedankt, ik denk dat ik maar even verder kijk dan :shock:
Suggesties of ervaringsdeskundigen blijven welkom!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Aankoop advies”