Fiat Stilo bouwjaar 2002

roelstilo
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jun 2007 02:41

Fiat Stilo bouwjaar 2002

Bericht door roelstilo »

hoi ik heb sinds een 3 weken een fiat stilo bouwjaar 2002 in mijn bezit,
er zit een ingebouwd navigatie systeem in, nu heb ik alleen geen kleuren display maar een gwoon oranje met zwart display .ik heb al een poosje gezocht op dit porum en ben
er nu al wel achter dat er een Magneti-marrelli navigatie in zit want dat staat om setup cd vermeld.ik heb ook
een navtech benelux herfst/winter 2001 cdrom
nou is mijn vraag1:is dit een RT3 navigatie systeem of een connect+systeem,nu heb ik gelezen dat op de navi cdrom een cif.ver bstand staat en daar nuttige info op staat, maar die kan ik niet openen,nu hoop ik toch dat iemand mij kan helpen en me dit kan vertellen met deze gegeven info.en dan vraag 2 is er dan toevallig ook nog een nieuwere cdrom voor te verkrijgen,want op navtech,com kun je wel leuk je merk en bouwjaar in vullen maar volgens mij zijn 3 verschillende navigatie modellen van dat bouwjaar, ik hoop snel iets te horen groeten Roel
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dit is een Connect+ navigatiesysteem van Magneti Marelli. Overigens is de RT3 ook van deze fabrikant afkomstig.
Alleen de speciaal voor dit systeem bestemde CD's zullen er in gaan werken.
Dat je de file CIF.VER niet kan openen verbaast me niets want die bestaat ook niet. Het is de sif.ver

Voor een benelux cd 200607 ziet dit bestand er als volgt uit:
SIF+
Release DRF E47504-1 (Q4-2005)
BENELUX (37.0.0)
Date Mon May 22 17:22:49 2006


Op de CD zelf staan hele series directories die beginnen met cijfers of letters en een aantal bestanden dat begint met benel----
Voor dit toch wel iets gedateerde systeem zijn nog wel CD's te verkrijgen. Door de niet toegepaste compressiemogelijkheden en de trage computer die daarvan de oorzaak is, bestaan bijv Frankrijk, Duitsland, Italië etc uit 2 of 3 cd's. Benelux past nog net op 1 CD, ik dacht zelfs zonder hoofdwegen Europa.
Bij Navteq ligt de zaak wat ingewikkelder dan nodig is, maar dezelfde Navi zit bijv ook in de Alfa147 en als je daar naar kaarten zoekt zul je hetzelfde vinden als onder Fiat Stilo http://tinyurl.com/ywg25q
Je kunt de CD's daar kopen á €139
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
roelstilo
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jun 2007 02:41

Bericht door roelstilo »

okey fijn om te weten nou vriendelijk bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Voor de respons na een uitgebreide vraag en een ditto antwoord heb je wel heel erg weinig tekst nodig. :oops:
Zou je ons ter lering en vermaak, de grondslagen van zo'n forum, even willen mededelen of het klopt, wat je gaat doen en wat je ervan hebt opgestoken? :roll:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
roelstilo
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jun 2007 02:41

stilo

Bericht door roelstilo »

allereerst mijn exuus voor mijn korte reactie, nou ik weet in ieder geval welk type systeem ik nu heb want dat is egenlijk nergens te vinden.je kunt er alleen achter komen op deze site ,
en ik weet nu welke cds ik kan aanschaffen,maar nu baal ik een beetje want ik heb hier op de site een connect+navigatie systeem gezien met kleuren display jah en dat is wel een stuk mooier en beter maar helaas niet te vinden op internet.als iemand een adresje weer of iets anders laat het me weten alsjeblieft want dat moet vast wel in te bouwen zijn haha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Begin niet aan een kleurensysteem want je zult alles moeten vervangen voor een heleboel geld en het blijft een traag achterhaald syteem waar je kleine vermogens voor de software moet neertellen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Uconnect 5.0 fiat 500E
    door JoostB » 23 feb 2019 16:50 » in Fiat
    Reacties: 8
    Weergaves: 3133
  • Storing navigatiesystemen Ford Mondeo 2002
    door Timmmetje » 11 aug 2015 14:09 » in Ford
    Reacties: 7
    Weergaves: 2096

Terug naar “Magneti-Marrelli”