RNS 510 - de aansluitmogelijkheden

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Gebruikersavatar
vwgolf
Senior Member
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 feb 2005 11:08

Re: RNS 510 - de aansluitmogelijkheden

Bericht door vwgolf »

Hallo daaar.

Ik sta op het punt een nieuwe Passat te bestellen met het Executive Plus pakket.
Voor zover ik begrijp, zit daar naast de RNS 510 ook een MM interface bij. Deze interface uit zich als een USB aansluiting waar je USB sticks op kunt aansluiten, een iPod met adapter en een speciale DVD speler.

Nu heb ik over de RNS 510 in de PAssat een paar vragen waar ik niet uitkom, als iemand mij verder zou kunnen helpen, heel graag.

- Waarom is de Passat 1 van de weinige die een fysiek bedieningspaneel voor de telefoon heeft. Exact hetzelfde pakket in de Golf kan via de touchscreen een telefoon bedienen.

Keuze van de ontwerpers, bij beide is de telefoon via het touchsreen te bedienen.

- Kan ik standaard video in gebruiken op de RNS 510 (gewoon composiet) of heb ik hier nog aparte hardware voor nodig ? Als ik in de auto kijk zie ik alleen een USB aansluiting. Kijk ik bij JNCS dan zie ik (denk ik) gele tulp en rood/zwart voor aux in. Is dat dezelfde MM interface die VW bij het Executive Plus pakket leverd ?

Hier heb je een aparte video interface voor nodig.

Wat is de beste manier om een iPod aan te sluiten ? Trukendozen als een CD-wisselaar emuleren zie ik niet zitten, die sluiten niet aan bij mijn gebruik van een iPod. Ik begrijp dat er een adapter is om een iPod op die USB aansluiting te koppelen. Heeft iemand daar een type nummer voor ? is de iPod dan volledig vanaf de radio te bedienen ?

De beste manier is om de originele MDI te bestellen om je Ipod aan te sluiten.

- Begrijp ik het goed dat ik uberhaupt een TV Free moet aanschaffen als ik de video in tijdens het rijden wil gebruiken ?

Ja, er is altijd een interface nodig om beeld te hebben tijdens het rijden

Als ik als extra optie de achteruitrij camera laat monteren, verlies ik daar dan meteen de eventueel aanwezige video in mee ?

Voor zover ik weet niet.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik zie even door de bomen het bos niet meer voor wat ik allemaal nu aan moet schaffen om mijn audio / video wensen te rea

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

In het Executive Plus pakket zit volgens PON geen Premium kit, alleen een telefoonvoorbereiding

Afbeelding
• Radionavigatiesysteem "RNS 510"
• kleuren-touchscreen
• navigatie-dvd Europa
• 8 luidsprekers
• 30 GB harde schijf
• cd, mp3, wma en dvd afspelen
• aux-in aansluiting
telefoonvoorbereiding
• park distance control vóór + achter

Meerprijs € 2895


De aux in aansluiting is alleen bedoeld voor MP3 spelers zonder hiermee bediening mogelijk te maken en voorzover mij bekend zeker niet voor Video-In.
Voor Video-In heb je een aparte, dure interface nodig en bovendien een vrijschakelmodule om het kijken tijdens het rijden mogelijk te maken.
Het telefoonbedieningspaneel is overbodig als je het vergelijkt met de Golf V maar lijkt me nog een overblijfsel uit de tijd dat de Premium kit op de Passat werd geleverd icm een MFD2 waarmee geen touchscreenbediening van de telefoon mogelijk is.
Er is al enige correspndentie over het bedienen van een iPod met een speciale adapter die via CAN loopt. Deze Gateway is nogal prijzig en de berichten erover twijfelachtig.
Het aanwezig zijn van de achteruitrijcamera beïnvloedt voorzover mij bekend niet de Video-In mogelijkheden

Ik zou me wel even bedenken dat, gezien de berichten de laatste tijd, je niet gek moet opkijken als jouw RNS510 binnen enkele weken weer van eigenaar is gewisseld. Er bestaat geen andere auto waaruit een navigatie zo eenvoudig is te verwijderen als een VW en dan speciaal de Passat en de Touran

Nog iets:
Gezien de huidige omstandigheden wordt er in Duitsland al rekening mee gehouden dat de levertijden kunnen oplopen van 16 to 20 weken
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
koffie
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 okt 2008 13:54

Bericht door koffie »

Dank voor de snelle antwoorden ;)

Begrijp ik het goed dat ik dan zou kunnen kiezen voor bediening van de telefoon dmv fysieke interface uit het dash of bediening via touchschreen van de 510 ?

De MDI die genoemd word, is zo te zien de multimedia inteface met het USB ingangetje. Ik was in de veronderstelling dat dat bij het Executive pakket zit, maar blijkbaar niet dus. Dan zou ik die MDI moeten aanschaffen en daar weer een verloopje bij voode iPod ? Enhet enige wat ik dan op die manier bereik, is het aansturen van mijn iPod als een geemuleerde CD wisselaar ?
In dat geval kies ik liever voor een losse AUX in met een Dension lite.

Ik ben overigens verbaasd over de opmerking dat ik met het Executive Plus pakket niet zou kunnen bellen ?
In het E+ pakket zit volgens de verkoper alles wat nodig is om te bellen. De prijslijst folder heeft het ook over een Blutetooth aansluiting, microfoon, interfacebox en relaisschakeling.
Exact dezelfde onderdelen als het Executive pakket , waarvan de folder duidelijk vermeld dat je met dit pakket handsfree kan bellen.
Mis ik dan iets, of moet daar dan toch nog een extra opie bij ?

Ik had ook nog wat vraagjes over de HDD en DVD.
Ik begrijp dat je de DVD lezer ook kunt gebruiken om een DVD film af te spelen ? Heeft de RNS 510 daar ook een video out voor ? Kan ik dmv een SD card ook DVD's op de HDD zetten ? En is er al succes geboekt in het vervangen van de standaard HDD ?

Op dit moment heb ik in mijn huidige auto een 320 Gb HDD vol met DVD's voor de nodige entertainment van de kids, het zou mooi zijn als ik dat allemaal met de RNS 510 kon afvangen - maar dan moet ik wel alle bovenstaande vragen met JA kunnen beantwoorden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vwgolf
Senior Member
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 feb 2005 11:08

Bericht door vwgolf »

Begrijp ik het goed dat ik dan zou kunnen kiezen voor bediening van de telefoon dmv fysieke interface uit het dash of bediening via touchschreen van de 510 ?

Ja, de gewone telefoonvoorbereiding heeft een houder aansluiting op het dashboard en je moet via de telefoon een nummer kiezen. Bij de premium telefoonvoorbereiding kun je via de boardcomputer of via de rns 510 een nummer kiezen.

De MDI die genoemd word, is zo te zien de multimedia inteface met het USB ingangetje. Ik was in de veronderstelling dat dat bij het Executive pakket zit, maar blijkbaar niet dus. Dan zou ik die MDI moeten aanschaffen en daar weer een verloopje bij voode iPod ? Enhet enige wat ik dan op die manier bereik, is het aansturen van mijn iPod als een geemuleerde CD wisselaar ?
In dat geval kies ik liever voor een losse AUX in met een Dension lite.

Nee, de MDI zorgt ervoor dat de ipod informatie van playlisten en artiesten op de rns 510 worden weer gegeven.
De MDI is een geen gewoon usb ingangetje, dit is een interface waarvoor je diverse verloopkbels kunt kopen onder
andere voor usb en Ipod.


Ik ben overigens verbaasd over de opmerking dat ik met het Executive Plus pakket niet zou kunnen bellen ?
In het E+ pakket zit volgens de verkoper alles wat nodig is om te bellen. De prijslijst folder heeft het ook over een Blutetooth aansluiting, microfoon, interfacebox en relaisschakeling.
Exact dezelfde onderdelen als het Executive pakket , waarvan de folder duidelijk vermeld dat je met dit pakket handsfree kan bellen.
Mis ik dan iets, of moet daar dan toch nog een extra opie bij ?

Je kunt wel bellen maar er is geen weergave op de rns 510 of op de boarcomputer.

Ik had ook nog wat vraagjes over de HDD en DVD.
Ik begrijp dat je de DVD lezer ook kunt gebruiken om een DVD film af te spelen ? Heeft de RNS 510 daar ook een video out voor ? Kan ik dmv een SD card ook DVD's op de HDD zetten ? En is er al succes geboekt in het vervangen van de standaard HDD ?

Ja, er zijn mensen die de hd vergroot hebben, maar dit is z'n risico vol project dat ik dit niet zou aanraden.
Je kunt inderdaad de dvd lezer gebruiken om films af te spelen.
Ja, er is een video out maar hier is op het moment nog weinig voer bekend.
Of je via sd films op de hd kunt zetten is mij niet bekend. Je kunt volgens mij maar tot 2 of 4 gb geheugenkaarten gebruiken.


Op dit moment heb ik in mijn huidige auto een 320 Gb HDD vol met DVD's voor de nodige entertainment van de kids, het zou mooi zijn als ik dat allemaal met de RNS 510 kon afvangen - maar dan moet ik wel alle bovenstaande vragen met JA kunnen beantwoorden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
koffie
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 okt 2008 13:54

Bericht door koffie »

Goed, even op een rijtje zetten want anders raak ik echt de weg kwijt :)

Wanneer ik het E+ pakket neem, kan ik het volgende:

- Navigeren, MP3's vanaf HDD luisteren en video DVD kijken
- Bellen dmv bluetooth waarbij ik de GSM met de hand bedien, verder geen enkele zichtbare info op de radio of boordcomputer

Wanneer ik volledig via de radio/boordcomputer wil bellen (terwijl mijn GSM bij wijze van spreken in de kofferbak ligt), mijn iPod volledig wil bedienen via de radio *en* tijdens het rijden beeld op de radio wil zien van een externe mediaplayer, heb ik het volgende nodig:

- E+ pakket
- Telefoonvoorbedereiding Premium
- MDI Multimedia box + iPod adapter
- vrijloopschakeling (kabeltje van de handrem loshalen is niet voldoende ?)
- MM adapter RNS510 (voor AUX en Composiet IN naar de RNS 510)

Ik zou daar dan o.a. het volgende mee bereiken:

http://i180.photobucket.com/albums/x100 ... CF0120.jpg
^^ GSM bedienen via RNS 510
Nogmaals even voor mijzelf te bevestiging, met Telefoon Premium kan ik dus of bellen zoals op de foto, of via het losse ding wat uit het dash floept ?

http://i180.photobucket.com/albums/x100 ... CF0125.jpg
^^ iPod bedienen op bovenstaande manier via de RNS 510

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vwgolf
Senior Member
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 feb 2005 11:08

Bericht door vwgolf »

Dit klopt helemaal.
Je kunt geen handremkabel los halen omdat de rns 510 de info krijgt via can-bus en niet via analoge signalen.
Let wel op bij de telefoonvoorbereiding premium kun je alleen een telefoon gebruiken met r-sap over algemeen zijn dit alleen Nokia en Siemens.

Veel succes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
koffie
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 okt 2008 13:54

Bericht door koffie »

Bedankt voor de waarschuwing, maar zover ik kan zien zou dit met mijn Nokia 6233 geen probleem mogen geven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vwgolf
Senior Member
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 feb 2005 11:08

Bericht door vwgolf »

Nokia 6233 is inderdaad geen probleem.
Dit is anders een intressante site mocht je ooit een andere telefoon willen aanschaffen.

http://www.volkswagen-zubehoer.de/filea ... 080804.pdf

Op deze site staan telefoons die getest zijn door Volkswagen wat niet wil zeggen dat andere telefoons niet werken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
koffie
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 okt 2008 13:54

Bericht door koffie »

Schopje.

Ik ben net terug van de dealer. Inmiddels is alles al wat in een verder stadium en zit ik eigenlijk alleen nog met de toeters en bellen.

Ik ga zeker weten voor het Executive Plus pakket. De dealer vertelde mij echter dat wanneer ik in een Passat dat neem plus de Premium telefoon ik alleen kan bellen via het keypad. Adresboek, MS display e.d. zullen allemaal op de boardcomputer zichtbaar zijn.
Volgens de dealer kun je dus NIET gebruik maken van de touchfuncties van de RNS 510 in een Passat. Wel bij andere VW auto's maar niet in een Passat.

Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vwgolf
Senior Member
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 feb 2005 11:08

Bericht door vwgolf »

Ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat dit werkt bij een radio/navi rns 510.
Ik werk bij een VW/Audi dealer en heb dit al meerdere malen zelf geprobeerd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
koffie
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 okt 2008 13:54

Bericht door koffie »

Dank voor de bevestiging. Ik ben weer een stuk geruster ;)
Al twijfel ik nu wel of de VW versie moet nemen (a 700,-) of de Fiscon (a 400,-).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De Fiscon is de alleskunner, de Skoda de goedkoopste en de VW versie voor de Passat die met een toetsenbord.
Maar, aangezien de RNS510 binnen de kortste keren uit je auto wordt gejat, heb je daarna nog wel het handige toestenbord bij je BT kit :wink:
Toch nog een troost. Weer typisch VW ! Afbeelding
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
flatlijn
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2009 11:00

IPod op de RNS-510

Bericht door flatlijn »

Ik ben even wezen rond- en uitzoeken voor de aanlsuitmogelijkheden van de Ipod op de RNS-510 in een VW Tiguan.
Thans zit er nu een GW100 op aangesloten wat zeer irritant werkt voor mijn vriendin.
Moet ze naar cd, vervolgens naar cd-wisselaar en op CD5 kan ze dan luisteren.
Tevens doet de ID3 Tag het niet.

Nu heb ik twee onderdeelnummers gevonden en wilik graag weten dat als deze twee kabeltjes aangesloten worden of het voldoende is om de ipod wel te kunnen gebtuiken incl. bediening via het scherm en ook ID3TAg

MEDIA-IN - Artikelummer: 5N0057342
iPod-Adapter fur MEDIA-IN - Artikelnummer: 000051446C

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
flatlijn
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2009 11:00

Re: IPod op de RNS-510

Bericht door flatlijn »

Jippie,
Het werkt hoor, bnediening via de RNS van mijn IPod!
Thanx voor de hulp.
ps. de VW dealer was 5 uur bezeig het geheel aan de praat te krijgen, maarja dit was dan ook de eerste die ze ingebouwd hebben op deze manier.

barry

flatlijn schreef:Ik ben even wezen rond- en uitzoeken voor de aanlsuitmogelijkheden van de Ipod op de RNS-510 in een VW Tiguan.
Thans zit er nu een GW100 op aangesloten wat zeer irritant werkt voor mijn vriendin.
Moet ze naar cd, vervolgens naar cd-wisselaar en op CD5 kan ze dan luisteren.
Tevens doet de ID3 Tag het niet.

Nu heb ik twee onderdeelnummers gevonden en wilik graag weten dat als deze twee kabeltjes aangesloten worden of het voldoende is om de ipod wel te kunnen gebtuiken incl. bediening via het scherm en ook ID3TAg

MEDIA-IN - Artikelummer: 5N0057342
iPod-Adapter fur MEDIA-IN - Artikelnummer: 000051446C

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

een erg flexibel systeem zo'n RNS510 :shock: , kun je de Ipod nu ook via touchscreen bedienen?
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
flatlijn
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2009 11:00

Bericht door flatlijn »

Jawel, kan gewoon, je ziet ook alle artiesten die eropstaan.
DE dealer hgeeft tevens een software update gedaan (weet niet welke) maar de dame van de navigatie 'verslikt' zich nu niet meer bij een aantal plaatsnamen op het einde daarvan.
Wat ook opvalt is dat de volumebalk nu niet meer dewar door het scherm gaat, maar onderaan het scherm opkomt.

Gentry schreef:een erg flexibel systeem zo'n RNS510 :shock: , kun je de Ipod nu ook via touchscreen bedienen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
1104
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 sep 2008 16:52

RNS 510, de aansluiting van een Ipod

Bericht door 1104 »

In mijn Seat Altea met Seat-mediasysteem, een RNS510 zonder SD-kaartlezer, zit een originele aansluiting voor de Ipod tussen de voorstoelen. Ook ik kan de Ipod wel afspelen maar krijg geen tracktitels of -artiesten te zien in het RNS-scherm. Ik had dit aangeboden bij Autohaas in Zutphen, maar daar kon men geen oplossing vinden.

Maak ik nu uit de eerdere posting op dat de twee onderdelen besteld en ingebouwd zijn of is de firmware van de RNS veranderd en is het daarna goedgekomen. Bij welke dealer is dit gebeurd en wat heeft dit gekost?

Vast bedankt,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
flatlijn
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2009 11:00

Re: RNS 510, de aansluiting van een Ipod

Bericht door flatlijn »

1104 schreef:In mijn Seat Altea met Seat-mediasysteem, een RNS510 zonder SD-kaartlezer, zit een originele aansluiting voor de Ipod tussen de voorstoelen. Ook ik kan de Ipod wel afspelen maar krijg geen tracktitels of -artiesten te zien in het RNS-scherm. Ik had dit aangeboden bij Autohaas in Zutphen, maar daar kon men geen oplossing vinden.

Maak ik nu uit de eerdere posting op dat de twee onderdelen besteld en ingebouwd zijn of is de firmware van de RNS veranderd en is het daarna goedgekomen. Bij welke dealer is dit gebeurd en wat heeft dit gekost?

Vast bedankt,
Klopt helemaal, deze twee onderdelen zitten erin en dan zou het moeten werken.
De MDI box zou dezelfde moeten zijn als dat je af-fabriek zo een box zou bestellen, deze wordt dan in de middenconcole gemaakt.
MEDIA-IN - Artikelummer: 5N0057342 € 159,-
iPod-Adapter fur MEDIA-IN - Artikelnummer: 000051446C € 35,90
In laten bouwen bij Hoekstra, Huizen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vwred
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jun 2007 11:56

Bericht door Vwred »

Weet iemand of de iPod wordt opgeladen wanneer je gebruik maakt van de twee eerder genoemde media-in onderdelen?
Dank je

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
vwgolf
Senior Member
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 feb 2005 11:08

Bericht door vwgolf »

Vwred schreef:Weet iemand of de iPod wordt opgeladen wanneer je gebruik maakt van de twee eerder genoemde media-in onderdelen?
Dank je
Ja, iPod of iPhone wordt opgeladen of het moet een iPod van een van de aller eerste generaties zijn.
Zie de volgende link voor meer specifieke info:

http://www.volkswagen-zubehoer.de/filea ... _4_MGE.pdf
[u][b]www.vasscarelectronics.nl[/b][/u]

Demo auto: Volkswagen Golf V GTI 2.0 TFSI met onder andere:
DVD beeld vrijgeschakeld via laptop, RNS510, Fiscon Basic Plus bluetooth carkit en achteruitrijcamera Golf 6 gemonteerd in een Golf 5 (in VW embleem)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vwred
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jun 2007 11:56

iPod aangesloten wat nu

Bericht door Vwred »

Hallo,

Ik heb de RNS 510 nu laten voorzien van de adapter (5N0057342) en de kabel (000051446C).

Als ik nu de iPod aangesloten heb, heb ik het idee dat ik niet alle albums en/of songs zie.

Is daar iets aan te doen? Is de RNS 510 zo in te stellen dat ik wel uit alle albums of songs of genres kan kiezen?
(kan dit met id3-tags te maken hebben)

Dank je wel

Groet,
Fred

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wehoo
Junior Member
Junior Member
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 okt 2010 20:08

Re: RNS 510 - de aansluitmogelijkheden

Bericht door wehoo »

Ik zoek naar de mogelijkheden om mijn Ipod en Iphone 4 te kunnen aansluiten op de RNS510. Er zit verder geen voorbereiding in mijn Golf V GTI (my2009, bouwjaar 2008). Inmiddels is er een Fiscon Basic Plus "achter" mijn RNS510 geplaatst. Ik las dat er mogelijkheden zijn voor inbouw in de middenconsole en in het dashboard/handschoen-kastje. Belangrijk is dat alles wat er nu in geplaatst is: Kufatec Fiscon Basic Plus met E-MFA weergave blijft werken.

In het kort: wat zijn de mogelijkheden qua aansluiting? Iemand ervaring met deze configuratie?
Op de site van Kufatec zie ik verschillende MDI (?) aansluitingen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ironis
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 apr 2011 11:51

Re: RNS 510 - de aansluitmogelijkheden

Bericht door Ironis »

Handige review!Ik mis alleen nog tekst en uitleg over de A2DP via een iPhone oid. Kun je de afspeellijsten bekijken? En zo ja, hoe werkt dat precies? Of kun je de nummers op artiest etc sorteren via BT? Of is het puur en alleen om de audio door te sturen.

Ik ben hier erg benieuwd naar..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wehoo
Junior Member
Junior Member
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 okt 2010 20:08

Re: RNS 510 - de aansluitmogelijkheden

Bericht door wehoo »

Toen ik hoorde, c.q. ontdekte dat dit enkel mono geluid doorgaf, viel deze optie voor mij meteen af.
Samenwerking Iphone 4 en Fiscon Basic Plus werkt t.a.v. het telefoneren perfect.

Gr. Wehoo.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”